Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hinnasta suostuisit sterilisoitavaksi?

Vierailija
11.11.2014 |

Intiassa ilmeisesti naisille (vaikka toimenpide on helpompi tehdä miehille) maksetaan jos ne hankkii sterilisaation. Mistä hinnasta Sinä suostuisit siihen?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullakahvit jos joku tarjois ni voisin suostua.

Vierailija
22/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan maksoin omasta tahdostani ja täysin vapaaehtoisesti toimenpiteestä yhteensä noin satasen (sis. pari lääkärikäyntiä ja toimenpidepäivän sairaalamaksu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi mistään hinnasta. En edes sadoista miljoonista.

Vierailija
24/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse maksoin siitä 96.40e, tasan kuukausi sitten.

Vierailija
25/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin maksamattakin, mutta jos saisin pyytää niin paljon kuin haluan niin mikäs siinä, miljoona tai pari ei ainakaan haittaisi.

Vierailija
26/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi, jos pääsisin sterilisaatioleirille Intiaan. 

Vierailija
27/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ilmaiseksi ja olisin iloinen, jos minun ei tarvitsisi sentään maksaa toimenpiteestä.

Vierailija
28/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta miljoonasta eurosta menisin. Meillä on tosin mies jo jonossa... Tultiin yhdessä siihen tulokseen, että koska minä olen kaksi lasta jo kantanut ja kaksi sektiota kokenut, niin miehen vuoro mennä toimenpiteeseen.

Vierailija
29/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itse jopa vähän siitä maksaa jos semmoisen saisin.

Vierailija
30/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa 500€ mutta enempää en raaskis.

Vierailija
31/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:50"]Intiassa ilmeisesti naisille (vaikka toimenpide on helpompi tehdä miehille) maksetaan jos ne hankkii sterilisaation. Mistä hinnasta Sinä suostuisit siihen?
[/quote]
Siis jos mulle vielä maksettais sterilisaatiosta, sehän olisi tuplavoitto!!!!

Vierailija
32/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aivan helvetin iso summa. En halua lapsia enempää. Ja jos se vaikuttaa menkkoihin jotenkin, vähentävästi, niin hyvä vaan, tällä hetkellä ne vaivaat kuitenkin jopa ~4kertaa vuodessa. Mutta pelkään ja kammoan ja inhoan kaikkia toimenpiteitä, hammaslääkäristä gynekolokilla käymiseen.

Vierailija
33/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä ihan itse maksaa siitä.

t. 20v

Vierailija
34/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan sais töistä sairasloman! Eihän tuolla alhaalla muutenkaan enää mitään tapahdu:)

Vierailija
35/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. 1 000 000,-, se alkaisi tuntua oikealta summalta. Olen vapaaehtoisesti lapseton, mutta pidän ajatuksesta, että periaatteessa kohtuni voi tuottaa oman biologisen lapsen, JOS minä ITSE niin päättäisinkin haluta, mitä tosin en aio tehdä. Muutama vuosi olisi enää aikaa pyörtää päätös, ja näyttää vahvasti siltä, ettei tule tapahtumaan. Silti mulle kokonaisuutena se tietoisuus on jotenkin tärkeä. Kroppani todennäköisesti toimii oletusarvoisesti.

Vierailija
36/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus tuota toimenpidettä harkinnutkin, mutta en uskalla toteuttaa, koska pelkään nikkeliallergiaa (essure) ja sitä, että saisin infernaaliset vaihtarioireet ennen aikojaan tai jotain muita sivuvaikutuksia. Eikä sitä sitten voisi kovin helposti perua enää. Pelkään myös kaikenlaista ronkkimista, leikkauksista puhumattakaan, joten ihan kevein perustein en steriin menisi. 

Vierailija
37/37 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaaehtoisesti tein sterilisaatio 35.v. Meillä on 3 ihanaa ja rakasta lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä