Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä päätös kolmannesta lapsesta?

Vierailija
11.11.2014 |

Suhdetta takana 8v, minulla kaksi lasta edellisestä liitosta. Ovat jo 10 & 11 ikäiset.

mies kuumeillut vauvaa jo vuoden. Minä pidän häntä "löyhässä hirressä" venkoilemalla päätöksen kanssa.

Toisinaan olen vakuuttunut, ettei vauvaa missään tapauksessa. Mutta toisinaan ajatus vauvasta tuntuu ainoalta oikealta ratkaisulta. Mies on suunnitellut kuinka järjestää työ/harrastusasiansa pikkulapsiajan yli. Vaikuttaa olevan tosissaan lapsen hankinnasta ja olisi varmasti vastuun kantava isä. Onhan kokenut kaikki vaikeudet jo lasteni kanssa, joilla oma isä ei ole kuvioissa. Eli realistisia ollaan molemmat.

Arki nytkin aika raskasta, sillä meillä molemmilla pitkät työmatkat. Arki helpottuisi äitiysloman ajaksi, mutta entäs sen jälkeen... Kotikylästä liki mahdoton löytää töitä. Töiden luokse emme muuta, sillä koululaisten elämä on täällä.

Hajoan tähän päätöksettömyyteen :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu. Miehet on kaikki samanlaisia, uskotellaan että ollaan lapsen hoidossa ja elämässä mukana. Sit parin vaipanvaihdon jälkeen se kyllästyy, ja huomaatkin, että olet yksin lapsen kanssa, samalla kun mies rellestää baarissa ja "poikien illoissa".

Kyllä se siitä vielä kyllästyy kodin leikkimiseen. Sitkun se sen tekee, sä oot se, kuka jää lapsen kanssa yksin.

Vierailija
2/2 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:44"]

Älä suostu. Miehet on kaikki samanlaisia, uskotellaan että ollaan lapsen hoidossa ja elämässä mukana. Sit parin vaipanvaihdon jälkeen se kyllästyy, ja huomaatkin, että olet yksin lapsen kanssa, samalla kun mies rellestää baarissa ja "poikien illoissa". Kyllä se siitä vielä kyllästyy kodin leikkimiseen. Sitkun se sen tekee, sä oot se, kuka jää lapsen kanssa yksin.

[/quote]

Kieltämättä, tämä skenaario kytee takaraivossa. Vaikka en voi nykyistä miestäni syyttää exän toiminnasta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan