Nyt parhaat smoothieohjeet jakoon!
Mun lemppari tällä hetkellä on kiivi-banaani, mutta haluaisin kokeilla jotain uutta :)
Kommentit (5)
Mä ostin viikonloppuna kokeilunhaluisena Prisman pakastealtaasta sellaisen valmiin smoothiesekoituksen, jossa oli ananasta, papaijaa ja mangoa (?). Siihen lisäksi turkkilaista jugurttia. Tuli tosi hyvää.
Toinen lemppari on vadelma, mustikka, kauraryyni, lusikka maapähkinävoita ja jugurtti/rahka. Tällä setillä jaksaa iltapäivään asti..
Lisään vielä kolmoseen, että maidon tilalla olen käyttänyt joskus Valion vaniljajuomaa, sitä suht uutta tuotetta jossa on mitälie proteiinia taas lisättynä, mutta sopii hyvin näihin juomiin lantrinkina.
Reilusti jäisiä mustikoita, banaani ja kiivi. Puoli purkkia rahkaa ja vähän appelsiinimehua. Hyvää ja raikasta!
Reilusti jäisiä marjoja (mansikka, mustikka, ym) sulattelee hetken mikrossa. Sitten vain maustamatonta luonnonjogurttia sekaan, nam!
Tykkään itse hyvin yksinkertaisista marjasmoothieista. Lempparit mansikka ja mustikka, joskus laitan sekaan kourallisen mustia viinimarjoja. Perus rahka, maito ja rkl lesepohja.