168cm naisen paino, jotta edes teoriassa näyttäisi tältä?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:46"]
Sanoisin myös, että alle 50 kg. Aikuisen naisen ei kuulu näyttää tuolle. Ehkä siellä joku ikuinen teini huutelee?
[/quote]
Ehei, ylipainoinen keski-ikäinen äiti-ihminen. Parhaan ystäväni jalat ovat juuri tuollaiset, on yhtä pitkä kuin minä (168cm) ja väittää painavansa 65kg. Itse painan melkein 90kg, mutta siltikin tuo 65kg kuulostaa ihan liian korkealta lukemalta noille säärille. En ole ikinä aikuisiällä painanut alle 70kg, eli itse en ole tuollaisia sääriä koskaan omistanut, enkä kiloja osaa arvioida.
ap
[/quote]
Itse olisin sanonut, että 60kg tai jopa enemmän voi jalat näyttää tuollaiselta. Ihan vain siksi, että omat jalat aika lähellä tuota ja olen 162/60
Sanoisin 48-54kg. Kun olin itse 172cm/63kg, niin mun jalat eivät näyttäneet vähääkään tuolta.
Näytän itse about tuolta. Olen 165cm ja paino vaihtelee 49-52kg. Vaikea sanoa kun ei näe ylävartaloa.
Alle 50kg. Katsokaa nyt noita jalkoja ja peppua. Ei yhtään rasvaa, ei yhtään lihasta. Kaukana tavalliseen naisen kropasta. Tällaiset mallit vois vaihtaa vähän tavallisemman kokoisiin ja pituisiin. Mielestäni vähän muodokkaammat (silti hoikat, ei muodokkuus tarkoita lihavuutta) reidet ja peppu saisivat nuo housutkin näyttämään paljon paremmilta, mainostajat huom!
Alle 50 kg, mutta riippuu tietysti myös ruumiinrakenteesta ja vartalonmallista. Olen itse vähän alle 168 cm ja 50 kg:n painoisena jalkani eivät muistuttaneet läheskään noita kuvia, koska olen malliltani pyöreä eikä pyöreys katoa pepusta/lantiolta/reisistä alipainoisenakaan.
Veikkaan jotain 60-65 kiloa. Mulla on luontaisesti iso lihasmassa, oon 168 cm pitkä. Näytän jokseenkin tuolta tossa painossa. Alle 60 kiloisena jouduin käyttää koon 32 vaatteita ja olin ihan surkean pieni ja muodoton.
168/52 veikkaisin. Olen 164cm/47kg ja aikalailla samoissa mitoissa kuin kuvan nainen, enemmän vain peppua ;))
Siis mitä jengiä? Aika vaihtelevia minä-kuvia on av-mammoilla. 60-kiloisen jalat tuota luokkaa,
mä olen 168cm/55kg, farkkujen koko 27/34 enkä todellakaan näytä tuolta. Toi olisi varmaan tuumakokona joku 25 tai alle. Jos vartalo on sopusuhtainen veikkaisin kiloina 50kg:n alle.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:06"]
Siis mitä jengiä? Aika vaihtelevia minä-kuvia on av-mammoilla. 60-kiloisen jalat tuota luokkaa,
mä olen 168cm/55kg, farkkujen koko 27/34 enkä todellakaan näytä tuolta. Toi olisi varmaan tuumakokona joku 25 tai alle. Jos vartalo on sopusuhtainen veikkaisin kiloina 50kg:n alle.
[/quote]
Niin... Katsos kun kehonkoostumus saattaa vaihdella ja siksi kaksi täsmälleen samanmittaista ja samanpainoiselta näyttävää saattaakin vaa'an mukaan omata jopa viiden kilon painoeron.
Minä näytin tuolta 51kg painossa. Nyt ennen raskautta 59kg ja oli enemmän pyllyä ja reisiä, tosin treenaan salilla. Jospa taas ensi vuonna näissä lukemissa ;)
Tuttu on 170cm ja 47kg ja hänellä on laihempi maha ja vyötärö kuin tuossa kuvassa.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:06"]
[/quote]
Niin... Katsos kun kehonkoostumus saattaa vaihdella ja siksi kaksi täsmälleen samanmittaista ja samanpainoiselta näyttävää saattaakin vaa'an mukaan omata jopa viiden kilon painoeron.
[/quote]
Näinpä, en ymmärrä miten se on joillekin niin mahdotonta käsittää. Mun on parhaimmillaan veikattu painavan jopa 15 kiloa vähemmän kuin oikeasti painan. Joskus ollaan jonkun kaverin kanssa näytetty kropaltamme hyvin samanlaisilta ja minä olen kuitenkin painanut enemmän.
Ihan mitä vaan olen saanut aina syödä. Paino on ollut 52-57kg /170 cm kolmen lapsen jälkeen ja niiden välissäkin. Vaikka raskauden aikana on tullut aina 15-20kg. Ikää 37v. Liikuntaa en ole ehtinyt harrastaa nyt aikoihin. Kaks lämmintä ruokaa, aamu-väli-iltapalat ja herkuttelua joka päivä.
175cm malliystäväni, joka about ton näköinen, painaa 50kg.