Haussa mummonimi lapselle!
Rakastan vintagea ja kaikkia vanhanaikaisia asioita kuten kahvikestejä, vintagekauppoja, peruukkeja, kukkakuvioita, mökkeilyä, askartelua, kirkon kuorossa käyntiä ja marttakerhoa! Niinpä päätimme mieheni kanssa että annamme tyttärellemme vanhanaikaisen ns. "mummo" nimen, kertokaa minkä nimisiä mummoja teillä tai tutuillanne on ollut niin saatan valikoida jonkun ehdottamistanne nimistä tyttärelleni
Kommentit (145)
Aune, Elma, Pirkko, Vuokko, Tyyne, Lilja, Iida
Helvi ja Lyyli. Lisäksi Bertta joka oli kuin mummo vaikkei ollutkaan oikeasti mummoni.
Aiempia lukematta:
Hilkka, Vieno, Lempi, Kaisu, Sylvi ... :)
Tyyne, Amanda, mandi, lahja, sylvi, Hulda,Inkeri,tuovi,lyydia,anelma,Elma,Hilma, salma,Selma, Elsa,
Oi, kukaan ei maininnut minun ihanaa jo edesmennyttä mummoani. Laittaisin nimen ehdottomasti tyttärelleni, vaikka äitini sitä rumana pitäisikin :D Tyttärestäni tulisi siis Saimi <3
Kreetta, Ella, Esteri, Bertta, Anna, Sylva ei Sylvia, Muisto, Helga, Sandra, Astrid
Ärsyttävää, että ap ei tule kommentoimaan, se mua ärsyttää eniten näissä nimiketjuissa.
Mummon toinen nimi oli Elisabet
Minun mummuni ovat olleet Johanna Karoliina ja Alma,
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 23:09"]
Itse haluaisin antaa lapselleni nimeksi; Ella, Aino tai Valma :)
[/quote]
Ella ja Aino ovat nykyään muotinimiä, niistä ei mikään mummo kyllä mieleen tule.
[/quote]
Mun mummo 91v on Aino
Minun mummot: Kaisa Johanna ja Aino Mirjam
Heistä vielä vanhempaa polvea: Vilhelmiina, Hulda, Hilda
Tuovi, Ester, Esteri, Eeva, Eila, Raili, Hellin. :)