Sinä nainen jolla on ajokortti - voisitko seurustella ajokortittoman miehen kanssa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen autoihminen, mutta ei haittaa jos toisella ei ole korttia. Ehtii sen ajaa myöhemminkin jos tuntuu siltä.
Vammani ei parane myöhemmin.
Ehkä jossain täysin urbaanissa ympäristössä (siis tyyliin New York, ei Helsinki) voisin helposti kuvitella, mutta en muutoin. Suomi on läpeensä niin agraaria ympäristöä, ja ne alueet joissa julkinen liikenne toimii hyvin ja vaivatta ovat häviävän pieni osuus kokonaispinta-alasta. Mielestäni aikuisen kuuluu hankkia sellaiset itsenäisen pärjäämisen ja arkisen selviämisen taidot, joissa ei ole riippuvainen toisten avusta, kuin ehkä satunnaisesti korkeintaan.
No en kun eihän me voida tapailla. Minulla ei ole autoa.
En. Tykkään ajelumatkoista ja tulen tulrvaisuudessa roadtrippaamaan luultavasti paljon, joten olisihan se raskasta kun ei voisi kuskia vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on läpeensä niin agraaria ympäristöä, ja ne alueet joissa julkinen liikenne toimii hyvin ja vaivatta ovat häviävän pieni osuus kokonaispinta-alasta.
Ehkä ne alueet ovat häviävän pieni osuus kokonaispinta-alasta, mutta niillä alueilla asuu kuitenkin yli puolet suomalaisista.
Itse asiassa niiden ulkopuolellakin voi pärjätä autotta, esim. niin että asuu kirkonkylässä eikä koskaan käy missään. Silloin harvoin kun tulee jonnekin kauemmas asiaa, on varaa mennä taksilla, kun ei ole tarvinnut sitä autoa ylläpitää.
En. Vaikka ei omassa arjessaan autoa ja korttia tarvitsisikaan. Sillä jos autollani jonnekin reissuun lähtisimme, haluaisin että kuskia voi välillä vaihtaa.
No totta kai luopuisin elämäni rakkaudesta siksi, ettei hänellä satu olemaan ajokorttia. Kyllä ajokortti on paljon tärkeämpi asia kuin rakkaus. Voihan ajokortinkin kanssa mennä naimisiin ja perustaa perheen.