Sinä nainen jolla on ajokortti - voisitko seurustella ajokortittoman miehen kanssa?
Kommentit (27)
En kyllä ikinä. Itselle autoilu ja autot liittyy niin vahvasti sekä yksityiselämään että töihin, että haluaisin miehellä olevan samansuuntaisia mielenkiintoja.
Voisin. Jos nyt ei olettaisi että aina olen joka suuntaan kuskaamassa..
Tietty samalla tavalla kuin muitakin voin käyttää joka paikassa mutta vain jos sopii omiin aikatauluihin. Melko paljon kuskaan muutenkin kortittomia kavereita.
En. Mökki on pyörillä. Kaksi kuskia, turvallisuussyistä.
En todellakaan. En ala olemaan kenenkään kuski.
Joo, seurustelen. Mulla ei ole autoa niin ei edes vaikuta mitenkään meidän elämään. Eikä mua muutenkaan haittaa ajaa.
Vastasin kyllä, mutta tähän liittyy sitten ehto, että sitä miestä ei sitten ole tarve kuskata koko ajan johonkin vaan hän pystyy kulkemaan omia matkojaan julkisilla tai pyörällä tms, miten nyt on asiansa aina tottunut hoitamaan.
Voisin kyllä seurustella, jos mies on muuten kaikin puolin täysi kymppi. Kuskiksi en sille ala. Mennään vaikka taksilla.
En todellakaan voisi. Asun taajaman ulkopuolella jossa ei ole lähellä linja-auto pysäkkejä. Tuleeko se mies minun luokse taksilla vai olenko minä hänelle jatkuva ilmainen taksi ? Tarvitsen itse autoa joka päivä arkisin asioilla enkä pääsisi töihinkään ilman autoani.
Mitä väliä sillä ajokortilla on? Ei ole todellista🤦♀️😂
Nykyään kun asun maalla, en. Ois suhde täysin mun liikkumisen varassa.
Kun asuin kaupungissa, ei sillä ollut mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
No mä en ainakaan aio olla kuskina kenellekään soijapojalle. Ei se ole mies eikä mikään jos ei edes autoa aja.
Ajokortittomuus välttämättä ei haittaisi, mutta en ole kiinnostunut miehistä...
Hassu tuo täällä esitetty ajatus, että kortitonta pitäisi aina olla kuskaamassa jonnekin. Ajoin itse kortin vasta päälle viisikymppisenä, mutta olin kyllä ennen sitä seurustellut ajokortillisten (naisten) kanssa, enkä kyytejä pyydellyt. Olin niin tottunut kävelemään, pyöräilemään ja kulkemaan julkisilla, ettei tullut edes mieleen.
Joo voisin. Stadissa autolla ei tee mitään, mennään julkisilla. Yksityisautoilu on vain kuluerä.
Ei ole kynnyskysymys. Mutta jos rupeaa kortittomana neuvomaan liikaa, niin joutuu jalkamieheksi.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan voisi. Asun taajaman ulkopuolella jossa ei ole lähellä linja-auto pysäkkejä. Tuleeko se mies minun luokse taksilla vai olenko minä hänelle jatkuva ilmainen taksi ? Tarvitsen itse autoa joka päivä arkisin asioilla enkä pääsisi töihinkään ilman autoani.
No entä joku intohimoisesti ympäri vuoden tuulessa ja tuiskussakin pyöräilevä spandex-pelle?
Tai ehkä unelmiesi prinssi karauttaa luoksesi valkealla ratsulla? Sinun tehtäväksi jää tarjota heinäpaali ja kaurat.
Vierailija kirjoitti:
En. Mökki on pyörillä. Kaksi kuskia, turvallisuussyistä.
Tämän olisin todennut. Vaarallista ainoana osata jokin taito johon molempien elämäntapa nojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en ainakaan aio olla kuskina kenellekään soijapojalle. Ei se ole mies eikä mikään jos ei edes autoa aja.
Miten soijapoika ja ajokortti liittyy toisiinsa?
Itse olen autoihminen, mutta ei haittaa jos toisella ei ole korttia. Ehtii sen ajaa myöhemminkin jos tuntuu siltä.
En, en jaksaisi olla ainut joka perheessä ajaa, kuitenkin tulisi reissuja sukuloimaan, mökille jne ja sitten se olisin aina minä joka ajaisi, ja olisi vaan yksi autokin.
Mutta suurin syy että kortiton ja autoton mies ei vaan jotenkin sovi omaan elämään, itse kasvanut moottorineuvojen keskellä ja ne ovat iso osa elämää (mm moottoripyörä löytyy sekä c1), en näe että olisimme tarpeeksi samanlaisia että voisimme seurustella.
Kokeilin, mutta erikoisesti miestä piti olla koko ajan viemässä jonnekin. Miten ihmeessä oli pärjännyt aiemmin, se ei lakannut ihmetyttämästä.