Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäis tehdä, kun vaimo on päivät kotona lapsen kanssa mutta ei tee mitään kotitöitä?

Vierailija
23.09.2021 |

Sovittiin mm että vsimo hoitaa ruokapuolen, mutta eihän se osaa tehdä mitään. Kaksi vuotta syöty eineksia tai nakkikeittoa tai makaroonilaatikkoa ilman edes munamaitoa.
Ja ne einekset on jotain tyyliin pakastepitsa tai kinkkukiusaus.
Suututtaa oikeesti kun itse oon hyvä kokki ja tykkäisin syödä oikeaa ruokaa kun tulen kotiin. Mutta pitää tehdä kaikki ylityöt mitä vaan saa, et vaimo voi istua sohvalla ja katsoa netflixiä. Lapsi on päiväkodissa osa-aikaisesti koska kehitys hidasta (en halua mennä detaljeihin). Vien lapsen päiväkotiin aamulla ja vaimo hakee päivällä. Hänellä olis hyvin aikaa tehdä ruuat ja siivota mut kun ei.
Laitan kohta vaimon pihalle, kyrsii niin paljon itsen ja lapsen puolesta.
M29

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääri hihat.

Vierailija
2/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä viet päiväkotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi on päiväkodissa, jos äiti on kotona?

Vierailija
4/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se muu yhteiselo-miten sujuu?

Vierailija
5/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä viet päiväkotiin?

Vaimo nukkuu.

Vierailija
6/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan vaimo masentunut? Kokatkaa yhdessä viikonloppuisin, niin oppii uusia ruokalajeja sulta.

Vierailija
7/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa rooleja. Vaimo töihin ja sä kotiin, varsinkin kun kerran oot teistä se etevämpi kotihommissa.

Vierailija
8/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

marttyyri ulvoo täällä, oohan apina hilijaa ja anna vaimon olla rauhassa.

Vierailija
9/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko nämä piirteet muka esiin vasta lisääntymisen ja / tai naimisiin menon jälkeen??

Jestas ihmisiä. 🤦🏼‍♀️

Vierailija
10/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsi on päiväkodissa, jos äiti on kotona?

Tukitoimena.

Vierailija
11/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt jotain isompiakin ongelmia. Miksi ihmeessä et itse tee ruokaa? Aivan hassua odottaa palvelua, vaikka toinen olisikin lapsen kanssa kotona. Miksi muuten vaimo ei ole töissä?

Vierailija
12/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, sinä narsisti olet paras kaikessa.

Vierailija
13/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset opimukset on pidettävä, kuin myös koti (riittävän/ kohtuullisen) siistinä, pyykit puhtaina jne. Kotona lasten kanssa ollessa ehtii hyvin valmistaa itse ruuan alusta loppuun saakka useimmiten, vaikka välillä toki eineksetkin ovat ok.

Onko vaimosi liian kuormittunut/ masentunut/ väsynyt, vaiko oikeasti laiska/ saamaton?

Vierailija
14/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääri hihat.

Hihat heiluu jo, en pysty enempään.

Vierailija
15/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kuulostaa masentuneelta.

Vierailija
16/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se muu yhteiselo-miten sujuu?

Kaikki vapaa-ajat siivoan tai olen lapsen kanssa. Vapaa-ajat tosin vähissä, kun pitää maksaa talolainat ja elämä.

Vierailija
17/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt jotain isompiakin ongelmia. Miksi ihmeessä et itse tee ruokaa? Aivan hassua odottaa palvelua, vaikka toinen olisikin lapsen kanssa kotona. Miksi muuten vaimo ei ole töissä?

Sovimme, että vaimo hoitaa kodin ja lapsen, minä ansaitsen rahat. Olen töissä noin 50 tuntia viikossa ja siivoan kodin, hoidan puutarhan ja olen lapsen kanssa. Ei ole aikaa enää hoitaa perheen ruokahuoltoa.

Vierailija
18/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan aihetta keskustella vaimon kanssa asiasta? Ehkä hänelle vain maistuu einekset, eikä vain huomaa sinun tyytymättömyyttä tarjontaan. Ehkä hän kokee erityislapsen hoitamisen raskaaksi ja käyttää ne muutamat tunnit palautumiseen. Ehkä taustalla on jopa masennusta. Ehkä sinä et vain näe mitä kaikkea hän tekeekään päivän aikana. Vain vaimosi osaa kertoa mistä on oikeasti kyse. Laitatko itse tikkua ristiin kotona? 

Vierailija
19/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap vaimosi ei ole töissä? Onko hän työtön?

Vierailija
20/120 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiset opimukset on pidettävä, kuin myös koti (riittävän/ kohtuullisen) siistinä, pyykit puhtaina jne. Kotona lasten kanssa ollessa ehtii hyvin valmistaa itse ruuan alusta loppuun saakka useimmiten, vaikka välillä toki eineksetkin ovat ok.

Onko vaimosi liian kuormittunut/ masentunut/ väsynyt, vaiko oikeasti laiska/ saamaton?

No hänen aika kuluu netflixiä katsoessa ja somessa. Tykkää myös shoppailla ja käydä kahvilla tai lenkkeillä kaverien kanssa. Nyt tosin vähemmän koronan vuoksi, mutta lenkillä ja kahvilla varmaan 3-4 kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan