ANTEEKSI MITÄ!?! 476 euroa Disneyland Paris SISÄÄNPÄÄSY!?!
Olen sanaton. Olemme menossa ensi heinäkuussa Pariisiin lasten kanssa (13v, 12v ja 9v). Mietittiin Disneyland Parisiin menoa ja katsoin nyt lippujen hinnat. 99 euroa yli 12-vuotiailta ja 80 alle 12-vuotiailta.
Siis pelkkä sisäänpääsy ilman ruokaa, ilman sirkushuveja, ilman mitään. PELKKÄ SISÄÄNPÄÄSY!!
MITÄH????
Kommentit (149)
Jos mulla ois hyvät tulot niin menisin.
Siellä varmaan on vähän parempia laitteita ja vuoristoratakin yltää pilviin asti ja kestää ikuisuuden. Verrattuna suomen 7sekunnin pyörähdyksiin. Kummitusjunakin varmaan sais aikuisenki puntit tutisemaan.
Oltiin Parisii Eurodisneylandissa kun olin lapsi. Mesta oli hiljattain perustettu, yhteyksiä ei ollut vielä kunnolla järjestetty, eikä siellä ollut ketään. Tyhjät laitteet, joiden ohjaajat kaikki huutelivat meille, että tulkaa tänne :D Sen lisäksi en paljoa muuta reissusta muistakaan.
Vittu jos varaa tehdä lapset niin on varaa huveihinkin. Kävin muuten itse tuolla kääntymässä portilla jo ennen euroaikaa, ja paikka oli menossa puolen tunnin sisällä kiinni ja minun olisi, päitänyt maksaa joku kai nykyistä satkua vastaava lippu.
Olin kyllä ikäväihminen sen myönnän vitu ranskalaiset perunat ei saatana vahingossakaan puhu sanaakaan englantia, tämä on perin vaikeaa koska englannissa on kai pari tuhatta ranskalaista laina sanaa, Opettelin lukiossa saksaa koska olet ei muuta osannut opettaa, ja saksalaiset ovat ranskaan verrattuna kunnon ihmisiä, eivät ole vittuilemassa siitä kuinka huonosti äännän saksaa, taas pariisilaiset eivät kuin vahingossa puhu muiden ranskalaisten kanssa.
Anne F. Teitää alennuslipujen koodin.
Oli muuten tosi kamalaa ruokaa tuolla, harvinaista Ranskassa : Ei tarvita erillisiä rannekkeita ja fast pass sisältyy hintaan. Jonoja on tosiaan paljon, me olimme hiljaisena päivänä syksyllä ja yli tunti oli moniin laitteisiin. Tykkäsin kyllä muuten paikasta. Liput sai halvemmalla Ranskan sivuilta. T: se joka maksoi 40 €
Itse suosittelen kyllä Pariisia mutten Eurodisneytä. Jos sinne Disneylandiin haluaa niin joskus toiste sinne ihka oikeaan, saatte rahoille paljon paremmin vastinetta. Niinkuin täällä jo mainittiin, hirveät jonot joka paikkaan ja heinäkuussa etenkin, eurooppalaisten lomakuukausi. Pahimmassa tapauksessa jonotatte +35 asteen helteessä. Ei todellakaan maksa vaivaa.
Me ollaan menossa kuun lopussa Pariisiin (ja disneylandiin). Mennään vaan siihen isompaan puistoon joka maksaa se 65€ aikuiselta. Ollaan oltu aikasemminkin muutaman kerran ja on se niin mahtava paikka että ei voi olla menemättä uudestaan :D Kyllä se pieksee kaikki Suomen huvipuistot 100-0!
Jep. Näin Ranskassa asuneena ja Disneylandissa pari kertaa käyneenä voin sanoa, että se on kyllä kallista lystiä. Lisäksi ruoka on kallista.
minkälaisia kallu lapsia kasvatat jos disneyland vetoaa enemmän kun louvre, eiffel-torni, seine-joki, riemukaari, notre dame yms. ehkä vielä ymmärtäisi jos lapset olisi päiväkoti-ikäisiä...
Ei ne disneylandin laitteet niin kummoisia ole ja niihin tosiaan joutuu jonottamaan tunninkin.. Jos haluaa kunnon kyytiä, kannattaa mennä Europa-parkiin Saksaan. Aikuisillekin sopivia laitteita löytyy siellä. Ja isi saa siellä halutessaan oluttuopinkin... Disneyn rafloissa ei cokista vahvempaa tarjoilla. Pelkkää sokerihöttöä ja uppopaistettuja roskaruokia.
Sen verran täytyy vielä mainostaa, että ne vähät kunnon laitteet, mitä siellä on (vuoristoradat, tower of terror, yms) on kyllä sitten hyviä ja pitkiä, verrattuna että lintsillä laitteet kestää sen 10 sekuntia. Ei sillä, tykkään lintsistäkin. Lisäksi jos sattuu olemaan disney-fani edes jollain tasolla, niin se kokemus on ihan erilainen kuin tavallinen huvipuisto. Minusta siellä oli kiva kierrellä kaikkia ei alueita ja bongata leffojen rekvisiittoja, joissa sitten saattoi ottaa kuvia itsestään esim. hieromassa aladdinin taikalamppua. Lisäksi buffet-ruokapaikoissa on mielestäni ihan kohtuuhinnalla mahdollista syödä muutakin kuin ranskalaisia.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:53"]
Vittu jos varaa tehdä lapset niin on varaa huveihinkin. Kävin muuten itse tuolla kääntymässä portilla jo ennen euroaikaa, ja paikka oli menossa puolen tunnin sisällä kiinni ja minun olisi, päitänyt maksaa joku kai nykyistä satkua vastaava lippu.
Olin kyllä ikäväihminen sen myönnän vitu ranskalaiset perunat ei saatana vahingossakaan puhu sanaakaan englantia, tämä on perin vaikeaa koska englannissa on kai pari tuhatta ranskalaista laina sanaa, Opettelin lukiossa saksaa koska olet ei muuta osannut opettaa, ja saksalaiset ovat ranskaan verrattuna kunnon ihmisiä, eivät ole vittuilemassa siitä kuinka huonosti äännän saksaa, taas pariisilaiset eivät kuin vahingossa puhu muiden ranskalaisten kanssa.
Anne F. Teitää alennuslipujen koodin.
[/quote] Täs pitää tietää että englannin ja ranskan välit niin paskat, että ranskalaiset ovat niin ylpeitä kielestään, ettei voi palvella englantia puhuvia
Siellä on tosiaan kaksi puistoa. Sisäänpääsyhintaan kuuluu laitteisiin pääsy. Vaikka et kävisi yhdessäkään laitteessa on paljon nähtävää. Hinta ei ollut mielestäni kohtuuton, rahalle sai enemmän vastinetta kuin esim Lintsillä.
Vaikka onkin provo niin ensinnäkin kuinka vajaa voi olla ettei osaa katsoa oikeita hintoja netistä? Ja jos teette vaan yhden ulkomaan matkan vuodessa perheen kanssa vaikka olette muka hyvätuloisia niin miksi juuri white trash Disneyland Paris?
Omien vanhempieni kanssa kierreltiin paljon Suomea ja talvisin Alpeilla. Kesälomilla sitten yksi Euroopan kaupunki ja jokin mielenkiintoisempi kohde esim. Kiina, Mauritius, Japani, USA ja Kanada.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:36"]
Sivuilla lukee vain 'tickets', en tiedä onko siellä siis jotain eri hintoja rannekkeille ja pelkälle sisäänpääsylle. Mutta minä en pysty menemään ensimmäiseenkään laitteeseen, eikä mieskään halua. Tuon vähän alle 500 euron lisäksi tulee parkkimaksu ja syömiset.
Voi luoja. Ei todellakaan mennä. Samalla rahalla mennään pari ekstrakertaa Lintsille..
ap
[/quote]
Menisitte lasten kanssa kaikkien niitten laitteiden viereen mutta sanoisitte että "äiti ei pysty ja iskä ei halua"?
Joo. Ehkä on tosiaan parempi että pysytte sieltä poissa.
Otsikon perusteella luulin, että 476 euroa oli yhden henkilön rannekkeen hinta. Kyse olikin koko perheen lippujen hinnasta, ei mielestäni paha. Itse ajattelinkin, että tuonne olisi ranneke n. 100 euron hujakoilla.
Kävin Pariisin Euro Disneylandissa 90-luvun lopussa teini-ikäisenä kielikurssin yhteydessä. Olin siinä iässä hieman pettynyt siihen, että paikassa oli suhteellisen vähän hurjempia laitteita. Ja muutenkin laitteita oli aika vähän, odotuksiin nähden. Jonotus oli muistaakseni samaa luokkaa kuin Suomen huvipuistoissa sesonkiaikaan. Meidän käynti sijouttui kesäkuulle, päivä oli lämmin ja aurinkoinen. Kesäkuu ei kuitenkaan ole eurooppalaisten lomakautta. Paraati ja ilotulitus olivat hienot. Disney-maskotit väijyivät ihmisiä (sekä lapsia että aikuisia), jekuttivat meitä ja tarjoutuivat yhteiskuviin. Olihan ne aika creepyjä. Popcornit olivat sokeroituja, eli makeita, silloin se oli minulle uusi juttu. Ihan kiva kokemus, mutta veikkaan, että Yhdysvalloissa Disney-puistot ovat hienompia ja suurempia. Ja paljon on varmasti muuttunut yli kymmenessä vuodessa.
Mitä siellä on sellaista, josta siis kannattaa maksaa? Tehdään perheenä paljon kaikenlaista, ei joku Disneyland ole mikään unelmien kohde ja must-nähtävyys kenellekään meistä.
Ollaan matkusteltu paljon, mutta Pariisissa ei ole koskaan vielä oltu. Eikä tuo sisäänpääsy ole rahasta kiinni, mutta en tuhlaa rahojani mihinkään turhaan. Tämä nyt tuntuu aivan naurettavalta summalta jostain huvipuistosta.
Tanskan Legolandissa oltiin muutama vuosi sitten. Se oli myös heinäkuuta ja koko päivä oli yhtä jonottamista. Lapsilla oli minuutin hauskaa, puoli tuntia jonotettiin laitteeseen, minuutti hauskaa, 45 minuuttia jonotusta, kaksi minuuttia hauskaa.. En maksa tuollaisesta satoja euroja.
ap
Me oltiin muutama vuosi sitten (4-henkinen perhe) ja nyt en millään muista paljonko liput oli, mutta hintavat ne on. Lisäksi laitteisiin voi helposti joutua jonottamaan tunnin. Myös alueen ruokapaikat on aika hintavia, eli syömiseenkin menee rahaa. Silti suosittelen edes kerran käymään Disneyworldissa, ihan huikea paikka ja lapsille jää muisto jonka muistavat pitkään! Ollaan käyty lähes jokaisessa Disneyworldissa ja Pariisin on yksi kivoimmista. Disneyland voittaa varmasti pari ekstrareissua Lintsillä.