Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minun tuntea kaikki maailman blogistit?

Vierailija
10.11.2014 |

Minua ärsyttää, kun palstalla puhutaan ties mistä blogisteista etunimellä tai bloginimellä, ja oletetaan että kaikki tuntevat tietenkin nuo kaikki blogistit. Mä olen ainakin ihan nevahööd noista blogisteista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Useimmat blogit on tylsiä, joskus satunnaisesti tulee jotain selattua, mutten tunne blogisteja enkä seuraa säännöllisesti. Kirjat tai elokuvat on parempaa viihdettä.

Vierailija
2/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et seuraa k.o blogeja tai tiedä niistä yhtään mitään, miksi sun sitten pitää ylipäänsä lukea bloggareista kirjoitettuja ketjuja tai tietääkään kenestä puhutaan? Sen kun sivuutat sellaiset topikit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika..

Vierailija
4/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinun pitäisi tuntea heidät kaikki.

Vierailija
5/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin hiljattain jotain suosittua vlogia... pienen pätkän yhdestä videosta. Blogisti siellä hehkutti jotain listaa, jonka on tehnyt katsomistaan videoista. Siinä vaiheessa suljin videon. EVVK.

Vierailija
6/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääsee kun kylmästi ohittaa kaikki ketjut joissa on jonkun henkilön nimi, koska usein se silloin koskee jotain bloggaajaa tai turhaa julkkista ja siten ketjun keskustelun tasokin on kuin suoraan jonkun keltaisen lehdistön tai numerolehden juoruilua...