Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulee melkein joka kerta paha olo kun ystävä soittaa

Vierailija
08.10.2014 |

Se naljailee ja joskus kettuilee, huutanutkin on.
Puhelun aikana tulee pahaa " energiaa" ja sen jälkeen.
Oon laittanut joskus puhelimen kiinni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä? Ei kuulosta ystävältä.

Vierailija
2/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ystäväsi. Ihan oikeasti, en trollaa. Olen itse tehnyt näin kusipäisille ihmisille ja elämäni on paljon laadukkaampaa. Vaikka se olisi ainoa ystäväsi, niin näin on parempi.

Kerropa, minkälainen "ystävä" aiheuttaa pelkkää mielipahaa toisensa jälkeen?

Miksi hakata päätä enään yhtään kertaa seinään, kun jo tiedetään että se sattuu? Ei ole mitään mieltä roikkua kenessäkään vain sen takia että hän on "ystävä". Hän on paskiainen, siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietysti iso kynnys saada kakaistua ulos halusi katkaista yhteydet paskiaiseen, mutta se kyllä vierittää samalla hetkellä jättimäisen taakan sydämeltäsi pois. Inhotuksen tunteen kadottua tunnet äärimmäistä mielihyvää ja vapautta. Aah mitä vapautta.

Vierailija
4/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että kaikki kokevat joskus noin. JOskus se on kuite itsestä kiinni, on vaikka hyvin herkillä. En suosittele katkaisemaan välejä lopullisesi, niitä kun ei usein saa enää kurottua takasin. Ihmissuhteet on aina vaikeita. Ja luulen, että ei kukaan niin täydellinen ole, etteikö tulisi kausia kun tuntuu että ystävä on ilkeä, kyse on joskus erilaisista huumorintajuista. 

Olen huomannut että nykyisin katkaistaan välejä turhnakin helposti. Kaikilla on huonoja päiviä ja huonoja kausia, täytyy ymmärtää se. Ystäviä ei kovin helposti saa lisää, joten kannattaa vaalia niitä joita on. Kukaan ei ole täydellinen. Sanon nyt kokemuksesta, varo katkaisemasta välejä ystäviin, etenkään niihin jotka on olleet jo vuosikausia. Sitä tulee jossain vaiheessa katumaan, kun huomaa että uusia ystäviä ei saa, ja ihmiset ympärillä kusipäitä. Kukaan ei ole täydellinen. Harkitse vakavasti. Liika herkkyys ei tässä maailmassa käy ja huumorintajut kolahtelee joskus pahasti yhteen, väärinkäsityksiä syntyy usein, ja ne tulevat ihmissuhteet harvemmin kehittyvät paremmiksi kuin vanhojen ystävien kanssa ! 

Vierailija
5/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kyse huumorintajun erilaisuudesta vaan siitä että se on ja tahtoo olla ilkeä.
Ivailee ja syyttää mua täysin syyttä.
Mitään konkreettisesta esimerkkiä missä olisin tehnyt väärin, ei ole.
Tätä ei tapahdu joka kerta mutta välillä.
Siitä ei pääse eroon ja en viitsi nyt selittää miksi.
( yksi syy on tunnistettavuus).

Vierailija
6/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:03"]

Nyt ei ole kyse huumorintajun erilaisuudesta vaan siitä että se on ja tahtoo olla ilkeä. Ivailee ja syyttää mua täysin syyttä. Mitään konkreettisesta esimerkkiä missä olisin tehnyt väärin, ei ole. Tätä ei tapahdu joka kerta mutta välillä. Siitä ei pääse eroon ja en viitsi nyt selittää miksi. ( yksi syy on tunnistettavuus).

[/quote]

Onkohan kaverillasi huono itsetunto? Olin meinaan samantyyppisessä tilanteessa joitain vuosia sitten, eräs "ystävä" yritti jatkuvasti kommenteillaan saada minulle pahan mielen. Usein liittyi ulkonäköön nämä naljailut. Kun näin kaverin tekevän täsmälleen samaa naljailua muille tutuilleen, tajusin että kaverilla oli itsellään niin surkea itsetunto että näemmä yritti parantaa oloaan haukkumalla muita. Onneksi hän muutti pois paikkakunnalta niin välimme viilenivät itsekseen, säästyin kiusalliselta välien katkomiselta.

Vierailija
7/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kaveri, joka joskus on todella mukava ja sen jälkeen olen hyvällä tuulella. Seuraavalla kerralla puhelu voi alkaa ihan normaalisti, mutta yhtäkkiä tuntuu siltä kuin matto vedettäisiin jalkojen alta. Joskus solvaaminen alkaa heti puhelun alussa. Kerran voin pahoin töissä seuraavana päivänä sen takia, koska olin niin ahdistunut. Hän on aina ollut sellainen, joten en ole alkanut kovin paljon välittää hänestä vaan olen aina pitänyt tyyppiä irrallisena osana elämääni, joka jossakin vaiheessa putoaa pois. Se putoaminen on ehkä nyt tapahtunut, koska olen ottanut etäisyyttä. Katkaisin välit, mutta pehmensin sen jälkeen laskua. Hän on ottanut yhteyttä kerran sen jälkeen ja jos tällä viikolla ei mitään kuulu, on hänkin jatkanut eteenpäin. Paljon jään kaipaamaankin, mutta olen tullut siihen lopputulokseen, ettei hän koskaan arvostanut minua.

Vierailija
8/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mies?

Vierailija
9/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:16"]Hän on mies?
[/quote]

Ei.