Mihin ruoka-aineeseen tai -lajiin olet juuri nyt hurahtanut?
Mikä maistuu juuri nyt ihanalta tai mitä ruokaa tekisi mieli laittaa vaikka joka päivä?
Itselläni on näköjään menossa parsakaalikausi. Ai että se on hyvää! Varsinkin kun parsakaalin palaset paahtaa uunissa öljyn ja valkosipulinkynsien kanssa ja heittää uunista ottamisen jälkeen päälle vähän parmesan-lastuja ja raastettua sitruunankuorta. Toimii kyllä ilmankin ja käy monenlaisten ruokien lisukkeeksi. Arvatkaa mitä on nytkin uunissa? :)
Kommentit (78)
Linsseihin. Olen vihdoinkin oppinut laittamaan niistä hyvää ruokaa :)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:21"]Linsseihin. Olen vihdoinkin oppinut laittamaan niistä hyvää ruokaa :)
[/quote]
Voisitko vinkata jonkun hyvän reseptisi? :)
Grandiosa kinkku-paprika pakastepizza, itsetehty sushi, avokado vaikka sellaisenaan.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 19:53"]Avokaadoon ja keitettyihin kananmuniin :P
[/quote]
samat mulla. Mikähän puutos on kun aiemmin keitetyt munat on ällöttäneet.
Puolukkaan, kun niitä on vielä, itse poimin. Just keitin puolukkasoppaa. Puolukkapuuroa, puolukkapiirakkaa..tykkään käyttää marjat aika nopeasti ja aina ne loppuu, mutta kun ei pakkaseen mahdu ja kuivuria en saanut aikaiseksi hankkia.
Kaalisalaatti, johon tulee myös porkkanaa, paprikaa yms. ja marinoidaan kevyesti viinietikassa ja öljyssä. Koko perhe on hurahtanut tähän hyvään ja halpaan talvisalaattiin.
Valion eila kreikkalainen jogurtti sitruuna. Syön yhden joka päivä.
Yleensä mulla on aina joku hurahdus meneillään, mutta nyt ei taida olla... ei ainakaan tuu mieleen.
3 kaverin Juhlamokka-jäätelö. Inhoa kahvia juomana, mutta jäätelöstä pidän.
Mulla on menossa näkkärihimotuskausi nyt. Näitä tulee aina välillä
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:44"]
Yleensä mulla on aina joku hurahdus meneillään, mutta nyt ei taida olla... ei ainakaan tuu mieleen.
[/quote]
No nyt keksin: ainakin vähäisenä hurahduksena kananmuna ja etenkin omeletti. Se vain rajoittaa, että mies on allerginen kananmunalle. Tätä ennen tein tosi paljon ruokaa varsiselleristä.
Lidlin maalaisleipä ja margariinilevite siihen päälle <3
Lidlin hedelmä-pähkinämysli! Rusinoita ja Golden Delicious- omenoita tekee mieli päivittäin
Aurinkokuivattu tomaatti
Ananaskirsikat
Punajuurisalaatti homejuustolla
Naanleipä ja intialainen ruoka.