Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö kirjaa seksikerroistanne ja kumpi teki aloitteen?

Vierailija
10.11.2014 |

Miksi/miksi et?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miksi ihmeessä pitäisi? Onko se joku vertailun arvoinen asia?

Vierailija
2/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Loppuis kynästä muste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meillä on makkarin seinässä tukkimiehenkirjanpito kirjanpitoa, mun puolella on kaksi viivaa ja miehen puolella neljä. 

Vierailija
4/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Teen merkinnän, jos vuoden aikana on tapahtunut jotain. Nyt ei ole pariin vuoteen tarvinnut merkitä mitään.

Vierailija
5/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on naurettavaa, eikä varmasti paranna parisuhdetta. Ei seksi ole mikään asia, josta pidetään kirjaa. Etenkään aloitteista, onko se joku kilpailu? Vai onko toinen huonompi suhteessa jos ei tee yhtä paljon aloitteita? 

Vierailija
6/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kirjaan myös kauanko akti kesti, kuka sai orgasmin ensin, sekä tietenkin missä paikassa ja missä asennoissa nussuttelimme. 

Vierailija
7/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on excel- ohjelma koneella ihan vain tätä asiaa varten.

Vierailija
8/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tähän liittyvät lehtikirjoituksen ja ryhdyin hommaan. Mutta alkoi näyttämään vaimon puolelta taulukko sen verran hiljaiselta, että alkoi masentaa koko homma ja lopetin kirjanpidon siihen.

Vierailija
9/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:10"]

Mulla on excel- ohjelma koneella ihan vain tätä asiaa varten.

[/quote]

sama, lisäksi pidämme kehityskeskusteluita ja asetamme tavoitteita ja jos pääsee tavoitteeseen saa bonuksen. Lisäksi pidämme taulukkoa edellisvuosista ja vertailemme kasvua, laatu on parantunut vuosieN myötä mutta joskus pitää vielä tehdä reklamaatioita. Meillä on myös idealaatikko sekä palautelaatikko. 

Oon joskus miettinyt pitäiskö palkata ulkopuolinen kirjanpitäjä.

Vierailija
10/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä merkkailin yhteen väliin ylös että mitä seksijuttuja on tehty milloinkin. Kirjoitin siis että oliko aamuseksiä, oliko iltapäivän suihinotto, oliko käsihommia vai strippausta kun mies runkkaa... Ja tämä oli siksi kun sain palautetta että on liian vähän seksiä, eikä tarpeeksi vaihtelua. Kirjoittelin näitä sitten ylös muutamien viikkojen ajan ja kun tuli eka kolmen päivän tauko ettei ollut mitään merkintää mies alkoi taas valittaa että on ihan liian vähän seksiä. Näytin sitten miehelle kalenterin että noinko oot tosissas. Ei tykänny ja loukkaantui mun merkinnöistä.

Vierailija
11/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. En tajua näitä "vaimo ei tee koskaan aloitetta" -vinkujia.

Vierailija
12/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ennen oli Excelissä, mutta nyttemmin siirryin Google Driveen, jotta voin päivittää sitä myös reissussa helposti mobiilista. En viitsinyt vaihtaa Office 365:een vain tämän takia. 

Kerran kuukaudessa vedetään homma pakettiin ja pidetään palaveri. Datasta saa tietysti hyvät käppyrät. Viimeisen kolmen kvartaalin perusteella suihinottojen trendi on laskeva. 

Vierailija
13/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän sen aikaa, kun asia on ongelma. Koska miestä ei innosta seksi kuin lapsentekomielessä ja mä en halua enempää lapsia! Ap

Vierailija
14/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarkkailen laatua. Mittaan sykemittarilla ja sekuntikellolla orgasmin keston ja vaikutuksen ja ristiintaulukoin yhdessä seksin esiintymiskertojen kanssa. Lisäksi merkkaan asennot, paikat, lelut, asusteet, esileikin eri muodot ja vertailen orgasmin kestoa ja tehoa näihin. Kauhean kauan vaan menee aikaa, ei ehdi enää juuri panemaan kun pitää niin paljon analysoida. 

Vierailija
15/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös palautelaatikko mihin voi laittaa risut ja ruusut. Niitä käydään läpi kuukausipalaverissa. Parisuhteemme strategiassa on määritelty seksielämän visiot ja laatukriteerit. Palaute on tärkeä osa strategiaa ja sen johdonmukainen käsittely. Kehityskeskustelun aika onkin taas kohta. Mietimme ensi vuoden painopistealueet.

Vierailija
16/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tämmönen kahden insinöörin liitto niin meillä on Seksielämän projektisuunnitelma aikataulutuksineen ja riippuvuussuhteineen. Esim keittiö siivoamatta vaikuttaa suoraan seksin esiintymiseen illalla ja siitä taas nuoli päänsärkyyn ja mökötykseen. Aikataulussa täytyy kuitenkin pysyä, ohjausryhmältä tulee heti valitusta jos homma kusee. Joskus sitte kurotaan umpeen myöhästyneitä sessioita isommalla maratonilla. Siinä on paikat lujilla mutta ei auta valittaa. 

Vierailija
17/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän siltä, ettei kirjaamista pidetä järkevänä. Mikä sitten neuvoksi? Ap kysyy

Vierailija
18/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:21"]. Kehityskeskustelun aika onkin taas kohta. Mietimme ensi vuoden painopistealueet.
[/quote]
oliko varma, ettet tarkoittanut "panopistealueet"?

Vierailija
19/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä lienee keskustelun paikka.. kehityskeskustelun =)

Vierailija
20/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme