Hienoin hotelli/muu majoitus missä olet yöpynyt suomessa?
Haluaisin jotain luxusta vuosipäivälle, esim huoneen poreammeella 😍 vinkkaa oma suosikkisi?
Iglut pohjoisessa olisi ihana, mutta vain yksi yö aikaa, joten etelästä liian pitkä matka
Kommentit (366)
Ylläksen huippuhotelli. Kaksikerroksinen sviitti poreammeella.
Haikossa kartanon huoneet on söpöjä
St. georgen tarjonta Helsingissä kannattaa tarkistaa
Järvisydän Rantasalmella. Hotellista sviitti. On siellä niitä iglujakin mutta ovat liian lähekkäin.
Poreamme onkin hyvä, jos pierettää. Ja kun istuu tarpeeksi kauan, on iho mukavan ryppyinen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tervakallio.com/tervakallio/aurorahut/
Etelästä on teillä lyhyempi matka tuonne, upea majoituskohde Sastamalassa!
Ihan hieno varmaan, mutta luxus ilman wc/kylppäri?
Riippuu mihin päin haluaa? Helsingissä Kämp ececutive suite, tai st.George suite. Jälkimmäisessä oma sauna.
Vierailija kirjoitti:
ei oo itse yöpynyt, mutta Clarion helsingissä kiinnostaisi.
Clarion on kiva, muttei Luxus. On toki kattoaltaalta tai baarista upeat näkymät ja hotelli on uusi ja hieno. Mutta huoneissa ei ole sitä Luxususta, ellei maisemia lasketa, tai sitten siitä on tullut itselleni jo niin tuttu, kun monesti yöpynyt.
Omasta mielestäni luxusta on iso-syötteellä esim Kotkanpesä
Miksi niin vähän on huoneita porealtaalla? Aina vain amme!
Scandic aviacongress ja presidental suite. Omalla kattoterassilla on poreamme
Vierailija kirjoitti:
Eden Nokialla.
Mikä tästä tekee luxusta?
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa joku luksusmökki porealtaalla.
Harvoin niitä saa varattua yhdeksi yöksi ja tulee aika kalliiksi kahdelle hengelle. Helposti on tonnin yö, mihin itse olen törmännyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Park hotel.
Kiva paikka mutta siellä kummittelee
Whaat, kerro lisää?
Imatran Valtionhotelli, sviitti tietnkin
Vierailija kirjoitti:
The Barö, tunti helsingistä
Oi tämä olisi hieno, mutta ei seuraavaan pariin kuukauteen ole vapaana tuo sviitti! Ja hintakin yli 800€ yöltä, hui! Mutta varmasti joka pennin arvoinen 🤩
Ap
Clarionin sviitti on kyllä ihan kiva. Sisustus pelkistettyä, mutta itse tykkäsin ja maisemista myös.
Hotelli Haven, St George myös oikein hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Clarionin sviitti on kyllä ihan kiva. Sisustus pelkistettyä, mutta itse tykkäsin ja maisemista myös.
Hotelli Haven, St George myös oikein hyviä.
Käsitin että ap etsii upeinta majoitusta, niin siksi minusta Clarion ei ole sitä mitä haetaan
The Barö, tunti helsingistä