Hienoin hotelli/muu majoitus missä olet yöpynyt suomessa?
Haluaisin jotain luxusta vuosipäivälle, esim huoneen poreammeella 😍 vinkkaa oma suosikkisi?
Iglut pohjoisessa olisi ihana, mutta vain yksi yö aikaa, joten etelästä liian pitkä matka
Kommentit (366)
Hotelli Iso-Syöte ja sieltä Karhunpesä-sviitti. Sviitissä takka, sauna, poreamme ja höyrysauna. Upea, omaperäinen sisustus.
Missä hotellihuoneissa on poreamme? Olen ollut Vaasassa ja Helsingin presidentistä. Niissä ainakin oli pienet ja huonot poreammeet!
Långvikissa on, muttei sinne 2 mahdu!
Ilves voisi olla kiva, harmi kun on kiinni remontin takia
Vierailija kirjoitti:
Hotelli Iso-Syöte ja sieltä Karhunpesä-sviitti. Sviitissä takka, sauna, poreamme ja höyrysauna. Upea, omaperäinen sisustus.
Se onkin täydellinen, harmi että tuollaisia ihanuuksia ei ole etelämpänä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Storfinnhova Gård Ke8miössä on ehkä Suomessa erikoisin. (Jos oli tarkoitus tosiaan vaan mennä yhdeksi yöksi niin kelomökki Äkäslompolossa on vähän turhan kaukana:)).
Jos googlaat, niin itse olen noista Storfinnhovan majoituksista yöpynyt Villa Ceciliassa, joka oli aivan ihanan tunnelmallinen. Siellä voi myös yöpyä puumajassa metsässä, mutta niihin olin hieman liian vanha kiipeämään:). Puumajoissa tosin on ihan normisängyt, lämmitys ym, että ei niissä tarvitse palella talvellakaan...
Se mikä siinä paikassa itseäni eniten viehätti (hyvän ruuan ja ritarisalissa nautittujen illallisten tunnelmallisuuden lisäksi) oli se luolaan rakennettu savusauna, jonka läpi virtaa joki:)! Eli kun siellä löylyttelee voi milloin tahansa kömpiä lauteilta alas läpi virtaavaan puroon vilvoittelemaan, ja sitten taas takaisin. Se paikka on vaikea kuvailla, täytyy kokea itse. Netistä löytyy kuvia, mutta niistä ei välity kunnolla se, minkälaista siellä oikeasti on...
Tämä on oikeasti upea paikka. Me majoituimme talossa ja sekin oli hyvä vaihtoehto. Me söimme saunan jälkeen rosvopaistia, muut ruuat olivat muistaakseni perinteisempiä.
Airisto suite Ruissalon kylpylässä! Oma sauna ja poreallas, sekä iso terassi merelle ylimmässä kerroksessa ❤️
Itse tykkäsin tosi paljon Lapland Hotels Bulevardista. Oli huone jossa oli sauna ja kylpyamme :)
Tykkäsin Hirvensalmen Satulinnasta ainakin 10 vuotta sitten. Tyylikäs huvila järven rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkäsin tosi paljon Lapland Hotels Bulevardista. Oli huone jossa oli sauna ja kylpyamme :)
Se onkin kiva 😊 vielä kun sinne saisi poreammeen, niin avot!
ap
Joskus entisessä työpaikassa tuli sellaisia ihan äkkilähtöjä Helsinkiin palaveriin niin tietty kaikki huoneet oli varattuja jos oli joku isompi tapahtuma kaupungissa. Silloin oli vapaana vain hienoja huoneita niin sain olla kerran yhden yön ypöyksin jossain morsiussviitissä. Sihteeri varasi, itse olisin varmaan kitsaillut ja yöpynyt Porvoossa
Vierailija kirjoitti:
Haikossa kartanon huoneet on söpöjä
Ap etsii luxusta, sitä ei Haikko tarjoa. Ehkä 70-luvulla on ollut sen ajan ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Imatran Valtionhotelli, sviitti tietnkin
Venäläisten kansoittama. Opasteetkin venäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Torni oli aika makee.
Minusta se oli kauhea! Hirveä jonottaminen aulassa, yleis ilme persoonaton ja huoneet tylsiä ja ankeita. Ei kerrassaan mitään loistokasta. Ylihinnoiteltu läävä. Ainoa hyvä on kattoterassin baari. En ikinä menisi uudelleen vaikka saisin ilmaiseksi huoneen.
Katajanokan vankilasta tehty hotelli Hotelli - Hotellit Helsinki | Hotel Katajanokka (hotelkatajanokka.fi) oli tosi jees. En nyt tiedä onko se kauhean hieno, mutta me mieheni kanssa tykättiin. Tosi mukava huone, ihana sänky (olisin voinut viedä sen sängyn kotiin!), mistään ei kuulunut mitään ääniä. Tosi hyvä aamiainen, tykkäsin. Ja suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Missä hotellihuoneissa on poreamme? Olen ollut Vaasassa ja Helsingin presidentistä. Niissä ainakin oli pienet ja huonot poreammeet!
Långvikissa on, muttei sinne 2 mahdu!
Ilves voisi olla kiva, harmi kun on kiinni remontin takia
Presidentti oli ainakin siltä osin homeinen kun yövyin siellä joskus 2012. Ei enää, ellei tule tietoa, että kunnon remontti tehty.
Täällä mainituista olen yöpynyt myös Tampereen ja Helsingin Tornissa, Kolilla ja Haikossa, mutta kyllä voiton vie ehdottomasti Kämp, kokemuksena ihan omissa sfääreissään. Executive-sviittiin kuuluu loungen tarjoilut ja aamiainen oli paras koskaan.
Tornihotelli Tre? Joku sviittikö siellä? Tosiaan luulen että Hotelli Villa tai Tammerkin ovat kivempia.