Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään 30+ tavisnaista joka olisi löytänyt parisuhdetta tinderistä?

Vierailija
23.09.2021 |

Otsikossa kysymys. Rajataan mallikauniit, fitnessurheilijat jne tästä pois. Eli joku normaalin näköinen normaalivartaloinen (normaalipaino) nainen. Ainakaan oman lähipiirin 30+ sinkkunaiset eivät ole myöskään löytäneet ollenkaan vakavissaan olevia miehiä, vaan aina joutuu olemaan joku varavaihtoehdon varavaihtoehto.

Kommentit (281)

Vierailija
81/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten parantaa markkina-arvoa 30+ iässä jos on jo ennestään normaalipainoinen ja liikunnallinen? Pitääkö dieetata ihan normaalipainon alarajoille, hommata silarit, hommata uusi naama vai mitä ihmettä pitää oikeasti tehdä? Pitkät hiuksetkin löytyy, mutta ei ne mitkään tuuheat kiharat ole. 

Entä jos panostaisit korvien väliin? 

Vierailija
82/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen tosin hoikka ja nätti, mutta - iik - yh joka tasoteoreetikoiden mielestä veisi minut monta leveliä alemmas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kaikki deittipalstat toimia niin että miehet pommittavat niitä korkeintaan 25-vuotiaita viesteillään ja sitä vanhempia naisia ei kelpuuteta/haluta edes nähdä. Mutta ne nuoret naiset pariutuvat mieluiten lähinnä toisten nuorten miesten kanssa...

Jep tästä on ainakin okcupidin tutkimusdataakin. Miehet lähestyvät naisia jotka voisivat ikänsä puolesta olla heidän tyttäriään... Ja iso osa naisista ei saa vastauksia ollenkaan. 

Mut hei eikös naisille pitänyt tulla miehiä ikkunoista ja ovista sisään? Kaikille naisille automaattisesti hirveä miestulva huolimatta siitä mille näyttää? Ai niin, keskivertomieshän ei laske edes naiseksi kuin ne kaikista kauneimmat, muut on jotain näkymättömiä epäolioita. 

Ihmiset jotka eivät vaan yksinkertaisesti pärjää parisuhdemarkkinoilla, käyttävät usein tuota ajattelumallia psykologisena selviytymiskeinonaan:

"Minä olen sinkku koska vastakkaiselle sukupuolelle kelpaa vain ne huippukauniit Instagram mallit / superkomeat miesmalli lentokapteenit. Vika ei ole minussa, vaan kaikissa muissa".

Menemällä Prismaan katsomaan ruuhka-aikaan, voi helposti todeta että pariskunnat jota siellä näkyy on hyvinkin samalla tasolla keskenään ulkonäkönsä puolesta, eli tavismiehellä on tavisvaimo ja komealla miehellä on kaunis vaimo.

Ainakin omassa lähimarketissa keskitasoa rumemmat miehet käyvät yksin ostoksilla. Yksi semmoinen hintelä ja rumahko mies käy naisensa kanssa, mutta nainen on kummallinen. Mies on ihan normaalin ja insinöörimäisen oloinen mutta nainen aineissa tai mt-tapaus.

ohis

Vierailija
84/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Olen tosin hoikka ja nätti, mutta - iik - yh joka tasoteoreetikoiden mielestä veisi minut monta leveliä alemmas.

Ehditkö olla kauan Tinderissä ennen kuin tärppäsi?

Vierailija
85/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kaikki deittipalstat toimia niin että miehet pommittavat niitä korkeintaan 25-vuotiaita viesteillään ja sitä vanhempia naisia ei kelpuuteta/haluta edes nähdä. Mutta ne nuoret naiset pariutuvat mieluiten lähinnä toisten nuorten miesten kanssa...

Jep tästä on ainakin okcupidin tutkimusdataakin. Miehet lähestyvät naisia jotka voisivat ikänsä puolesta olla heidän tyttäriään... Ja iso osa naisista ei saa vastauksia ollenkaan. 

Mut hei eikös naisille pitänyt tulla miehiä ikkunoista ja ovista sisään? Kaikille naisille automaattisesti hirveä miestulva huolimatta siitä mille näyttää? Ai niin, keskivertomieshän ei laske edes naiseksi kuin ne kaikista kauneimmat, muut on jotain näkymättömiä epäolioita. 

Ihmiset jotka eivät vaan yksinkertaisesti pärjää parisuhdemarkkinoilla, käyttävät usein tuota ajattelumallia psykologisena selviytymiskeinonaan:

"Minä olen sinkku koska vastakkaiselle sukupuolelle kelpaa vain ne huippukauniit Instagram mallit / superkomeat miesmalli lentokapteenit. Vika ei ole minussa, vaan kaikissa muissa".

Menemällä Prismaan katsomaan ruuhka-aikaan, voi helposti todeta että pariskunnat jota siellä näkyy on hyvinkin samalla tasolla keskenään ulkonäkönsä puolesta, eli tavismiehellä on tavisvaimo ja komealla miehellä on kaunis vaimo.

Ainakin omassa lähimarketissa keskitasoa rumemmat miehet käyvät yksin ostoksilla. Yksi semmoinen hintelä ja rumahko mies käy naisensa kanssa, mutta nainen on kummallinen. Mies on ihan normaalin ja insinöörimäisen oloinen mutta nainen aineissa tai mt-tapaus.

ohis

Kuulostaa sinänsä ihan loogiselta että keskitasoa rumemmat miehet käyvät yksin ostoksilla, sillä keskitasoa rumemmat ihmiset, miehet ja naiset, pariutuvat kuitenkin paljon harvemmin kuin keskikastiin kuuluvat ja kauniit ihmiset. Parisuhdemarkkina pyörii kuitenkin valtaosin ulkonäön ympärillä.

Vierailija
86/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi. Molemmat löysivät Tinderistä itselleen aviomiehen. Molemmissa pariskunnissa kaikki osapuolet ovat korkeakoulutettuja, molempien suhteet ovat kestäneet jo vuosia ja niihin on syntynyt lapsia.

Vierailija
87/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vahvistaa sen mitä olen epäillytkin: kyllä siellä Tinderissä syntyy niitä vakavia suhteita vaikka kuinka paljon.

Se on vain se hyvin äänekäs mutta pieni vähemmistö, joka on ulkonäöltään tai luonteeltaan niin matalaa tasoa ettei kertakaikkiaan kykene saamaan kumppania, joka ylläpitää tätä myyttiä siitä etteikö Tinderistä voisi muka kumppania löytää.

Vierailija
88/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon, ennen kuin tärppäsi tämän kanssa, jonka kanssa nyt seurustelemme.

89/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Olen 33-vuotias nainen ja Liityin Tinderiin 6 vkoa sitten ja etsin sieltä ikäistäni, 30-40-vuotiasta miestä ja olen ihan ihmeissäni, miten rupsahtaneen näköisiä siellä miehet ovat 35+ iässä! Monet näyttävät vuosia ikäistään vanhemmalta, varsinkin jos vertaa vaikka Mikko Leppilampeen, Aku Hirviniemeen tai Niko Saarisen tyylisiin miehiin.

Kirjoitustesi perusteella en yhtään ihmettele että sopivaa ei tunnu löytyvän.

Lainaamasi kirjoittaja on mies joka esittää naista.

ok, itse olen vasta tässä foorumissa muutaman päivän pyörinyt niin ei vielä kaikkea tiedä.

Ei pidä paikkaansa.

T. Kristiina xx

Vierailija
90/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, itseni. Tosin olin lihava ja 40+.

Vierailija
91/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, useamman! Osa 35+. Ovat löytäneet parisuhteen ja perustaneet perheen. Kyllä se voi myös toimia.

Miltä paikkakunnalta? Veikkaan jotain maaseutua, jossa miehillä ei ole valinnanvaraa. Itse en tunne muita kuin ihan parikymppisenä pariutuneita naisia ja pariutuneet ilman Tinderiä. En tunne ketään Tinderissä pariutunutta.

Vierailija
92/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon, ennen kuin tärppäsi tämän kanssa, jonka kanssa nyt seurustelemme.

Mistä olet varma, että oikeasti seurustelette? Onko mies samaa mieltä vai tapailetteko vain? Onko ollut pitkä seurustelu?

Vierailija
93/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Kuulostaa sinänsä ihan loogiselta että keskitasoa rumemmat miehet käyvät yksin ostoksilla, sillä keskitasoa rumemmat ihmiset, miehet ja naiset, pariutuvat kuitenkin paljon harvemmin kuin keskikastiin kuuluvat ja kauniit ihmiset. Parisuhdemarkkina pyörii kuitenkin valtaosin ulkonäön ympärillä.

Se että käy yksin ostoksilla ei välttämättä kerro yhtään mitään henkilön sinkkuudesta tai parisuhteesta. Itse käyn yleensä töiden jälkeen kaupassa ja vaimo on silloin kotona. Ei ole tullut mieleen että pitäisi vaimokin hakea kauppaan mukaan. Viikonloppuna käymme ehkä yhdessä, mutta arkisin yleensä ei.

Vierailija
94/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin hetken 31-vuotiaana happy pancakea. Viestejä tuli 50+ miehiltä suurimmaksi osaksi. Päätin etten tarvitse mitään nettideittejä.

Olusihan sieltä voinut löytyä joku mutta ei kiinnosta nähdä vaivaa.

Millainen sovellus oli muutoin ja pystyikö siellä rajaaman että juurikaan itseä vanhemmat miehet ei voi ottaa yhteyttä?

Käytin selaimen kautta. En sitä sen enempää tutkinut kun riitti lyhyt kokeilu kertomaan ketkä siellä niitä viestejä laittaa.

Vierailija
95/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissäni on aika paljon yli kolmekymppisiä naisia, ja heistä useampi on tässä viimeisen viiden vuoden aikana käynyt koittamassa Tinderiä.

Aika hyvin osasin kyllä näissä tapauksissa arvata etukäteen miten kullakin tulee käymään. Ne joiden ennustin saavan seuraa ja löytävän itselleen miehen, löysivät. Ja ne joista oletin että eivät välttämättä tule kovin kummoisesti menestymään Tinderissä, eivät kyllä menestyneet vaan lopettivat aika nopeasti touhun ja kertoivat aika katkeraan sävyyn kokemuksistaan.

Mitä on menestyminen Tinderissä? Kaikki naisethan sieltä saavat seksiseuraa, mutta parisuhdettahan moni nainen mieluummin etsii. Esimerkiksi itse saan Tinderistä kenet tahansa seksiin, mutta ei kiinnosta ja puhunkin hyvin negatiiviseen sävyyn Tinderistä. 99,9 % miehistä on sellaisia, joista en kiinnostu, enkä pysty koskemaan pitkällä tikullakaan, joten Tinder on minulle täysin hyödytön seksiseuranhakuappi.

Vierailija
96/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, useamman! Osa 35+. Ovat löytäneet parisuhteen ja perustaneet perheen. Kyllä se voi myös toimia.

Miltä paikkakunnalta? Veikkaan jotain maaseutua, jossa miehillä ei ole valinnanvaraa. Itse en tunne muita kuin ihan parikymppisenä pariutuneita naisia ja pariutuneet ilman Tinderiä. En tunne ketään Tinderissä pariutunutta.

Kuinka monta yli 35v ihmistä tunnet kaikenkaikkiaan?

Vierailija
97/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tavalliset järkevät 30+ naiset ja miksei miehetkin eivät tule kehuskelemaan palstoille, vaan ovat tyytyväisiä, jos sopiva sattui kohdalle. Voi olla myös, että ujostelevat jonkin verran, sillä Suomessa on varmasti vielä melko paljon ihmisiä, jotka eivät oikein hyväksy deittisivustojen kautta kumppanin löytämistä. Ne muistuttavat muinaisia kirjeenvaihtoilmoituksella kumppanin löytämisiä. Niille hiukan hymähdeltiin, kun ajateltiin, että olipa nainen / mies aika saamaton avoimilla markkinoilla. Tai sitten siinä on täytynyt olla jokin vika.

Vierailija
98/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissäni on aika paljon yli kolmekymppisiä naisia, ja heistä useampi on tässä viimeisen viiden vuoden aikana käynyt koittamassa Tinderiä.

Aika hyvin osasin kyllä näissä tapauksissa arvata etukäteen miten kullakin tulee käymään. Ne joiden ennustin saavan seuraa ja löytävän itselleen miehen, löysivät. Ja ne joista oletin että eivät välttämättä tule kovin kummoisesti menestymään Tinderissä, eivät kyllä menestyneet vaan lopettivat aika nopeasti touhun ja kertoivat aika katkeraan sävyyn kokemuksistaan.

Mitä on menestyminen Tinderissä? Kaikki naisethan sieltä saavat seksiseuraa, mutta parisuhdettahan moni nainen mieluummin etsii. Esimerkiksi itse saan Tinderistä kenet tahansa seksiin, mutta ei kiinnosta ja puhunkin hyvin negatiiviseen sävyyn Tinderistä. 99,9 % miehistä on sellaisia, joista en kiinnostu, enkä pysty koskemaan pitkällä tikullakaan, joten Tinder on minulle täysin hyödytön seksiseuranhakuappi.

Jos 99,9 % miehistä on sinusta epäkiinnostavia, tarkoittaa se sitä että vain yksi tuhannesta miehestä täyttää sinun vaatimustasosi. Kuulostaa aika haastavalta lähtökohdalta yrittää pariutua, oli väylä sitten Tinder tai mikä muu hyvänsä.

Olisikohan tuossa tilanteessa fiksumpaa unohtaa miehet kokonaan ja keskittyä vaikka puutarhanhoitoon? Uskoisin että tekisit siinä palveluksen sekä itsellesi, että Suomen miesväestölle.

Vierailija
99/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tavalliset helsinkiläissinkkumiehet piileksivät? Kertokaa niin tulen etsimään. 

Pariutuvat viimeistään 25-vuotiaana. Helsingissä on miesten markkinat ja naisia ylimäärin. Osa naisista jää vain ilman ja siksi moni pariutuukin ulkomaalaisten kanssa ja muuttaa pois Suomesta.

Vierailija
100/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta yli 35v ihmistä tunnet kaikenkaikkiaan?

Satoja yli 35-v. ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi