Tunnetko yhtään 30+ tavisnaista joka olisi löytänyt parisuhdetta tinderistä?
Otsikossa kysymys. Rajataan mallikauniit, fitnessurheilijat jne tästä pois. Eli joku normaalin näköinen normaalivartaloinen (normaalipaino) nainen. Ainakaan oman lähipiirin 30+ sinkkunaiset eivät ole myöskään löytäneet ollenkaan vakavissaan olevia miehiä, vaan aina joutuu olemaan joku varavaihtoehdon varavaihtoehto.
Kommentit (281)
Kristiina xx kirjoitti:
Olen 33-vuotias nainen ja Liityin Tinderiin 6 vkoa sitten ja etsin sieltä ikäistäni, 30-40-vuotiasta miestä ja olen ihan ihmeissäni, miten rupsahtaneen näköisiä siellä miehet ovat 35+ iässä! Monet näyttävät vuosia ikäistään vanhemmalta, varsinkin jos vertaa vaikka Mikko Leppilampeen, Aku Hirviniemeen tai Niko Saarisen tyylisiin miehiin.
Onpas ihme, että tavikset eivät näytä julkkiksilta. Ehkä ei kuitenkaan kannata perustaa näkemystä siitä, miltä tietynikäiset miehet näyttävät, kuviin joita iltapäivälehdissä näkyy.
Olen yllättynyt, tämän ketjun perusteellahan Tinderin kautta on syntynyt paljonkin vakavia seurustelusuhteita.
Ehkä se ei olekaan niin kamala paikka kuin mitä yleisesti väitetään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen keski-ikäinen mies. Missä muualla voin tavata tänä päivänä kumppaniehdokkaan kuin deittipalvelussa?
Ei ole mitään tapahtumia ja monet välttelee ihmisiä ja liikkumista koronan takia. Ainoa paikka on ruokakauppa, jossa noin teoriassa voisi johonkin törmätä. Tai matkalla kaupasta kotiin.
Vaikka kuinka ihmiset sanoo että ei mistään tinderistä kumppania löydy niin sanokaa sitten että mistä löytyy. Ennen koronaa kävin ajoittain esim kirjastossa, mutta sitäkään en ole nyt tehnyt pitkään aikaan.
Anna kun arvaan: FB:n sinkkuryhmät eivät kuitenkaan kelpaa, vaikka niissä on paljon enemmän naisia kuin miehiä?
Facebook? En ole koskaan ollut Facebookissa, joten ei ole mitään kokemusta miten ne toimivat tai ketä siellä on. Kerran olin yhdessä sinkkutapaamisessa (facebookissa järjestetty) livenä puistossa, tuli parissa minuutissa selväksi ettei yhtään mielenkiintoista naista saapunut paikalle.
Eli teit pelkästään puhtaasti ensivaikutelman perusteella ratkaisun ettei kukaan ole kiinnostava? Juttelitko edes yhdenkään naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kaikki deittipalstat toimia niin että miehet pommittavat niitä korkeintaan 25-vuotiaita viesteillään ja sitä vanhempia naisia ei kelpuuteta/haluta edes nähdä. Mutta ne nuoret naiset pariutuvat mieluiten lähinnä toisten nuorten miesten kanssa...
Jep tästä on ainakin okcupidin tutkimusdataakin. Miehet lähestyvät naisia jotka voisivat ikänsä puolesta olla heidän tyttäriään... Ja iso osa naisista ei saa vastauksia ollenkaan.
Mut hei eikös naisille pitänyt tulla miehiä ikkunoista ja ovista sisään? Kaikille naisille automaattisesti hirveä miestulva huolimatta siitä mille näyttää? Ai niin, keskivertomieshän ei laske edes naiseksi kuin ne kaikista kauneimmat, muut on jotain näkymättömiä epäolioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kaikki deittipalstat toimia niin että miehet pommittavat niitä korkeintaan 25-vuotiaita viesteillään ja sitä vanhempia naisia ei kelpuuteta/haluta edes nähdä. Mutta ne nuoret naiset pariutuvat mieluiten lähinnä toisten nuorten miesten kanssa...
Jep tästä on ainakin okcupidin tutkimusdataakin. Miehet lähestyvät naisia jotka voisivat ikänsä puolesta olla heidän tyttäriään... Ja iso osa naisista ei saa vastauksia ollenkaan.
Mut hei eikös naisille pitänyt tulla miehiä ikkunoista ja ovista sisään? Kaikille naisille automaattisesti hirveä miestulva huolimatta siitä mille näyttää? Ai niin, keskivertomieshän ei laske edes naiseksi kuin ne kaikista kauneimmat, muut on jotain näkymättömiä epäolioita.
Kyllä se on ne naiset jotka taistelevat siitä samasta top 10 % miehistä. Niillä 90 % miehistä on hyvin hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka eivät vaan yksinkertaisesti pärjää parisuhdemarkkinoilla, käyttävät usein tuota ajattelumallia psykologisena selviytymiskeinonaan:
"Minä olen sinkku koska vastakkaiselle sukupuolelle kelpaa vain ne huippukauniit Instagram mallit / superkomeat miesmalli lentokapteenit. Vika ei ole minussa, vaan kaikissa muissa".
Menemällä Prismaan katsomaan ruuhka-aikaan, voi helposti todeta että pariskunnat jota siellä näkyy on hyvinkin samalla tasolla keskenään ulkonäkönsä puolesta, eli tavismiehellä on tavisvaimo ja komealla miehellä on kaunis vaimo.
Tinderissä pyörii kyllä ihan ihmeellisiä ukkoja. Itsellä saa kyllä olla elintasokumpua, lapsia mahdollisesti useammallekin naiselle jne, silti pitää saada se pyykkilautavatsainen, lapseton, kaunis ja nuorempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Olen 33-vuotias nainen ja Liityin Tinderiin 6 vkoa sitten ja etsin sieltä ikäistäni, 30-40-vuotiasta miestä ja olen ihan ihmeissäni, miten rupsahtaneen näköisiä siellä miehet ovat 35+ iässä! Monet näyttävät vuosia ikäistään vanhemmalta, varsinkin jos vertaa vaikka Mikko Leppilampeen, Aku Hirviniemeen tai Niko Saarisen tyylisiin miehiin.
Kirjoitustesi perusteella en yhtään ihmettele että sopivaa ei tunnu löytyvän.
Lainaamasi kirjoittaja on mies joka esittää naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka eivät vaan yksinkertaisesti pärjää parisuhdemarkkinoilla, käyttävät usein tuota ajattelumallia psykologisena selviytymiskeinonaan:
"Minä olen sinkku koska vastakkaiselle sukupuolelle kelpaa vain ne huippukauniit Instagram mallit / superkomeat miesmalli lentokapteenit. Vika ei ole minussa, vaan kaikissa muissa".
Menemällä Prismaan katsomaan ruuhka-aikaan, voi helposti todeta että pariskunnat jota siellä näkyy on hyvinkin samalla tasolla keskenään ulkonäkönsä puolesta, eli tavismiehellä on tavisvaimo ja komealla miehellä on kaunis vaimo.
Aika moni niistä taviksista on pariutunut nuorempana esimerkiksi opintojen kautta. Ei siis tinderin kautta. Nykyäänhän sinkkuja ja yksineläjien talouksia on entistä enemmän. Ja ihmiset harrastavat vähemmän seksiä, ainakin tilastojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt, tämän ketjun perusteellahan Tinderin kautta on syntynyt paljonkin vakavia seurustelusuhteita.
Täälläkin Tindervauva tulossa. Ollaan oltu miehen kanssa 3 vuotta yhdessä, olin 31 kun tavattiin ja hän 32. Myös yksi parhaista kavereistani tapasi miehensä Tinderissä. Menivät kesällä naimisiin. Pitää vaan avoimesti kertoa mitä haluaa. Sanoin ihan ensimmäisessä viestissäni että etsin jotain vakavaa enkä jaksa sähläilyä. Joitain miehiä se varmaan ajoi tiehensä, mutta ei tarvinnut sitten haaskata heihin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen keski-ikäinen mies. Missä muualla voin tavata tänä päivänä kumppaniehdokkaan kuin deittipalvelussa?
Ei ole mitään tapahtumia ja monet välttelee ihmisiä ja liikkumista koronan takia. Ainoa paikka on ruokakauppa, jossa noin teoriassa voisi johonkin törmätä. Tai matkalla kaupasta kotiin.
Vaikka kuinka ihmiset sanoo että ei mistään tinderistä kumppania löydy niin sanokaa sitten että mistä löytyy. Ennen koronaa kävin ajoittain esim kirjastossa, mutta sitäkään en ole nyt tehnyt pitkään aikaan.
Anna kun arvaan: FB:n sinkkuryhmät eivät kuitenkaan kelpaa, vaikka niissä on paljon enemmän naisia kuin miehiä?
Facebook? En ole koskaan ollut Facebookissa, joten ei ole mitään kokemusta miten ne toimivat tai ketä siellä on. Kerran olin yhdessä sinkkutapaamisessa (facebookissa järjestetty) livenä puistossa, tuli parissa minuutissa selväksi ettei yhtään mielenkiintoista naista saapunut paikalle.
Eli teit pelkästään puhtaasti ensivaikutelman perusteella ratkaisun ettei kukaan ole kiinnostava? Juttelitko edes yhdenkään naisen kanssa?
Ensinnäkin paikalle ei saapunut yhteensä kuin alle 15 ihmistä, joista yli puolet oli miehiä. Sitten yksi naisista jo seurusteli, mutta oli mukana järjestäjänä. 2 naisista oli selkeästi väärän ikäisiä. Juttelin kahden naisen kanssa ja kummankaan kanssa ei tullut mitään esiin että olisin lähtenyt jatkotreffeille. Yhdenkään miehen kanssa en puhunut oikeastaan mitään, ei kiinnostanut.
Ajattelin tuon perusteella että jos tämän ryhmän aktiiviset sinkut oli tässä niin ei kiinnosta tämä ryhmä. No varmaan siellä facebookissa voi ryhmässä olla enemmän jäseniä, mutta oli kyllä pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ne naiset jotka taistelevat siitä samasta top 10 % miehistä. Niillä 90 % miehistä on hyvin hiljaista.
Näillä prosenteilla tuolla pitäisi olla todella, siis todella paljon sinkkumiehiä. Mutta kyllä kolmekymppisistä miehistä suurin osa on parisuhteessa niinkuin suurinosa samanikäisistä naisistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin hetken 31-vuotiaana happy pancakea. Viestejä tuli 50+ miehiltä suurimmaksi osaksi. Päätin etten tarvitse mitään nettideittejä.
Olusihan sieltä voinut löytyä joku mutta ei kiinnosta nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin Tindervauva tulossa. Ollaan oltu miehen kanssa 3 vuotta yhdessä, olin 31 kun tavattiin ja hän 32. Myös yksi parhaista kavereistani tapasi miehensä Tinderissä. Menivät kesällä naimisiin. Pitää vaan avoimesti kertoa mitä haluaa. Sanoin ihan ensimmäisessä viestissäni että etsin jotain vakavaa enkä jaksa sähläilyä. Joitain miehiä se varmaan ajoi tiehensä, mutta ei tarvinnut sitten haaskata heihin aikaa.
Upeeta että edes jotkut löytävät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin hetken 31-vuotiaana happy pancakea. Viestejä tuli 50+ miehiltä suurimmaksi osaksi. Päätin etten tarvitse mitään nettideittejä.
Olusihan sieltä voinut löytyä joku mutta ei kiinnosta nähdä vaivaa.
Millainen sovellus oli muutoin ja pystyikö siellä rajaaman että juurikaan itseä vanhemmat miehet ei voi ottaa yhteyttä?
Minä itse!
Riippuu tietysti mitä tarkoitat taviksella. Mutta pidän itseäni kyllä taviksena. Ja hyvä kumppani löytyikin!
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä pyörii kyllä ihan ihmeellisiä ukkoja. Itsellä saa kyllä olla elintasokumpua, lapsia mahdollisesti useammallekin naiselle jne, silti pitää saada se pyykkilautavatsainen, lapseton, kaunis ja nuorempi nainen.
Ei mulla vielä ole paljoa näistä kokemusta, mutta ihan vastaava nainen on tullut vastaan. Vaatimuslista hurja, kuten isompaa yritysjotajaa ja korkeakoulutus pitäisi olla mutta nainen itse ruma kuin mikä, eikä mitään tyyli hiuksissa tai vaatteissa. Selkeesti harhainen käsitys omasta tasostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mä sanon samoin sekä netissä että tosielämässä, mutta olenkin sitten tavannut heitä, jotka esittävät/lähtevät leikkiin, vaikka tietävät että oikeaa kiinnostusta ei ole. On paljon ihmisiä, jotka pystyvät oikeasti huijaamaan todella hyvin, tai sitten ovat sen hetken tosissaan, mutta ensi kuussa mieli on taas muuttunut.
Tähän aina sanotaan että "mitäs valitsit", mutta eihän kukaan ole tosielämässä elävä valheenpaljastaja? Ei ole kyse mistään bilemiehistä vaan esimerkiksi hintelä silmälasipäinen kirjanpitäjä-tyyppinen mies kertoi haluavansa samoja asioita kuin minä, ja sitten muutaman viikon päästä lopetti suhteen tyyliin J/K LOL. En olisi sitä mistään voinut tietää, kun kaikki siihen asti juteltu täsmäsi omiin toiveisiin.
Ja sitä paitsi - en edes "valitse" ketään noin aikaisessa vaiheessa. Kunhan yritän tutustua ihmisiin ja sitten joskus ihastus syttyy. Nimenomaanhan en sitten miestä "valitse", kun hän paljastaa omat aikeensa. Harmittaa vaan, jos ehti jo tykästyä.
Että ihan vain sivuhuomautuksena: ei se mitään takaa, jos sanoo haluavansa vain vakavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Lainaamasi kirjoittaja on mies joka esittää naista.
ok, itse olen vasta tässä foorumissa muutaman päivän pyörinyt niin ei vielä kaikkea tiedä.