Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään 30+ tavisnaista joka olisi löytänyt parisuhdetta tinderistä?

Vierailija
23.09.2021 |

Otsikossa kysymys. Rajataan mallikauniit, fitnessurheilijat jne tästä pois. Eli joku normaalin näköinen normaalivartaloinen (normaalipaino) nainen. Ainakaan oman lähipiirin 30+ sinkkunaiset eivät ole myöskään löytäneet ollenkaan vakavissaan olevia miehiä, vaan aina joutuu olemaan joku varavaihtoehdon varavaihtoehto.

Kommentit (281)

Vierailija
101/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla 1,5 vuoden parisuhde tavallisen, tapaamishetkellä 45-vuotiaan naisen kanssa.

M44

Vierailija
102/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita, jotka löytäneet. Tuttavapiirini on kuitenkin suurimmaksi osaksi yli 40-vuotiaita. Ja toisella kierroksella. Nuorempien ikäluokassa voi olla erilaista. Etsitäänkö vielä sitä epärealistista unelmaa, josta on osattu jo luopua vähän vanhempana, kypsempänä ja yhden aiemman unelman jo kariuduttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tavalliset helsinkiläissinkkumiehet piileksivät? Kertokaa niin tulen etsimään. 

Pariutuvat viimeistään 25-vuotiaana. Helsingissä on miesten markkinat ja naisia ylimäärin. Osa naisista jää vain ilman ja siksi moni pariutuukin ulkomaalaisten kanssa ja muuttaa pois Suomesta.

Helsingin parisuhdemarkkina on tosiaan siitä mielenkiintoinen että miehiä on selkeästi vähemmän kuin naisia, eli jokaiselle naiselle ei riitä kumppania. Lisäksi on hyvä huomioida myös että miehet syrjäytyvät yhteiskunnasta useammin kuin naiset, mikä vielä osaltaan kaventaa parisuhdekelpoisten miesten poolia.

Tästähän oli se artikkelikin pari vuotta sitten, jossa kolmekymppiset helsinkiläisnaiset valittelivat että ne miehet joilla on vientiä, käyttävät tilannetta räikeästi hyväkseen, ja kuorivat kermat päältä epämääräisten fwb suhteiden muodossa, mutta eivät suostu sitoutumaan koska seuraava halukas nainen on aina jonossa odottamassa.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1249644

Vierailija
104/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin, mm itseni ja mulla on lapsiakin vielä. Monta vuotta on oltu yhdessä.

Vierailija
105/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden, mutta hänen tinderistä löytynyt puolisonsa onkin britti.

Vierailija
106/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itseni. Olin 30 ja mies muutamaa vuotta vanhempi, molemmat toisella kierroksella. Tapaamisesta aikaa nelisen vuotta, nykyään olemme naimisissa.

Vierailija
107/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissäni on aika paljon yli kolmekymppisiä naisia, ja heistä useampi on tässä viimeisen viiden vuoden aikana käynyt koittamassa Tinderiä.

Aika hyvin osasin kyllä näissä tapauksissa arvata etukäteen miten kullakin tulee käymään. Ne joiden ennustin saavan seuraa ja löytävän itselleen miehen, löysivät. Ja ne joista oletin että eivät välttämättä tule kovin kummoisesti menestymään Tinderissä, eivät kyllä menestyneet vaan lopettivat aika nopeasti touhun ja kertoivat aika katkeraan sävyyn kokemuksistaan.

Mitä on menestyminen Tinderissä? Kaikki naisethan sieltä saavat seksiseuraa, mutta parisuhdettahan moni nainen mieluummin etsii. Esimerkiksi itse saan Tinderistä kenet tahansa seksiin, mutta ei kiinnosta ja puhunkin hyvin negatiiviseen sävyyn Tinderistä. 99,9 % miehistä on sellaisia, joista en kiinnostu, enkä pysty koskemaan pitkällä tikullakaan, joten Tinder on minulle täysin hyödytön seksiseuranhakuappi.

Jos 99,9 % miehistä on sinusta epäkiinnostavia, tarkoittaa se sitä että vain yksi tuhannesta miehestä täyttää sinun vaatimustasosi. Kuulostaa aika haastavalta lähtökohdalta yrittää pariutua, oli väylä sitten Tinder tai mikä muu hyvänsä.

Olisikohan tuossa tilanteessa fiksumpaa unohtaa miehet kokonaan ja keskittyä vaikka puutarhanhoitoon? Uskoisin että tekisit siinä palveluksen sekä itsellesi, että Suomen miesväestölle.

Luetunymmärtämisen tasosi on hyvin heikko.

Hän puhui miehistä tinderissä ja seksiseuramielessä.

Minä sanon että tinserissä 100% miehistä on selkaisia ettei heistä seksimielellä kiinnostu. Nyt oletat etten lainkaan kiinnostu miehistä?

108/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toissa viikolla Tinder-treffeillä ravintolassa pitkän, komean, lihaksikkaan ja isotuloisen 39-vuotiaan miehen kanssa, joka asuu pk-seudulla. Oli mielestäni tosi kivaa, sanat sinkoili ja juttu luisti. Olisin voinut viedä hänet mukanani hotelliin samana iltana, mutta minulla oli sovittu menoa treffien jälkeen, joten se ei onnistunut. Olisin mielelläni halunnut tavata hänet uudestaan, mutta häntä ei kiinnostanut.

mietin vaan, että mitäköhän hän edes tekee Tinderissä, kun luulisi, että hänen kaltainen mies löytäisi helposti naisseuraa ihan mistä vaan, varsinkin, kun hän asuu pk-seudulla. Lähinnä tulee ekana mieleen, että silloin voi olla tällaisellakin miehellä vaikeuksia löytää kumppania, kun hän sanoi, ettei halua lisää lapsia, kun hänellä on jo yksi iso lapsi, eikä hän myöskään mielellään halua alkaa seurustella naisen kanssa, jolla on pieniä lapsia.

Vierailija
109/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissäni on aika paljon yli kolmekymppisiä naisia, ja heistä useampi on tässä viimeisen viiden vuoden aikana käynyt koittamassa Tinderiä.

Aika hyvin osasin kyllä näissä tapauksissa arvata etukäteen miten kullakin tulee käymään. Ne joiden ennustin saavan seuraa ja löytävän itselleen miehen, löysivät. Ja ne joista oletin että eivät välttämättä tule kovin kummoisesti menestymään Tinderissä, eivät kyllä menestyneet vaan lopettivat aika nopeasti touhun ja kertoivat aika katkeraan sävyyn kokemuksistaan.

Mitä on menestyminen Tinderissä? Kaikki naisethan sieltä saavat seksiseuraa, mutta parisuhdettahan moni nainen mieluummin etsii. Esimerkiksi itse saan Tinderistä kenet tahansa seksiin, mutta ei kiinnosta ja puhunkin hyvin negatiiviseen sävyyn Tinderistä. 99,9 % miehistä on sellaisia, joista en kiinnostu, enkä pysty koskemaan pitkällä tikullakaan, joten Tinder on minulle täysin hyödytön seksiseuranhakuappi.

Jos 99,9 % miehistä on sinusta epäkiinnostavia, tarkoittaa se sitä että vain yksi tuhannesta miehestä täyttää sinun vaatimustasosi. Kuulostaa aika haastavalta lähtökohdalta yrittää pariutua, oli väylä sitten Tinder tai mikä muu hyvänsä.

Olisikohan tuossa tilanteessa fiksumpaa unohtaa miehet kokonaan ja keskittyä vaikka puutarhanhoitoon? Uskoisin että tekisit siinä palveluksen sekä itsellesi, että Suomen miesväestölle.

Minä sanon että tinserissä 100% miehistä on selkaisia ettei heistä seksimielellä kiinnostu. Nyt oletat etten lainkaan kiinnostu miehistä?

Kyllä minä ainakin tuollaisen kommentin perusteella olettaisin, että et ole kiinnostunut miehistä seksuaalisesti.

Mietitään asiaa toisin päin: jos joku mies sanoisi ettei kukaan Tinderissä oleva nainen kiinnosta häntä seksuaalisesti yhtään, niin kyllä minä ainakin tulkitsisin tuon niin että kyseinen mies ei ole naisiin päin kallellaan, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
110/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lähisukulainen. Tai sen mies on, ja kai nainenkin nyt.

Vierailija
111/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin, olen 50v tavis.

Vierailija
112/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kävin toissa viikolla Tinder-treffeillä ravintolassa pitkän, komean, lihaksikkaan ja isotuloisen 39-vuotiaan miehen kanssa, joka asuu pk-seudulla. Oli mielestäni tosi kivaa, sanat sinkoili ja juttu luisti. Olisin voinut viedä hänet mukanani hotelliin samana iltana, mutta minulla oli sovittu menoa treffien jälkeen, joten se ei onnistunut. Olisin mielelläni halunnut tavata hänet uudestaan, mutta häntä ei kiinnostanut.

mietin vaan, että mitäköhän hän edes tekee Tinderissä, kun luulisi, että hänen kaltainen mies löytäisi helposti naisseuraa ihan mistä vaan, varsinkin, kun hän asuu pk-seudulla. Lähinnä tulee ekana mieleen, että silloin voi olla tällaisellakin miehellä vaikeuksia löytää kumppania, kun hän sanoi, ettei halua lisää lapsia, kun hänellä on jo yksi iso lapsi, eikä hän myöskään mielellään halua alkaa seurustella naisen kanssa, jolla on pieniä lapsia.

Ei tuo mielestäni mikään kovin iso mysteeri ole. Kuvailit miestä pitkäksi, komeaksi ja lihaksikkaaksi. No Tinderhän on tuollaiselle valiomiehelle aivan täydellinen paikka tavata naisia, koska hän pystyy siellä käytännössä muutamalla napin painalluksella valkkaamaan jonosta ne eniten omaa silmää miellyttävät naiset. Ei tosielämä voi mitenkään vetää vertoja tuollaiselle sähköiselle naiskatalogille.

Ja suoraan sanottuna, ei nykypäivänä enää useinkaan lähestytä tuntemattomia ihmisiä livenä niin kuin "ennen vanhaan". Nuo deittiaplikaatiot on vaan niin paljon helpompia ja ehkä joidenkin mielestä myös "turvallisempia": esim pakkien saaminen julkisesti tuntuu aika paljon ikävämmältä kuin online tilassa Tinderissä.

Vierailija
113/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! vuoden se kesti, nyt jatkamme ystävinä.

Vierailija
114/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tuollaisen kommentin perusteella olettaisin, että et ole kiinnostunut miehistä seksuaalisesti.

Mietitään asiaa toisin päin: jos joku mies sanoisi ettei kukaan Tinderissä oleva nainen kiinnosta häntä seksuaalisesti yhtään, niin kyllä minä ainakin tulkitsisin tuon niin että kyseinen mies ei ole naisiin päin kallellaan, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Minusta taas on epänormaalia seksuaalisuutta kiinnostus seksimielessä ihmisestä jossain appissä. Ehkä jopa pelkästä kuvasta. Ei siinä kiinnista toinen ihminen. Mikä seksuaali silloin on?

Vierailija
115/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon löytänyt. Ollaan oltu nyt 3,5 v yhdessä. Olin tosin just 30 kun tavattiin. Tinder oli käytössä pari vuotta. Oli siellä muutenkin tosi monta hyvää tyyppiä, en vaan pystynyt ihastumaan kuin tähän omaani.

Vierailija
116/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ymmärrä. Päätteletkö seksuaalisen suuntautumisen sillä kiinnostuuko randomihmisistä netissä?

Vierailija
117/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt, tämän ketjun perusteellahan Tinderin kautta on syntynyt paljonkin vakavia seurustelusuhteita.

Ehkä se ei olekaan niin kamala paikka kuin mitä yleisesti väitetään...

Täälläkin Tindervauva tulossa. Ollaan oltu miehen kanssa 3 vuotta yhdessä, olin 31 kun tavattiin ja hän 32. Myös yksi parhaista kavereistani tapasi miehensä Tinderissä. Menivät kesällä naimisiin. Pitää vaan avoimesti  kertoa mitä haluaa. Sanoin ihan ensimmäisessä viestissäni että etsin jotain vakavaa enkä jaksa sähläilyä. Joitain miehiä se varmaan ajoi tiehensä, mutta ei tarvinnut sitten haaskata heihin aikaa.

Toki, mä sanon samoin sekä netissä että tosielämässä, mutta olenkin sitten tavannut heitä, jotka esittävät/lähtevät leikkiin, vaikka tietävät että oikeaa kiinnostusta ei ole. On paljon ihmisiä, jotka pystyvät oikeasti huijaamaan todella hyvin, tai sitten ovat sen hetken tosissaan, mutta ensi kuussa mieli on taas muuttunut.

Tähän aina sanotaan että "mitäs valitsit", mutta eihän kukaan ole tosielämässä elävä valheenpaljastaja? Ei ole kyse mistään bilemiehistä vaan esimerkiksi hintelä silmälasipäinen kirjanpitäjä-tyyppinen mies kertoi haluavansa samoja asioita kuin minä, ja sitten muutaman viikon päästä lopetti suhteen tyyliin J/K LOL. En olisi sitä mistään voinut tietää, kun kaikki siihen asti juteltu täsmäsi omiin toiveisiin. 

Ja sitä paitsi - en edes "valitse" ketään noin aikaisessa vaiheessa. Kunhan yritän tutustua ihmisiin ja sitten joskus ihastus syttyy. Nimenomaanhan en sitten miestä "valitse", kun hän paljastaa omat aikeensa. Harmittaa vaan, jos ehti jo tykästyä.

Että ihan vain sivuhuomautuksena: ei se mitään takaa, jos sanoo haluavansa vain vakavaa...

Viittasin tossa ehkä enemmän mun omaan käytökseen, ja minkä muutoksen tuotti minulle tuloksia. Yritin aiemmin olla jotenkin tosi cool ja ihan jees sen kanssa et ”katotaan vaan mitä tapahtuu”, ”en minä nut ihan tiedä että mitä täältä etsin” ja sit kuitenkin petyin joka kerta kun mies ei halunnut mitään vakavaa.

Mutta onhan se karu totuus vaan se että tuurilla on todella suuri merkitys parisuhteen onnistumisella. Tai että edes tapaa sen ihmisen jonka kanssa ryhtyy suhteeseen.

Toivottavasti sinullakin käy hyvä tuuri pian! Niin banaalilta kun kuulostaakin niin sehän riittä että löytää sen yhden oikean ihmisen.

Vierailija
118/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tavalliset helsinkiläissinkkumiehet piileksivät? Kertokaa niin tulen etsimään. 

Pariutuvat viimeistään 25-vuotiaana. Helsingissä on miesten markkinat ja naisia ylimäärin. Osa naisista jää vain ilman ja siksi moni pariutuukin ulkomaalaisten kanssa ja muuttaa pois Suomesta.

Ei ole. Kaveripiirissä on useita kolmekymppisiä koko ikänsä Helsingissä asuneita korkeasti kouluttautuneita miehiä, joilla on vaikeaa löytää vastaavaa naista. 

eri

Vierailija
119/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kaveripiirissä on useita kolmekymppisiä koko ikänsä Helsingissä asuneita korkeasti kouluttautuneita miehiä, joilla on vaikeaa löytää vastaavaa naista. 

eri

Voiko syynä olla näiden miesten ulkonäkö?

Vierailija
120/281 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on epänormaalia seksuaalisuutta kiinnostus seksimielessä ihmisestä jossain appissä. Ehkä jopa pelkästä kuvasta. Ei siinä kiinnista toinen ihminen. Mikä seksuaali silloin on?

En osaa sanoa. Demiseksuaali? Sapioseksuaali?

Itselläni ei ole mitään ongelmaa kiinnostua ihmisestä seksuaalisesti pelkän kuvan perusteella, jos hän näyttää siinä kuvassa hyvältä. Eli aika erilaisista kulmista tätä asiaa katsomme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi