Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku konkreettien teko, mistä tiedät että miehesi rakastaa?

Vierailija
10.11.2014 |

Teot enemmän kuin sanat, monihan niin ajattelee. Itse pidän tärkeänä molempia, mutta aitous on molemmissa oltava.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hymyilee onnellisena, kun näkee minut aamulla. Näin ei ole aina ollut, eikä suhteeme myöskään ole ollut aina kunnossa. Mutta kun näen sen hymyn, tiedän, että hän rakastaa. Suklaata voi tuoda ja astianpesukoneen tyhjentää, vaikkei välittäisikään. Mutta hymyä on vaikea feikata.

Vierailija
22/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi ensimmäiseksi minulle siitä, kun ihastui suhteen ulkopuoliseen naiseen. Kertoi viipymättä myös siitä, kun tämä nainen tuli eräänä iltana baarissa iholle. Poistui ko. tilanteesta kohteliaasti ja siististi, ketään loukkaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:58"]

Hän hymyilee onnellisena, kun näkee minut aamulla. Näin ei ole aina ollut, eikä suhteeme myöskään ole ollut aina kunnossa. Mutta kun näen sen hymyn, tiedän, että hän rakastaa. Suklaata voi tuoda ja astianpesukoneen tyhjentää, vaikkei välittäisikään. Mutta hymyä on vaikea feikata.

[/quote]

En hakenut tähän ketjuun mitään eripuraa, joten voitko jättää arvottamatta, kuka mielestäsi saa mitäkin aitona rakkaudenosoituksena pitää. En yhtään tykkää passiivisaggressiivisesti sivaltavista naisista. Hyöki keskenäsi. Kiitos. ap

Vierailija
24/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:58"]

[/quote]

En hakenut tähän ketjuun mitään eripuraa, joten voitko jättää arvottamatta, kuka mielestäsi saa mitäkin aitona rakkaudenosoituksena pitää. En yhtään tykkää passiivisaggressiivisesti sivaltavista naisista. Hyöki keskenäsi. Kiitos. ap

[/quote]

Eripura on ap pääsi sisällä. Puhun omasta kokemuksestani, en sinun tai muiden kirjoittajien. Mieheni on tuonut suklaata ja tyhjennellyt astianpesukonetta samana päivänä kun puhui avioerosta. Siksi nuo teot eivät kerro minulle mitään. Ei minua haittaa, vaikka ne muiden mielestä olisivat rakkaudentunnustuksia.

Vierailija
25/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti mulle pari viikkoa sitten jouduttuani umpparileikkaukseen nallepehmon jolla oli sydän käsissä, että mulla ei olis yöllä niin yksinäistä siellä sairaalassa.

Vierailija
26/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:58"]

[/quote]

[/quote]

Eihän tuossa ollut mitään passiivis-aggressiivista. En ainakaan havainnut.

Vierailija
27/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maataan sohvalla ja sanon et meeks keittää mulle kahvia, se nousee het ja lähtee kahvinkeittoon. Tai en jaksa nostaa nojatuolista persettä niin se tuo mulle kaukosäätimen vaikka ois toisessa huoneessa. monesti laitan sille whatsapin jos tartten jotain.. :D et kyllä se rakastaa mua vaikka oon aika laiska.

Vierailija
28/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mulle kahvia sänkyyn arkipäivinäkin, muistan aina kiittää enkä pidä itsestäänselvyytenä. Jos hän nukkuu pidempään (harvemmin) tuon hänelle kahvia vastavuoroisesti ja teen aamupalaa. Hän kysyy myös aamuisin jos voisi tehdä minulle jotakin, olen huono syömään herättyäni mutta munan yleensä keittää.

Vierailija
29/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihana oli viimeksi löytää lentokentällä läppärin kannen alta rakkaudentunnustuskortti ja teksti, jossa sanoi, että olisi leiponut kakunkin mukaan, mutta ei halunnut litistää sitä läppärin väliin.

Vierailija
30/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukottelee ja halaa päivittäin, ottaa kainaloon hetkeksi ennen nukkumaanmenoa, puhuu minusta kauniisti muille, hieroo lihaksiani jos on tarve. Pureskelee hellästi :D

Vierailija
31/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee töistä kotiin.

Vierailija
32/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:26"]Saan haleja ja suukkoja päivittäin. Mies tekee ruokaa siivoaa ja hoitaa vauvaa. "Pakottaa" minut tuulettumaan. Hankkii itselleen vapaa iltoja/aamuja että pääsen harrastukseen. Näillä teoilla auttaa minua jaksamaan :) Ja kyllä hän sanoo joka päivä ne kolme maagista sanaa :) [/quote] Kolme maagista sanaa: "saanko pistellä kakkoseen?", vai?

[/quote]

Kakkosjutut ällöttää yleensä, mutta sen ollessa tässä kontekstissa repesin totaalisesti. :D

Vierailija
33/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:45"]

Jos maataan sohvalla ja sanon et meeks keittää mulle kahvia, se nousee het ja lähtee kahvinkeittoon. Tai en jaksa nostaa nojatuolista persettä niin se tuo mulle kaukosäätimen vaikka ois toisessa huoneessa. monesti laitan sille whatsapin jos tartten jotain.. :D et kyllä se rakastaa mua vaikka oon aika laiska.

[/quote]

Voi luoja.

Nämä on näitä liittoja, joista mies häipyy aivan yllättäen ja nainen ei ole aavistanut yhtään mitään.

Vierailija
34/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea, että on myös muita onnellisia liittoja kuin omani.

Jos olen yöllä herännyt enkä ole saanut uudelleen unta, mies siitä kuullessaan on pahoillaan, miksen herättänyt häntä, ettei minun olisi tarvinnut yksin valvoa. :D Koskaan 10 vuoden aikana hän ei ole sanonut minulle rumasti. Hän tekee kaikkensa eteeni, vaikka hänellä on vaativa työ ja pitkät päivät. Kuitenkin hän jaksaa vielä viikonloppuisin panostaa minun harrastukseeni, jota hän itse ei harrasta. Lisäksi hän tukee ja kehuu kaikkea mitä teen. Oli se sitten ruoka, pianonsoitto, käsityöt tai lumenluonti.

Vierailija
35/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hymyilee mulle, halii, suukottaa, pyytää kainaloonsa silitettäväksi, sanoo joka päivä, että rakastaa mua ja usein kehuu ulkonäköäkin. Tuo joka kerta kaupasta jonkun yllätyksen mulle. Hoitaa myn isompia lapsiani todella hyvin, ja paljon meidän yhteistä vauvaa. Kun haluan shoppailemaan, lähtee kuskaamaan mua kaupunkiin ja jaksaa tuntikausia odotella kaupoissa kärsivällisesti. Tekee kotitöitä. Ainakin tommosii tuli mieleen. Nii ja on tosi hyvä lohduttamaan jos itken. Ehkä suurin rakkauden tunne tulee siitä, kun se suukottaa mua otsaan tai niskaan illalla ku luulee, että mä jo nukun...

Vierailija
36/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa mun jalat iltaisin ja ottaa kainaloon nukkumaan :)

Vierailija
37/37 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tarinoita täällä. :) Mun mies jaksaa jokaisena päivänä sanoa, että näytän kauniilta (omasta mielestäni en aina näytä) :D puhuu minusta kauniisti muille. Ottaa minun toiveeni ja tarpeeni huomioon. Hoitaa kahta kissaamme rakkaudella ja pitää niistä todella hyvää huolta. Hän on nauravainen, reilu ja häneen voi aina luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi