Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huostaanotettu teini täällä, ois asiaa mun blogista.

Vierailija
26.11.2014 |

Meinasin avata mun blogin nyt perjantaina. Olen siis se huostaanotettu teini, joka aiemminkin on pyörinyt täällä ja joskus tuli puhetta, että mun pitäis luoda blogi. Minäpä loin ja ajattelin avata sen nyt perjantaina. Piti avata jo pari kk sitten, mutta nyt vihdoin olen saanut laitettua sen siihen kuntoon, että voin julkaista sen.

Mutta olisiko kenelläkään mitään kysyttävää, tai muutenvaan asiaa minuun tai minun blogiin liittyen? :) Jotain, mistä joku tahtoisi, että puhun, tai kerron mun blogissa?

Ei minulla muuta :D Oon koulussa kolmeen ja voin siihen asti vastailla, ehkä senkin jälkeen, mutta se riippuu suostuuko mun puhelin ja netti yhteistoimintaan keskenään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikutat kypsältä ja fiksulta teiniltä. Osaat selvästi ajatella yksityisyyttäsi vaikka asian ymmärtäminen tuntuu olevan vaikeaa monille aikuisillekin bloggaajille.
Tsemppiä blogin pitoon!
T. 6

Vierailija
2/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:11"]Ap vaikutat kypsältä ja fiksulta teiniltä. Osaat selvästi ajatella yksityisyyttäsi vaikka asian ymmärtäminen tuntuu olevan vaikeaa monille aikuisillekin bloggaajille.
Tsemppiä blogin pitoon!
T. 6
[/quote]

Kiitos! :) Olen ainakin yrittänyt pitää huolta mun yksityisyydestä, olisi kiva pystyä pitämään blogi julkisena.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitappa linkki blogiisi 

Vierailija
4/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:19"]laitappa linkki blogiisi 
[/quote]

Tulen linkkaamaan sen perjantaina tänne :)

ap

Vierailija
5/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet saanut aloitettua blogin, sitä on varmaan mielenkiintoista lukea :)

Vierailija
6/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..oletko varautunut siihen, että sut haukutaan täällä täysin pystyyn, niinkuin kaikki muutkin bloginpitäjät?

Rohkee oot. Itse en ikinä uskaltais.

Vierailija
7/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä aika harvoin, joten en tiedä sinua muista ketjuista.
Mukavaa, että olet päättänyt aloittaa blogin pitämisen. Mieti tarkasti mitä asioita omasta tai läheistesi elämästä haluat oikeasti julkisiksi. Mitä laitat nettiin, et saa täältä pois. Koita miettiä aina järjellä mitä kuvia ja tekstejä blogiisi laitat. Jos kirjoitat omalla nimellä ja tai kuvalla ole tosi tarkkana. 10 vuoden kuluttua esim. tuleva työnantajasi voi googlata sinut ja vaikka olisit jo lopettanut blogusi päivittämisen vanha nuoruuden blogi antaa sinusta jonkinlaisen kuvan.

Vierailija
8/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:52"]Hienoa, että olet saanut aloitettua blogin, sitä on varmaan mielenkiintoista lukea :)
[/quote]

Toivottavasti :) En ole ennen pitänyt blogeja tms, joten vähän uutta minulle.

ap

Vierailija
9/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot blogissa tietenkin millaisia hörhöjä vanhempasi ovat sekä millaiset olot huostaanotossa sekä mielipiteesi siitä kun äidit tappavat lapsiaan ja että pelkäätkö nyt äitiäsi.

Vierailija
10/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:53"]Hmm..oletko varautunut siihen, että sut haukutaan täällä täysin pystyyn, niinkuin kaikki muutkin bloginpitäjät?

Rohkee oot. Itse en ikinä uskaltais.
[/quote]

Olen varautunut, olen vähän lueskellut noita blogiketjuja osallistumatta mihinkään. Siinäpä haukkuvat, eivät he minua tunne :) Jos meno menee rankaksi, niin voin sulkea blogin ja laittaa sen näkyviin vain tietyille lukijoista, mutta haluaisin pitää blogin avoimena kaikille.

ap

Vierailija
11/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:54"]Käyn täällä aika harvoin, joten en tiedä sinua muista ketjuista.
Mukavaa, että olet päättänyt aloittaa blogin pitämisen. Mieti tarkasti mitä asioita omasta tai läheistesi elämästä haluat oikeasti julkisiksi. Mitä laitat nettiin, et saa täältä pois. Koita miettiä aina järjellä mitä kuvia ja tekstejä blogiisi laitat. Jos kirjoitat omalla nimellä ja tai kuvalla ole tosi tarkkana. 10 vuoden kuluttua esim. tuleva työnantajasi voi googlata sinut ja vaikka olisit jo lopettanut blogusi päivittämisen vanha nuoruuden blogi antaa sinusta jonkinlaisen kuvan.
[/quote]

Blogin julkaiseminen on viivästynyt juuri sen vuoksi, kun mun pitää olla tosi tarkkana sen suhteen, mitä julkaisen ja mitä kerron.

Kirjoitan anonyyminä, en edes kerro mistä päin Suomesta olen.

Perheestäni kerron tyyliin "mun perheessä saattaa olla äiti ja isä, tai pelkkä äiti ja kolme veljeä. Tai sit äiti, kaks siskoo, yks veli ja isosisko. Eli en kerro millainen mun oikea perhe on, mutta sovitaan nyt vaikka, että mun perheeseen kuuluu äiti, minä, pari veljeä, sisko ja koira. Saattaa olla, ettei mulla ole ainuttakaan veljeä, tai niitä saattaa olla useampikin. Tarkemmin en kerro, koska mun blogi ei pyöri mun perheen ympärillä, vaan mun, ja haluan pitää mun perheen yms ulkopuolella tästä."

Mutta kiitos kommentistasi, joidenkin pitäisi oikeasti miettiä noita asioita ennen blogin luomista :)

ap

Vierailija
12/12 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:55"]Kerrot blogissa tietenkin millaisia hörhöjä vanhempasi ovat sekä millaiset olot huostaanotossa sekä mielipiteesi siitä kun äidit tappavat lapsiaan ja että pelkäätkö nyt äitiäsi.
[/quote]

Vanhempani eivät ole hörhöjä, mutta tuohon yhteen kohtaan en kommentoi yhtään mitään, en provosoidu siitä nyt. En pelkää äitiäni, äitini on todella ihana ja tärkeä ihminen minulle :) Kerron kyllä, millaiset olot huostaanotossa on.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän