Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa poistit exän elämästäsi (some, puhelin, viestikanavat jne)?

Vierailija
23.09.2021 |

Mä nyt viimein, ollaan tavattu viimeksi keväällä ja vaihdettu muutama viesti juhannuksen jälkeen. Nyt ei ole enää mitään kanavaa olla yhteydessä vaikka haluaisinkin. En siis haluakaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollut kahteen vuoteen tekemissä. Meillä pitkä taival yhdessä takana. Saatan ottaa yhteytettä kun aihetta on. Meillä kaksi aikuista lasta joten viimeistään lasten tiinoilta ollaan tekemissä.

Vierailija
2/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta poistaa. Ellei lasketa sitä kun yhtä en enää pyytänyt kaveriksi kun loin uuden Facebook-profiilin, koska ei oltu oltu missään yhteydessä moneen vuoteen ja hän oli minulle käsittääkseni yhä katkera erosta, joten miksi roikottaa.

Mutta jos tuntuu ettei halua olla yhteydessä, niin sen kun poistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ei ole ollut tarvetta.  Erosta huolimatta ollaan edelleen puheväleissä.  - Jos tarve vaatisi niin voisimme puolin ja toisin olla yhteydessä. Aika harvoin on ollut tarvetta kummallakaan. Yhteisä lapsia ei ole. 

Vierailija
4/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömästi eropäätöksen jälkeen. Ja esto puhelimeen. Erottiin sovussa. Ohi on ohi. Piste.

Vierailija
5/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteisiä alaikäisiä lapsia joten en voi poistaa numeroa tms, mutta olen purkanut kaikki perhepalvelut jne joita on ollut erinäisissä palveluissa ja olen miettinyt että pitäisikö rajata jotenkin FB-näyvyyksiä. Meillä on toisaalta yhteisiä tuttuja, joten vaikka rajaisin ulos päivityksistä niin saattaisi niistä kuulla silti ja se olisi ehkä outoa. Olen ehkä vain nyt vähentänyt sitä mitä postaan faceen.

Vierailija
6/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä poistanut vaikka erosta 15 vuotta. Yhteinen lapsi nääs.

Vierailija
7/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä poistanut. Sopuerosta on neljännesvuosisata.

Vierailija
8/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut poistaa. Erosta on n. 1,5 vuotta ja ollaan edelleen läheisiä ystäviä. Nähdään ainakin kerran viikossa ja viestitellään päivittäin. Yhteydenpito varmaan vähenee kun jompikumpi meistä aloittaa uuden suhteen. Lapsia ei ole.

Vierailija
9/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajatellut poistaa. Erosta on n. 1,5 vuotta ja ollaan edelleen läheisiä ystäviä. Nähdään ainakin kerran viikossa ja viestitellään päivittäin. Yhteydenpito varmaan vähenee kun jompikumpi meistä aloittaa uuden suhteen. Lapsia ei ole.

Miksi edes erositte?

Vierailija
10/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min ja estoon meni kaikki kanavat.

Vierailija
11/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän kuoli muutama vuosi sitten.

Vierailija
12/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun oli nimet ositussopimuksessa ja rahat siirretty siirtyi exän numero puhelimessa estolistalla, ei ole ex:llä minulle mitään asiaa ja minulla vielä vähemmän hänelle.

Vierailija
13/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes erositte?

Oli tietyissä asioissa merkittäviä kommunikointivaikeuksia, eikä tulevaisuuden suunnitelmat kohdanneet täysin. Molemmilla oli ja on edelleen paljon omia asioita työstettävänä ennen kuin voisimme työstää yhteisiä asioita. Ei olla täysin suljettu pois mahdollisuutta yrittää uudestaan tulevaisuudessa.

Vierailija
14/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole poistanut, koska tulemme toimeen edelleen. Hän on onnellisesti naimisissa ja pienen lapsen äiti, minä sinkku ja tyytyväinen näin. Miksi siis poistaa?

Vierailija
15/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen ystävä kaikkien exieni kanssa.

Vierailija
16/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 5min viimeisen keskustelun jälkeen. Poistin ja estin, ero ei ollut parhain mahdollinen. Sen jälkeen olemme nähneet muutaman kerran yhteisissä illanvietoissa, mies olisi halunnut vielä puhua mutta minulla ei ole enää mitään sanottavaa.

17/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies, joka itse jätti minut, koska kuulemma ”halusi koittaa etsiä parempaa seuraa”, alkoi bongata minua uudelleen.

Vierailija
18/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut kaiken yhteydenpidon kaikkien exieni kanssa välittömästi eron jälkeen.  En ole halunnut jäädä roikkumaan.  Näin on selvempi.

Vierailija
19/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex haluisi itse poistaa minut fb-ystävistään. En toisaalta haluaisi hänen juttujaan nähdäkään. Puhelinnumeroa ei voi poistaa, koska meillä on yhteisiä alaikäisiä lapsia.

Muutaman kerran vuodessa on tarve viestiä jostain lasten asioista, ovat jo teinejä joten suurin osa hoituu ilman että tarttee ottaa yhteyttä.

Vierailija
20/20 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömästi. Estänyt en sinällään ole yhtään mistään, kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään psykopaatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme