Aviopuolison valehtelu Facebookista?
Mitä mieltä olette tilanteesta,kun aviopuoliso valehtelee Facebookin käytöstä?
Meillä puoliso kovasti näppäilee puhelintaa ihan jatkuvasti kun emme ole kotona, siis ihan koko ajan. Kotona sohvalla taas tabletti kädessä koko aika..
Ei tässä vielä mitään mutta kun kysyn mitä hän tekee niin väittää lukevansa blogia tai katsovansa Viaplayta, vaikka kyllä huomaan että FB on auki. Jos tulen sohvalla viereen niin tabletti käännetään niin etten näe. Tai hän luulee etten näe.
Yksi päivä tabletti oli pöydällä ja FB:ssä keskustelu vieraan kanssa siellä, katsoin (hävettää kyllä) keskustelun, puolison puolelta ei mitään hämärää mutta tämä toinen osapuoli selkeästi iskemässä tai flirttaamassa!
Olen tässä pari viikkoa kysellyt kenen kanssa puhuu niin muka aina vaan blogia lukee!?!
Miksi pitää valehdella jos ei kerran ole salattavaa?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:16"]
Miten sitten käräytän puolison?
Haluan hänen myöntävän asian ja varmistaa ettei näin käy enää.
ap
[/quote]
Et sinä mitään pysty varmistamaan ja avaa hyvä ihminen se suusi. Et ole mikään lapsi enää, jonka tarvitsee leikkiä mitään ämpäri- ja lapioleikkejä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:01"]
Miten te jaksatte? Minä kyllä suoraan vaan napauttaisin että tiedän että valehtelee, kerro, tai minä päättelen omat totuuteni. Toki puolisollakin saa yksityisyys olla, mutta valehdella parisuhteessa ei saa, tai sillä on seuraamuksensa.
[/quote]
Kaikki on liitossa muuten loistavasti :)
Ap
[/quote]
No, niinhän sinä luulet, vaikka pitäisi hälytyskellojen soida jo vähän kovempaa...
[/quote]
Ei todellakaan voi olla kaikki ok teidän suhteessa jos vieraalle pitää viestitellä. Herääppä jo!
Ei se mitään amerikantiedettä ole sanoa, että tiedät hänen valehtelevan.
Kaikille jotka epäilevät puolisoa niin pieni vinkki,
Kysy kiertäen asiasta ja jos hermostuu tai suuttuu niin on jo jäänyt valheesta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:19"]
Meitsillä sama tilanne mutta vaimo puhuu paskaa viesteistä, vieläpä molemmissa facessa ja twitterissä!
Henkisesti loppu
[/quote]
Toi Twitteri on Facea vieläkin haastavampi tämmöisissä tilanteissa, en ole kaverilstaa, jota vakoilla. Sielä yksityisviesteissä ku voi olla mitä vaan.
Minä en näe siinä mitään ongelmaa että "kääntyy niin ettei toinen näe koneelle" Miksi pitäisi nähdä tai näyttää?
Jos mies heiluu koneella -niin sitten sillä ei ole muuta tekemistä. Mitä te teette? Ette mitään? Niin miksi ei voisi olla koneella? EHDOTA JOTAIN YHTEISTÄ TEKEMISTÄ TAI LÄHETÄ KUMPPANI VAIKKA KUNTOSALILLE!
Kyllä SINÄ saat tästä varmasti parisuhde ongelman välillenne. Hommaa elämä.
Kun olen jo about 100 kertaa kirjottanut, kirjottelu vieraille on henkistä pettämistä :/
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:26"]
Minä en näe siinä mitään ongelmaa että "kääntyy niin ettei toinen näe koneelle" Miksi pitäisi nähdä tai näyttää?
Jos mies heiluu koneella -niin sitten sillä ei ole muuta tekemistä. Mitä te teette? Ette mitään? Niin miksi ei voisi olla koneella? EHDOTA JOTAIN YHTEISTÄ TEKEMISTÄ TAI LÄHETÄ KUMPPANI VAIKKA KUNTOSALILLE!
Kyllä SINÄ saat tästä varmasti parisuhde ongelman välillenne. Hommaa elämä.
[/quote]
Aika hämäriä sellaset sivut jos ei pokkaa ole puolison nähden katsoa.
Ootko ap ihan pässi?
Sun selkäs takana vehdataan, sorry
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:19"]
Meitsillä sama tilanne mutta vaimo puhuu paskaa viesteistä, vieläpä molemmissa facessa ja twitterissä!
Henkisesti loppu
[/quote]
Toi Twitteri on Facea vieläkin haastavampi tämmöisissä tilanteissa, en ole kaverilstaa, jota vakoilla. Sielä yksityisviesteissä ku voi olla mitä vaan.
[/quote]
Jep, kukaan ei ole oikeesti niin tyhmä et Facebookissa lähettelisi "semmosia" viestejä. Twitter on epäilyttävämpi, ja siitä ei kärähdä, toisin kuin tinderistä.
Otat illalla sen tabletin käteen, avaat sen näytät viestit ja kysyt miksi puhuit paskaa
Katso sivuhistoria. Sieltä näkee kenen profiilissä on käyty. Jostain syystä jää tietokoneen historiatietoihin. Huomasin vaan yks päivä kun konettani tutkiskelin :)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:01"]
Miten te jaksatte? Minä kyllä suoraan vaan napauttaisin että tiedän että valehtelee, kerro, tai minä päättelen omat totuuteni. Toki puolisollakin saa yksityisyys olla, mutta valehdella parisuhteessa ei saa, tai sillä on seuraamuksensa.
[/quote]
Kaikki on liitossa muuten loistavasti :)
Mutta tämä ei ole eka kerta kun näin käy. Sama juttu oli 3 vuotta sitten, mutta kun aloin epäillä ja kysyin suoraan niin puoliso valehteli taas Facebookista mutta lopetti sen käytön ja puhelimen räpläyksen 1,5 vuodeksi.
Ap
[/quote]
Olen varmaan ihan kauhea ämmä ja tiukkis, mutta mulle ei vaan kelpaa se valhe vastaukseksi jos tiedän totuuden. Sanoisin, että minä tiedän, että tuo oli valhe, ja kunnes näyttää viestit/kertoo oikeasti avoimesti totuuden, oletan että hän on pettänyt ja toimin sen mukaan. En vaan VOI olla parisuhteessa jossa en voi luottaa, tulen itse vain hulluksi. Vaikeankin totuuden saatan kestää, mutta koskaan en pienintäkään valehtelua.