Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviopuolison valehtelu Facebookista?

Vierailija
10.11.2014 |

Mitä mieltä olette tilanteesta,kun aviopuoliso valehtelee Facebookin käytöstä?

Meillä puoliso kovasti näppäilee puhelintaa ihan jatkuvasti kun emme ole kotona, siis ihan koko ajan. Kotona sohvalla taas tabletti kädessä koko aika..

Ei tässä vielä mitään mutta kun kysyn mitä hän tekee niin väittää lukevansa blogia tai katsovansa Viaplayta, vaikka kyllä huomaan että FB on auki. Jos tulen sohvalla viereen niin tabletti käännetään niin etten näe. Tai hän luulee etten näe.

Yksi päivä tabletti oli pöydällä ja FB:ssä keskustelu vieraan kanssa siellä, katsoin (hävettää kyllä) keskustelun, puolison puolelta ei mitään hämärää mutta tämä toinen osapuoli selkeästi iskemässä tai flirttaamassa!

Olen tässä pari viikkoa kysellyt kenen kanssa puhuu niin muka aina vaan blogia lukee!?!

Miksi pitää valehdella jos ei kerran ole salattavaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin salattavaa on. Kannattaisi ottaa selvää enneku käy oikeasti huonosto

Vierailija
2/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... Taas näitä ongelmia..

Nooooo kyllä semmoi juttu on että jos valehtelee niin on myös salattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:57"]

Jotakin salattavaa on. Kannattaisi ottaa selvää enneku käy oikeasti huonosto

[/quote]

Joo kyllä tuohon kannattaa puuttua tai vie toinen miehesi/naisesi kumpi nyt kyseessä.

Vierailija
4/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on omat tuttavansa ja keskustelunsa, eikä niihin voi toinen puuttua, mutta kyllä tuollaisen valehtelun takana jotain on.

Vierailija
5/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee suojellakseen sinua ja itseään. Ehkä perhettä? Olleelista kuitenkin, että puolisosi toimii valehdelleessaan väärin sua kohtaan. Hänen kuuluu kertoa sulle totuus.

Vierailija
6/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte? Minä kyllä suoraan vaan napauttaisin että tiedän että valehtelee, kerro, tai minä päättelen omat totuuteni. Toki puolisollakin saa yksityisyys olla, mutta valehdella parisuhteessa ei saa, tai sillä on seuraamuksensa. 

Vierailija
7/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap mies vai nainen?

Vierailija
8/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:01"]

Miten te jaksatte? Minä kyllä suoraan vaan napauttaisin että tiedän että valehtelee, kerro, tai minä päättelen omat totuuteni. Toki puolisollakin saa yksityisyys olla, mutta valehdella parisuhteessa ei saa, tai sillä on seuraamuksensa. 

[/quote]

Kaikki on liitossa muuten loistavasti :)

Mutta tämä ei ole eka kerta kun näin käy. Sama juttu oli 3 vuotta sitten, mutta kun aloin epäillä ja kysyin suoraan niin puoliso valehteli taas Facebookista mutta lopetti sen käytön ja puhelimen räpläyksen 1,5 vuodeksi.

Ap

Vierailija
9/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, miksiköhän ihminen valehtelee...kyllä nyt taas ollaan niin jännän äärellä.

Vierailija
10/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu, mies lirkutteli toisen kanssa koneella ja jäi kiinni. 

Pyysi anteeksi, nyt hänen FB auki aina minun nähtävillä ja puhelintaan saan lainata.

Ei sen koommin mitään hämärää eikä syytä epäilyyn.

Vierailija
11/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen valehtelee koska yrittää peitellä jotakin!

N29

Vierailija
12/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sulle valehdellaan tarpeeksi kauan niin et jaksa enää välittää siitä. Siitä tulee sinulle aivan yhdentekevä asia. Ja samalla se avaa sinulle portin valehdella/salata ilman omantunnon tuskia. Minun kumppani ei halua minua edes facebook-kaverikseen. Onkohan jotain salattavaa? Tai sitten sitä vaan hävettää olla tämmösen lehmän kanssa ja odottaa koko ajan parempaa.

Vierailija
13/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen 3 pääpilaria:

1.Rakkaus

2.Luottamus

3.Rehellisyys

Jos näistä yksi kaatuu on ongelma.

Niin monta näitä aloituksia joissa toinen valehtelee viesteistä, ymmärtäkää jo, että valehtelusta jää aina kiinni ennemmin tai myöhemmin,.

Vierailija
14/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ukko(?) noin puhuu paskaa niin voit itsekkin alkaa valehtelemaan!

Vierailija
15/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten käräytän puolison?

Haluan hänen myöntävän asian ja varmistaa ettei näin käy enää.

ap

Vierailija
16/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:11"]Sitten kun sulle valehdellaan tarpeeksi kauan niin et jaksa enää välittää siitä. Siitä tulee sinulle aivan yhdentekevä asia. Ja samalla se avaa sinulle portin valehdella/salata ilman omantunnon tuskia. Minun kumppani ei halua minua edes facebook-kaverikseen. Onkohan jotain salattavaa? Tai sitten sitä vaan hävettää olla tämmösen lehmän kanssa ja odottaa koko ajan parempaa.
[/quote]
Höpö höpö.

Vierailija
17/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:16"]Miten sitten käräytän puolison?

ap
[/quote]
Et sä sitä voi varmistaa. Puoliso on aikuinen ja itse vastuussa omista tekosistaan.

Vierailija
18/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:01"]

[/quote]

Kaikki on liitossa muuten loistavasti :)

Ap

[/quote]

No, niinhän sinä luulet, vaikka pitäisi hälytyskellojen soida jo vähän kovempaa...

Vierailija
19/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:16"]

Miten sitten käräytän puolison?

ap

[/quote]

Kysy suoraan, jos ei sille ittelle tule mieleen kertoa.

Vierailija
20/34 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsillä sama tilanne mutta vaimo puhuu paskaa viesteistä, vieläpä molemmissa facessa ja twitterissä!

Henkisesti loppu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan