Hei sinä nainen, uskallatko olla mökilläsi yksin yötä?
Itse uskallan. Mulla tosin seurana kaksi pientä lastani. Mies tekee vuorotyötä. Tulee mökille aina töiden jälkeen. Silloin annetaan hänelle rauha nukkua.
Kommentit (47)
Uskallan. Mulla on haulikko tyynyn alla.
Mulla on haulikko tuossa hirven sarvien päällä ladattuna ja osaan käyttää sitä.
Sama kun monella muulla, tai ei haulikkoa mutta metsästyskivääri.
Itse asun mökillä ympäri vuoden. Aiemmin koira kanssani ja silloin ei paljon pelottanut. Nyt asun yksin niin yleensä ei pelota yhtään. Ainoat tilanteet on se, kun joku tuntematon auto tulee pihaan. Monet kerrat selittyvät esim eksymisellä ( vuokramökki lähellä) ja tiedän, ettei tuolle mökille ohjaa navi perille vaan osoite hukassa ja sen vuoksi ajavat joskus tähänkin pihaan. Vuokramökki niin lähellä, että joskus olen katsonut, että siellä pihassa on sama auto kuin kävi omassa pihassani. Jotkut kerrat ovat olleet sitten mystisiä ja en tiedä mitä ovat täältä hakeneet. Ymmärrän silti, että jotain pelottaa. Itsellä yksi naapuri melko lähellä, mutta emme juuri ole tekemisissä ja en tunne täältä oikeastaan ketään kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan. Ulkona pimeällä liikkuessa kirkas taskulamppu mukana, sillä saa hätisteltyä mahdolliset ketut, karhut ja ahmat kulkureitiltä. Huuhkajat myös ja kotkat. Ja kummitukset ovat kaikki sukua niin niistä ei sillä tavalla tarvitse välittää
Mä tykkään liikkua ilman valoa. Oon silloin pimeän suojassa. Taskulampun valon kaikki näkee.
Tämä. Mieluummin olen huomaamaton kuin kirkas läiskä, johon kaikki kiinnittävät huomion väkisinkin, myös se epätodennäköinen pimeässä lymyilevä sarjamurhaaja, jolla on lisäksi etulyöntiasemana hämärään tottuneet silmät ;)
Mä tykkään liikkua ilman valoa. Oon silloin pimeän suojassa. Taskulampun valon kaikki näkee.