Mies sanoi kaverilleen että uusi naispuolinen työkaveri on "sellainen herkkupeppu"
Nyt itkettää ja raivostuttaa, että miksi mieheni katselee työkavereitaan sillä silmällä!!!
Kommentit (33)
Voit itkeä ja harmistua tai laittaa hanurisi kuntoon ja hymyillä ja nauttia.
Pitäsikö sinun mielestäsi miehesi työkavereiden pukeutau burkhaan, vai miten ajatelit, että he kätkisivä oman peppunsa niin, ettei miehesi näkisi sitä. Olisiko ollut parempi, että miehesi olisi valehdellut ja sitten tuo samainen nainen olisi tullut teitä vastaan ja olisi tervehtinyt miestäs/ teitäi, niin millaisen selityksen olisit halunnu kuulla mieheltä
Se peppu on jo nuoltu ja korkattu moneen kertaan.
Tänä vuonna saa järjestää taas pikkujouluja niin miehesi varmasti ottaa lähempää kontaktia siihen herkkupeppuun!
Nyt rupes tekeen mieli pientä persikkapeppua.
Huono miesvalinta, mutta minkäs teet? Valikoima on surkea.
Osta palomieskalenteri, ala seurata instassa komistuksia ja laita niille seksiläähpuuh-viestejä, nauti estottomasti mieskomeudesta, jos sellaista tulee vastaan vaikka yhteisellä kauppareissulla, kehu miehesi kuullen ystävällesi teillä käyneen huoltomiehen timmiä kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna saa järjestää taas pikkujouluja niin miehesi varmasti ottaa lähempää kontaktia siihen herkkupeppuun!
Se on varmaan kuin ruisrinkeli; Siinä on reikä. 😍
Mäkin ihmettelen, miten moni tyytyy suhteeseen, jossa kohdellaan epäkunnioittavasti.
siis sanoi sun kuullen vai? nooo siis, en mä ainakaa tollasest tykkäis myöskään. toki saa katsella, mut esim. mä en koe tarvitsevani tietoa tommosista.
Vierailija kirjoitti:
Osta palomieskalenteri, ala seurata instassa komistuksia ja laita niille seksiläähpuuh-viestejä, nauti estottomasti mieskomeudesta, jos sellaista tulee vastaan vaikka yhteisellä kauppareissulla, kehu miehesi kuullen ystävällesi teillä käyneen huoltomiehen timmiä kroppaa.
Miehet on kateellisia eri asioista, joten tuo ei toimi. Vähän kun naiselle kehuisi, että exä oli kova kädenväännössä. 😂
Sano äijälle, että menee katselemaan sitä herkkupeppua, takas ei tarvi tulla. Aloita uus elämä ja löydä joku sellainen mies, jolla ei oo tarvetta katsella muita herkkupeppuja tai ainakaan mainita niistä sun kuullen.
Meillä päin ainakin herkkupepuksi sanotaan myös ihmistä mikä syöpöttelee herkkuja paljon.
Eli voi olla ties mikä plösö mikä mättää pullaa ja keksiä kahvipöydässä ja kakkua ja donitsia jälkkäriks.
Eli "hlvetin herkkuperse, jätä jotain muillekin! 😡"
Vierailija kirjoitti:
Pitäsikö sinun mielestäsi miehesi työkavereiden pukeutau burkhaan, vai miten ajatelit, että he kätkisivä oman peppunsa niin, ettei miehesi näkisi sitä. Olisiko ollut parempi, että miehesi olisi valehdellut ja sitten tuo samainen nainen olisi tullut teitä vastaan ja olisi tervehtinyt miestäs/ teitäi, niin millaisen selityksen olisit halunnu kuulla mieheltä
Oon itse miesvaltaisessa työpaikassa ja ainakin itse pukeudun työpaikalla vähän löysemmin ja peittävämmin kun normaalisti.
Naisten keskellä työskennellessä voi olla kotoisa tissitoppi mutta ukot tuppaa tuijottamaan.
Jos kuulisin tuommoista niin varmaan vetäisin persettä nuolevat farkut jalkaan ja menisin miehen ja kaverin eteen tiputtamaan vahingossa jotain lattialle noukkiakseni sen.
Tai aloittaisin ikkunanpesun valkeassa t-paidassa.
Jos naisia kerran on lupa tuijottaa ja puhua niistä 🤷
Mikä tuossa on nyt niin ihmeellistä. Apn mies vain ilmaisi työkavereilleen halunsa työntää siittimensä uuden naistyöntekijän peräsuoleen ja liikutella sitä siellä edestakaisin kunnes saa siemensyöksyn.
Joko taas