Hei sinä ujo, hiljainen, epävakaa...
...masentuneisuuteen taipuvainen, huonolla itseluottamuksella varustettu...
Missä olet töissä?
Kommentit (64)
Teen toimistotyötä huolinta- ja kuljetusalalla.
Kaikkea noita plus kroonisia sairauksia. Pitäisi kotiäitivuosien jälkeen uskaltautua työmarkkinoille. Pelottaa miten pärjään yhtään missään näillä ongelmilla.
No ihan kaikkeen tuohon en mene, mutta olen epävkaa ja masennukseen taipuvainen. Olen tiedottaja. Heh:) työ on raskasta. Olen huomannut että se on helpompaa ulospäinsuuntautuneille.
Toimistotyössä. Ai mutta en ole kyllä epävakaa, päinvastoin.
En ole töissä tällä hetkellä. Masennus uusiutui pahasti - edellisen työpaikan takia, ylläri.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:14"]Kaikkea noita plus kroonisia sairauksia. Pitäisi kotiäitivuosien jälkeen uskaltautua työmarkkinoille. Pelottaa miten pärjään yhtään missään näillä ongelmilla.
[/quote]
Sama juttu täällä... - Ap
En ole töissä. Syy: olen ujo, hiljainen, epävakaa, masentuneisuuteen taipuvainen, ja huonolla itseluottamuksella varustettu. Ei vain pysty menemään ihmisten ilmoille tietäen että kaikki näkevät että olen tällainen. Elän tuilla, mutta yritän kuitenkin kuluttaa mahdollisimman vähän yhteiskunnan resursseja jotten kuitenkaan olisi sille liian suuri taakka. En juo alkoholia ollenkaan, syön vähän ja terveellisesti ja liikun tarpeeksi. Toivottavasti en sairastu vakavasti, ja että kuolema korjaa mahdollisimman nuorena jottei yhteiskunta joudu tällaista luuseria tukemaan muiden maksamien verovaroin kovin kauaa.
En missään, ja tuskin tulen olemaankaan kun aukkoja ei saa olla cv:ssä yhtään ja minulla on 12 vuotta jo.
Enpä ole töissä minäkään (luuseri). Inhoan itsessäni tätä, että olen täysin hyödytön yhteiskunnan elätti. Haluaisin kuolla pois verovaroja kuluttamasta.
Virkamiehenä ministeriössä. Inhoan joka hetkeä.
En missään. Monien huonojen kokemusten jälkeen.