Missä Suomen kaupungissa asuu parhaimman näköiset ihmiset?
Oma vastaukseni on Turku. Olen asunut Turussa keväästä asti, ja täytyy sanoa että ihmiset näyttävät paljon paremmilta kuin omassa taantuvassa kotikaupungissa.
Kommentit (29)
Kukin voi sanoa vain omasta puolestaan. Kauneus ja komeus on katsojan silmässä. Itse en voi nimetä mitään tiettyä kaupunkia. Aikalailla yhtä paljon olen nähnyt ihmisiä keiden ulkonäkö miellyttää mun silmää niissä kaupungeissa missä olen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta on tullut paljon missejä:
Janina Fry
Virpi Miettinen
Vanessa Kurri
Nina Björnström
ja paljon muita.
Yksittäisiä nättejä, älä sen pohjalta lähde yleistämään.
Vierailija kirjoitti:
Oulussa tietysti
Missään ei ole kyllä söpömpiä menninkäisiä näkynyt kuin Oulussa. Niin hassun näköistä.
Lappeenrannassa on varmaan kauneimmat naiset, koska siellä on niin paljon venäläisiä naisia.
Turku. Melkein kuin ruotsalaisia.
Jos tutkimuksia on uskominen, niin parhaiten itsestään huolta pitävät suomenruotsalaiset ja korkeasti koulutetut. He saattavat myös olla onnellisempia ja sekin näkyy ainakin jonkin verran ulkoisessa olemuksessa. Eli olisiko esimerkiksi Vaasa?
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläisenä olen huomannut, että komeimmat miehet ovat Turusta. En ymmärrä miten, ehkä siellä on joku muoti kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköön kuin muualla. Nimittäin monet niistä komeista turkulaisista miehistä ovat kuitenkin syntyneet jossain muualla. Aika usein jossain etelä/länsi rannikkoseudulla kuitenkin ja heillä on skandinaavisia piirteitä. Idemmästä ja pohjoisesta tuntuu tulevan pyöreäkasvoosempia ihmisiä.
Mikäs pyöreissä kasvoissa on vikana? Parempi kuin ruotsalainen hevosennaama.
Täältä ääni myös turkulaisille. Siskoni opiskelee Turussa, ja aina kun käyn hänen luonaan vierailemassa, huomaan itsekin laittautuvani enemmän koska muuten iskee alemmuuskompleksi!
Joo tuo minusta tekee paljon asiassa tuo kulttuuri. Turussa myös suomenkielisistä isolla osalla on semmoinen suomenruotsalaiseen ylempään keskiluokkaan usein yhdistetty hillitysti tyylikäs tyyli. Hiukset aina huolitellut, merkkivaatteita, naisilla usein kevyt meikki tavis arjessakin, vaatteet hyvistä materiaaleista ja vähemmän halpismuotia henkkamaukasta muilla paitsi ihan nuorilla.