Olen esittänyt miehelleni 3vuotta
.. Etten syö karkkia en sipsiä en jäätelöä, en mitään epäterveellistä. Kaikki alkoi kun tapasimme, en tajua miksi valehtelin. Ja nyt en ole pystynyt kertomaan totuutta. Naurettavaa!! Mutta en vaan voi enää muuttaa sitä...
Todellisuudessa syön kaikkia noita asioita salaa..
Kommentit (42)
Mitä salattavaa on herkkujen syömisessä? Ellei ole ylipainoinen ja terveyden puolesta pitäisi laihduttaa.
Hahaa! Mulla oli sama suhteen alussa. Silloin vastarakastuneena kun ei tehnyt mieli mitään. Mies ihmetteli et oon outo nainen kun en syö suklaatakaan.
Nyt 6 vuotta jo tuosta ja mies joutuu toppuuttrlemaan mun herkutteluja.
Mitä salattavaa on herkkujen syömisessä? Ellei ole ylipainoinen ja terveyden puolesta pitäisi laihduttaa.
Tämän takia naiset lihovat ja miehet jättävät naisia.
mies 55 tre
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:31"]No mun miehen suvussa on yleistä tupakoida salaa omilta vanhemmilta. Se on niin naurettavaa. Nelikymppiset kyykistelee nurkan takana ja syö mynttonia jälkeen päin ettei vain isä tai äiti huomaa. Jouluna kyläreissulla esim harrastavat paljon lenkkeilyä muka, koska pitää päästä röökille.
[/quote]
Minun anoppilassa suht sama homma. Naurettavinta koko touhussa on se, että appivanhemmat kyllä tietää 100 varmasti ketkä kaikki lapsistaan tupakoivat, ovat joskus jopa töksäyttäneet asiasta ääneen.. Vaan ei liki kolmekymppiset kehtaa vanhempiensa "edessä" polttaa vaan pitää kärvistellä ilman/tuprutella salaa ;)
Ilmotin sut just Valheen vangit -ohjelmaan.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:54"]Tämähän on jo vanha aloitus. Miksi jauhat samaa ap?
[/quote]
En ole ennen tänne omaani ainakaan laittanut. :) -ap
Voi sinua. Tuosta on kyllä vaikea päästä pois vaikka pikkujuttu onkin.:D
Mies leveästä takapuolesta huomaa että jotain napsitaan :)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:22"]
Meillä on töissä nainen, joka polttaa röökiä vain työpaikalla, tauoilla ollessaan. Mies ei kuulemma tiedä tupakoinnista mitään, vaikka ovat olleet kimpassa n. 10 vuotta... =/
[/quote]
Sen miehen täytyy olla täysin ilman haju- ja makuaistia. tupakan kyllä haistaa ja maistaa takuulla. Tai sitten mies ei vaan välitä vaikka tietää.
[/quote]
Enpäs ole nuuhkinut, mutta epäilen että kukaan pystyy haistamaan toisesta ihmisestä, että se on polttanut viimeksi esim. 2-3 tuntia aiemmin. Vai pystyttekö muka siihen? Aika vihikoiria ootte.. =)
[/quote]
taidat olla röökaaja? Kyllä sen todellakin haistaa.
Tavallaan hauskaa, että muillakin on salaisia paheita :D
Meillä on töissä nainen, joka polttaa röökiä vain työpaikalla, tauoilla ollessaan. Mies ei kuulemma tiedä tupakoinnista mitään, vaikka ovat olleet kimpassa n. 10 vuotta... =/
Ihme pariskuntia xD huhhu eikö tuollainen elämä ole raskasta? Ihan turhaan salailee :)
Ei sun tarvi kaikkea kertoa, toteat vain että ostin tänään karkkia ja mässytät ne avoimesti menemään. Siitä se sitten lähtee!
No mun miehen suvussa on yleistä tupakoida salaa omilta vanhemmilta. Se on niin naurettavaa. Nelikymppiset kyykistelee nurkan takana ja syö mynttonia jälkeen päin ettei vain isä tai äiti huomaa. Jouluna kyläreissulla esim harrastavat paljon lenkkeilyä muka, koska pitää päästä röökille.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:22"]
[/quote]
Sen miehen täytyy olla täysin ilman haju- ja makuaistia. tupakan kyllä haistaa ja maistaa takuulla. Tai sitten mies ei vaan välitä vaikka tietää.