Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän työpäivään kuuluu tänään?

Vierailija
10.11.2014 |

meillä on tänän hiljaista asiakkaiden suhteen niin saa keskittyä tavaroiden purkamiseen ja lajitteluun. Maanantai tuo hirvein päivä viikoss vai mitä muut on mieltä . Miten teillä on päivä mennyt ja mitä teet työksesi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin lähinnä roikkua palstalla

Vierailija
2/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoroon menossa. Uusien potilaiden asioiden perehtyminen. Soittokelloihin vastaaminen, avustamista wc:ssä, lääkkeiden antamista ja valvomista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:35"]

Yövuoroon menossa. Uusien potilaiden asioiden perehtyminen. Soittokelloihin vastaaminen, avustamista wc:ssä, lääkkeiden antamista ja valvomista :)

[/quote]

Täällä liikkuu ilmeisesti paljon hoitoalan porukkaa : )

Vierailija
4/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:52"]

[/quote]

Kirurgeja täällä suorastaan vilisee.

Vierailija
5/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstailua... Pitäisi koostaa yhden projektin väliaikaraporttia, mutta eipä tässä mikään kiire ole... 

Vierailija
6/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolenkuun palkkojen laskentaa eli hieman kiirusta. Mutta kyllä täällä ehtii aina käväisemään...

Vierailija
7/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:35"]

[/quote]

Yksi vastaus onkin paljon! : )

[/quote]
y

Vierailija
8/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän päivän kotona, koska olo on flunssainen. Kävin eilen jo varmuuden vuoksi hakemassa koneen työpaikalta. Lasken varmaan jossain välissä palkat ja teen päivän maksatukset ja tiliöinnit. Jos jaksan, täsmäytän vähän tilejä. Lähinnä vaan nukun ja koetan hoitaa itseni kuntoon.

Vierailija
9/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla laitoin kaikkien työtunnit palkanlaskijalle. Sitten luin ja vastailin sähköposteihin, joita on tullut torstain jälkeen kun en ollut perjantaina toimistolla. Soittelin joillekin asiakkaille ja laitoin heille sähköpostilla mainosmateriaaleja. Yhdelle lupasin näytteitä joten pakkaan ne kohta. Lisäksi olen jutellut pomon kanssa mm. tämän viikon ohjelmasta ja loppuvuoden suunnitelmista. Nyt pidän ruokatauon, jonka jälkeen tulostan tämän päivän tilausten lähetteet ja kollitarrat. Iltapäivällä vielä vilkaisen reskontraa ja tutkiskelen, pitääkö yhdet reittimuutokset laittaa järjestelmään.

Vierailija
10/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmien asiakkaiden valittamisen kuuntelua!!
"Mikset sä voi antaa just mulle sitä alennusta"
"Haluam tämän halvemmalla" jne...
Voisinkin vaan päättää, että nyt laitetaan halvemmaksi kaikki!

Vierailija
11/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potenut krapulaa.. hommat hoituu mut vähän tavallista hitaammin. Raksahommia teen.

Vierailija
12/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään vapaapäivä. Vähän kotihommia teen, mutta kovin on verkkanen tahti :)

Vierailija
13/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla olen, joten ei tarvii tehdä mitään töitä. Ens maanantaina sit, ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi