Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valittaa seksielämäämme veljelleni. Törkeää

Vierailija
23.09.2021 |

Neuvoin veljeäni yhdessä asiassa ja hän töksäytti, että ei teilläkään peitto vissiin heilu sen mitä olen ****:n jutuista kuullut, hoida oma suhteesi kuntoon.
On kyllä törkeää käytöstä mieheltä käydä valittamassa muille ja etenkin MINUN perheenjäsenilleni meidän asioista.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% naisista kertoo miehen yksityisasioista ystävilleen. Että silleen.

Olisko laittaa linkkiä aineistoon josta tuon tiedon löysit?

Olen eri, eikä ole tilastoja antaa, mutta oman elämänkokemukseni perusteella tuo luku on alakanttiin.

t. mies

Vierailija
22/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa voisi miettiä miksi teillä ei peitto heilu.

Panevat peiton päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs tuosta ap.

Jotkut miehet selittelee töissäkin sitä, että kun vaimolta ei lohkea.

Ja toiset kehuskelee, että ai jaa, minä saan aina kun haluan.

Onkos se sitten kiva nähdä jossain vaikka kaupassa, kun olette yhdessä, niin tämä miehen työkaveri toljottaa sinua, ja aattelee, että tuossa on se nainen, joka ei anna miehelleen.

Jotkut miehet puhuu tosi törkeästi naisista, jopa tyttöystävistään ja vaimoistaankin seksipuolen asioissa.

Törkeää kyllä, mutta kovin paljon tässä maailmassa ei ole paikkoja joista voisi tietää mitä toisissa parisuhteissa tapahtuu.  Ei parisuhteet mitään umpioita ole, eikä pitäisi ollakaan. Muuten vaimo tai mies voisi todeta että seksiä kerran vuodessa on ihan normaali tahti, mee vaan itte sinne makkariin, nukun yksin sohvalla.

Vierailija
24/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meininki witun wee tee. :D

Vierailija
25/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä veljesikin outo, jos suostuu kuuntelemaan puhetta siskonsa seksielämästä. Ei kukaan normaali halua kuulla sisarustensa seksiasioita ja miehes on tietysti myös idiootti, kun niistä ulkopuolisille huutelee.

Vierailija
26/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, eikä ole tilastoja antaa, mutta oman elämänkokemukseni perusteella tuo luku on alakanttiin.

t. mies

Elämänkokemuksen perusteella?

Jos nainen olessaan kanssasi suhteessa kertoo yksityisasioita suhteestanne ystävilleen, se ei automaattisesti tarkoita sitä että hän tekisi niin ollessaan parisuhteessa jonkun toisen kanssa.

Lisäksi, vaikka olisit yksilönä kovinkin kokenut mitä parisuhteisiin tulee, (monta naista ja pitkäkestoiset parisuhteet kaikkien kanssa) niin siltikään yksilötason kokemus ei riitä aineistoksi jonka perusteella voidaan tehdä tuollainen yleistys kaikista naisista, ei edes Suomen tasolla, saatikka maailmanlaajuisesti, johon tuo "95% naisista" arvatenkin viittaa.

Vierailija
27/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole KOSKAAN puhunut seksiasioistani kenellekään. Ne ovat mun ja mun mieheni välisiä asioita.

T. Nainen

Vierailija
28/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Jos nainen olessaan kanssasi suhteessa kertoo yksityisasioita suhteestanne ystävilleen, se ei automaattisesti tarkoita sitä että hän tekisi niin ollessaan parisuhteessa jonkun toisen kanssa.

Lisäksi, vaikka olisit yksilönä kovinkin kokenut mitä parisuhteisiin tulee, (monta naista ja pitkäkestoiset parisuhteet kaikkien kanssa) niin siltikään yksilötason kokemus ei riitä aineistoksi jonka perusteella voidaan tehdä tuollainen yleistys kaikista naisista, ei edes Suomen tasolla, saatikka maailmanlaajuisesti, johon tuo "95% naisista" arvatenkin viittaa.

Olen ollut suhteessa yli 20 naisen kanssa, jokainen on kertonut minun yksityisasioita ystävilleen.

Vierailija
29/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, jos ei peitto heilu, kun miehenä on tuollainen idiootti. Ei varmastikaan ole ainoa asia, mistä valittaa julkisesti tai naukuu kotona. 

Vierailija
30/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten intiimien asioiden  eteenpäin juoruaminen kertoo enemmän kertojastaan kuin kertomuksen kohteesta. Se osoittaa tahdittomuutta ja tyylitajuttomuutta. Ettei arvosta toista ihmistä eikä ole luottamuksen arvoinen. 

Vierailija
31/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Olen ollut suhteessa yli 20 naisen kanssa, jokainen on kertonut minun yksityisasioita ystävilleen.

No sehän kertoo pelkästään sinusta ja siitä, millaista seuraa saat tai valitset.

Minun tuntemani naiset sen sijaan ovat fiksuja, mukavia ja hyväkäytöksisiä. Mutta niin olen minäkin.

-Eri

Vierailija
32/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastele miestäsi. Ongelma ratkaistu, ole hyvä. 

Vierailija
33/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme idioottia samassa tarinassa.

Ap jakelee neuvoja, joita ei ilmeisestikään pyydetty.

Ap:n mies kertoo seksielämästään ap:n perheenjäsenelle.

Ap:n veli käyttää saamaansa tietoa riitatilanteessa loukatakseen siskoa.

Hyvin meni kaikilta!

Vierailija
34/34 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On kyllä törkeää käytöstä mieheltä käydä valittamassa muille" Naisethan ei tätä tee. Exän kaveripiiri kyllä ties tasan tarkkaan milloin meillä oli seksiä harrastettu plus kaikkineen ongelmineen.

No sun exäsi oli sitten typerys. Ikinä en ole näistä asioista kenellekään puhunut, enkä puhu.

Olet se poikkeus säännössä. Kavereilta kysellyt, niin niidenkin naisilla on pakkomieli jakaa makkarin asioita ympäri pitäjää.