Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko kissanhoitajalle palkaksi?

Vierailija
10.11.2014 |

Hoitaja, eli kaverini sanoi että jätä sen verran kuin katsot aiheelliseksi (ARGH!), vaikka sanoin että maksan mitä pyytää. No, pallo on nyt mulla.

Mun talo on hänen työmatkansa varrella ja käy kerran päivässä laittamassa ruokaa ja siivoamassa hiekkalaatikot (3 kpl). Aikaa menee per kerta varmaan n. 15 minuuttia. 4 päivää on hoitovastuussa.

Paljonko mä nyt sitten jättäisin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 €

Vierailija
2/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 € musta max..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50€ jättäisin varmaan minä. Riippuu omastakin rahatilanteesta, riippuen oletko tyyliin opiskelija vai ihan hyvin toimeentuleva.

Vierailija
4/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaveri on semmoinen, että varmasti valittaa jos jätän liian vähän, eli joudun jättämään "ylihintaa". Oli voinut sitten hitto kertoa hintansa suoraan.

Jos mä jätän satasen kakskymppisinä ja lapun että ottaa sen verran kun katsoo sopivaksi?

ap

Vierailija
5/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 07:35"]Tuo kaveri on semmoinen, että varmasti valittaa jos jätän liian vähän, eli joudun jättämään "ylihintaa". Oli voinut sitten hitto kertoa hintansa suoraan.

Jos mä jätän satasen kakskymppisinä ja lapun että ottaa sen verran kun katsoo sopivaksi?

ap
[/quote]

No jos joku "kaveri" kehtaa valittaa siitä että saa liian vähän kissanhoitorahaa, niin ihmettelen kyllä. Jos ei voi hintaansa suoraan sanoa niin ei parane märistä. Varsinkin kun itse hoitaisin tuollaisen pikkuhomman mielelläni vaikka ilmaiseksi jos voisin siten olla avuksi. Muutama kymppi vaivanpalkkaa olisi vain mukava yllätys. 100€ on minusta ihan liikaa, mutta kai tuo ehdottamasi kuulostaa ihan hyvältä.

Vierailija
6/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran suostunut ja kissoista pitää, niin ei mitään järkyttävän isoja palkkoja! Tehtävä ei ole kovin vaativa ja siihen ei tarvita mitään erikoisvälineitä, joita hoitaja tuo mukanaan, joten 20 e on mielestäni max, se on kuitenkin puhtaana käteen. Jos siitä tulee napinaa, niin seuraavalla kerralla pyydät hoitajaksi jonkun naapurin lapsen. Meillä ainakin naapureissa on innokkaita lapsia jonossa tällaista tekemään.

Vierailija
7/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10e /päivä

Vierailija
8/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 07:35"]

Tuo kaveri on semmoinen, että varmasti valittaa jos jätän liian vähän, eli joudun jättämään "ylihintaa". Oli voinut sitten hitto kertoa hintansa suoraan.

ap

[/quote]Etkä jätä mitään satasta!!! Heitä mielummin satasesi jollekin oikeasti sitä tarvitsevalle kuin tuollaiselle tyypille! Tottakai jos sinulla on rahaa kuin roskaa ja viskot satasia ympäriinsä kaikkiin turhuuksiin, niin sitten, mutta ei muuten. Ihan älytöntä tuollainen...

Vierailija
9/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet kaverisi ulos syömään.Tarjoa ruoat :)

Vierailija
10/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkästä ajasta on kyse?
Mä annan aina viikon hoidosta 100€. Tiedän kissojen saavan hyvän hoidon ja kehtaan pyytää aina kun on tarve. Hoitajakin suostuu ilomielin kun korvaus on reilu.

Vierailija
11/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka pitkästä ajanjaksosta on kyse.

Vierailija
12/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän päivän hoitovastuu. Äh kun on vaikeeta! Tässä ei ole naapurinlapsia jonossa. Luotan kyllä tuohon hoitajaan 100 prosenttisesti. On vaan niin hankala tyyppi joskus.

ap

Vierailija
13/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missä asun kissanhoidosta veloitetaan reilu 20e/käyntikerta. Sopiva veloitus mielestäni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan