Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi älykkyys karkottaa ihmisiä?

Vierailija
23.09.2021 |

Syrjimistä esiintyy molemmilla sukupuolilla, mutta varsinkin naisten on parempi esittää tyhmempää kuin oikeasti ovat.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi parempi esittää tyhmempää kuin on? Sehän on ainoastaan positiivinen asia, että älykkyydellä saa karsittua seurastaan pois sellaiset ihmiset, jotka eivät sitä arvosta. Itse hakeudun mielelläni sellaisten ihmisten seuraan, jotka ovat minua älykkäämpiä, koska voin oppia heiltä jotain.

Vierailija
82/86 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys karkoittaa tyhmiä ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enenmmän tämä ongelma on haitannut työelämässä, kuin pariutumisessa.

Vierailija
84/86 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älykkyys ketään karkoita, se taasen kun latvakakkone luulee olevansa fiksu ja käyttäytyy ylimielisyytensä ja huonon itsetuntonsa voimin niin sekopäisen typerästi että se onkin sit ihan A luokan luotaantyöntävää.

Varsinkin akustisista pojista löytyy ihan kauheasti näitä jotka luulee olevansa fiksuja mutta pelimerkkien määrä on oikeasti aika onneton.

Vierailija
85/86 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei älykkyys ketään karkoita, se taasen kun latvakakkone luulee olevansa fiksu ja käyttäytyy ylimielisyytensä ja huonon itsetuntonsa voimin niin sekopäisen typerästi että se onkin sit ihan A luokan luotaantyöntävää.

Varsinkin akustisista pojista löytyy ihan kauheasti näitä jotka luulee olevansa fiksuja mutta pelimerkkien määrä on oikeasti aika onneton.

Se ottaa aika koville kun ei ole sosiaalisia taitoja eikä ulkonäköä niin siitä on erittäin houkuttelevaa teeskennellä että no ainakin mä olen sitten fiksu.

Vierailija
86/86 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole se älykkyys, joka karkoittaa, vaan heikot sosiaaliset taidot.

Tunnen monia älykkäitä ihmisiä, ihan mitatusti Mensan jäseniä. Toiset ovat yksinäisiä, toiset eivät. Ja se, mikä heitä erottaa, ovat sosiaaliset taidot ja erityisesti kyky ottaa toisen ihmisen tunteet huomioon.

Mensan testi kertoo vain älykkyydestä ratkaista Mensan testit.