Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voin olla ärsyyntymättä kaveriin joka ei ikinä

Vierailija
10.11.2014 |

muista vastata viesteihin. Hän on yksi harvoista, joka oikeasti viihtyy seurassani ja kyselee, josko nähtäisi jo taas. Mutta minä en yksinkertaisesti jaksssssssssssssssssssssssssssssssssssssa olla jatkuvasti muistuttelemassa että hei, tekstasin sinulle silloin, et vastannut, hei, tekstasin sinulle taas mutta et edelleenkään VITTU VASTANNUT.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tekstaa, soita. Hän ehkä yrittää olla ärsyyntymättä sinuun, joka jatkuvasti hoidat asioita vaikeasti, vaikka ne voisi puhua kerralla valmiiksi. Hajamielinen ei todellakaan muista vastailla teksteihin ajallaan, jos justiin sillä hetkellä ei ole hyvä hetki näpyttelyyn.

Eihän ärsyyntymättä kuulu yrittää olla, vaan opetella toimimaan tavoilla, jotka purkavat sen ärtymyksen järkevästi. Voitte opetella torumaan toisianne lempeästi.

Vierailija
2/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 04:54"]Älä tekstaa, soita. Hän ehkä yrittää olla ärsyyntymättä sinuun, joka jatkuvasti hoidat asioita vaikeasti, vaikka ne voisi puhua kerralla valmiiksi. Hajamielinen ei todellakaan muista vastailla teksteihin ajallaan, jos justiin sillä hetkellä ei ole hyvä hetki näpyttelyyn.

Eihän ärsyyntymättä kuulu yrittää olla, vaan opetella toimimaan tavoilla, jotka purkavat sen ärtymyksen järkevästi. Voitte opetella torumaan toisianne lempeästi.
[/quote]

Minä viestittelen, paitsi jos haluan vastauksen johonkin heti tai olen matkalla tapaamaan jotakuta niin sitten soitan matkalta. Mutta tällaiset milloin nähdään?-jutut kyllä kysyn viestillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 04:54"]Älä tekstaa, soita. Hän ehkä yrittää olla ärsyyntymättä sinuun, joka jatkuvasti hoidat asioita vaikeasti, vaikka ne voisi puhua kerralla valmiiksi. Hajamielinen ei todellakaan muista vastailla teksteihin ajallaan, jos justiin sillä hetkellä ei ole hyvä hetki näpyttelyyn.

[/quote]

Minä viestittelen, paitsi jos haluan vastauksen johonkin heti tai olen matkalla tapaamaan jotakuta niin sitten soitan matkalta. Mutta tällaiset milloin nähdään?-jutut kyllä kysyn viestillä.
[/quote]

Ap

Vierailija
4/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et soita.? Mikään ei ole ÄRSYTTÄVÄMPÄÄ kuin lukuisat tekstiviestit puhelimessa. Tekstiviestin kirjoittamiseen menee aikaa kun pitää miettiä miten muotoilee sen lyhyesti ettei viestiä ymmärrä väärin. Tekstiviesti on erittäin huono kommunikointitapa. Yksi ystäväni ei suostu käyttämään ollenkaan viestipalvelua ja ymmärrän häntä täysin. 

Jos on asiaa niin voi ottaa puhelimen käteen ja soittaa. Itseäni ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka eivät vapaallaan viitsii vastata puhelimeen kun on muka tv ohjelma tms muka tärkeä juttu menossa. Parin minuutin puhelussa saa asian hoidettua nopeammin kuin viestejä näppäilemällä.

maailma on mennyt kummalliseksi. Kaikki normaalius on hävinnyt.

Vierailija
5/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jänniä vastauksia. En ole ap, mutta minusta tekstiviesti on paljon parempi tapa kommunikoida kuin puhelinsoitto. Soittaessa toinen voi olla vaikka kakalla tai teatterissa. Tekstiviestin jokainen voi lukea nopeasti. Puhelimessa puhuessa jutut yleensä rönsyilevät hallitsemattomasti ja yksinkertaisen asian hoitamiseen voi mennä 20 minuuttia.

En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että joku voisi oikeasti pitää puhelinkeskustelua parempana tapana hoitaa yksinkertainen asia.

Vierailija
6/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Saunalahden liittymä. Mulle ei aina tule viestit kavereilta, jos heilläkin on Saunalahti. Ne voi tulla vasta monen päivän päästä. Pitäis vaihtaa, mutta en oo jaksanu. Ehkä sun kaverillakin on Paskalahti.