Kuinka paljon ikäeroa voisit enintään sinulla ja kumppanillasi olevan?
Paljon teillä saisi olla enintään ikäeroa? 10v? 20v? 30v?
Mulla ja mun miehellä on jo lähemmäs 10v ikäeroa. Mutta voisin kuvitella puolisokseni jopa 20v vanhemmankin miehen eli viisikymppisen. Ei olisi kuitenkaan vielä mikään ikäloppu.
Sen vanhempaa en itselleni ottaisi.
Kommentit (23)
Max 3-5 ei vain kiinnosta liian vanhat.;)
Itselle maksimi olisi 20 vuotta niin että mies vanhempi.
Ehkä 5 vuotta olisi maksimi, niin että mies vanhempi osapuoli.
Aviomieheni on minua vuoden vanhempi ja mielestäni näin on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:19"]
Joku 15 v.
[/quote]
Tää 15 vuotta on ainakin mulle se ehdoton yläraja. Olen nyt siis 25-vuotias ja pystyn kyllä kuvittelemaan itseni 40 kanssa. Paljon riippuu tietysti ihmisestä itsestään.
Nykyinen mies on myös 7 vuotta nuorempi. Aiemmin seurustelin vanhempien miesten kanssa, 6-12 vuotta vanhempien. Miestä ei häiritse meidän ikäeromme, mua häiritsee enemmän. Aluksi en meinannut alkaa suhteeseenkaan, mutta niin se on että tämä mies on miehekkäämpi ja kypsempi kuin lähes kaikki vanhemmista existäni.
Nyt max 5v kun olen 30v, mutta mitä vanhemmaksi tulen niin ikäero saa kasvaa. Eli olisi ihan ok. olla 55v mies jolla on 25v nainen.
Maksimi 10 vuotaa, vähemmän parempi.
Mä oon 30 ja sellanen maks 37-38 olis kuuma. :) Vanhat limanuljaskat ettikööt ikäistänsä seuraa :D
Ei kai sitä voi määritellä.. Sama kuin miettisi että minkä mittaisen tai painoisen miehen kanssa voisit olla. Mikä voisi olla vähintään palkka, entä musamaku, ammatti, sukujuuret.. Persoona ratkaisee ja henkilökemiat. Miksi asettaa ulkoisia rajoituksia? Jos rakastuu niin rakastuu. Vai jätättekö omaan arvoonsa, sori, oot kyllä elämäni mies muuten mutta vuoden liian vanha tai nuori.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:46"]
Mä oon 30 ja sellanen maks 37-38 olis kuuma. :) Vanhat limanuljaskat ettikööt ikäistänsä seuraa :D
[/quote]
Aika vanha lorttohan sinä olet itsekin... M23v
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:47"]
Ei kai sitä voi määritellä.. Sama kuin miettisi että minkä mittaisen tai painoisen miehen kanssa voisit olla. Mikä voisi olla vähintään palkka, entä musamaku, ammatti, sukujuuret.. Persoona ratkaisee ja henkilökemiat. Miksi asettaa ulkoisia rajoituksia? Jos rakastuu niin rakastuu. Vai jätättekö omaan arvoonsa, sori, oot kyllä elämäni mies muuten mutta vuoden liian vanha tai nuori.
[/quote]
Totta, tässä hyvö esimerkki kun kemiat pelaa ... http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/07/29/article-0-021A8FAB00000578-579_468x554.jpg
20. Nyt on 18. Ollaan onnellisia ja pitkä suhde kyseessä. Ikäero ei tunnu negatiivisella tavalla.
En haluaisi olla miehen omaishoitaja. Max 5 v ikäeroa.
silloin suhde on tasapuolinen.