Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä soittanut isälleni tänään

Vierailija
09.11.2014 |

Viimeisten n. kymmenen vuoden aikana olen soittanut hänelle joka isänpäivä ja hänen syntymäpäivänään. Hän ei ole KOSKAAN soittanut minulle! Yhtenä isänpäivänä soitin vasta illalla ja isä sanoi (humalassa tietenkin): "Sä oot mun rakas tytär! Mä oon hyvä isä! Kaikki sanoo mulle että kyllä sun tytär soittaa koska sä oot paras isä!"

En ole nähnyt isääni 13 vuoteen eikä hän ole nähnyt lapsenlapsiaan koskaan. Nyt päätin että minä en enää soita ihmiselle joka ei ole ollut läsnä silloin kun häntä tarvitsin eikä edes ota yhteyttä.

Mietin siinä kun lapseni antoivat isälleen lahjoja ja kortteja, että jos en muussa ole onnistunut, niin ainakin olen onnistunut valitsemaan lapsilleni hyvän isän joka ansaitsee olla isä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on sulle ihan ok. Hyvä päätös.

Vierailija
2/2 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Oma isäni oli tuollainen eläessään, hän soitti minulle kun hänellä oli synttärit. Minun synttäreitä ei koskaan muistanut. Nyt hän on jo kuollut,meni melko nuorena alkoholiin. Isäpuoltani en onnitellut tänään myöskään. Sellainen väkivaltainen juntti ei onnitteluja tarvi. Ei ole syytä onnitella jos ei toinen sitä ansaitse. En myöskään onnittele äitiäni. Olisi voinut pitää meidän lasten puolia silloin aikoinaan. 

Omilla lapsillani on ihana isä ja itsekkin yritän parhaani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi