Mitä tapahtuu suljettujen ovien ja peitettyjen ikkunoiden kätköissä?
Mitä teillä tapahtuu?
Näin pimeän aikaan sitä tajuaa miten onkaan kuin akvaariossa kodissaan, jos ei ole muistanut laskea seläkaihtimia alas ja kiinni asti. Tekemiseni "peittää" valoverhot - ulos ei näe mitään, mutta sisään näkee kaiken. En edes halua tietää mitä naapurit/ohikulkijat ovat todistaneet! :D Eräs ilta jumppasin hiki virtaen (jo itsessään ne liikkeet...!) ja sen jälkeen sitten alastomana joogailin. Suihkun jälkeenkin hyppelin ilkosillani pitkän aikaa, välillä peilaillen itseäni. Tajusin sitten vilkaista onhan verhot varmasti kiinni.. No eipä olleet ei! On se mahtanut näyttää aika huvittavalta, mikäli joku on tätä showta ollut todistamassa.
Millaisesta asiasta/toiminnasta kokisist hieman häpeää, jos se paljastuisi muille kanssaihmisille niin, ettet olisi siitä itse tietoinen ja toiminta/asia olisi näin täysin peittelemätöntä? :D
Kommentit (19)
Täällä ei ihmeitä tapahdu, telkkaria katsotaan, luetaan kirjoja, syödään sohvapöydän ääressä, tehdään kotihommia. Tervetuloa vaan nosturin kanssa zoomailemaan 7. kerroksen asuntoon :)
Parvekkeelta maratonia seuratessani satuin näkemään miten naapurin pienkerrostalon asukas hillui munasillaan kotonaan. Ei varmaan tullut mieleen että meillä kaikilla 16 reuna-asunnolla oli esteetön näkymä miekkosen pyhimpään ;)
Kuljen kotioloissa poikani vanhoissa reikäisissä kalsareissa, t-paidassa ja villasukissa. Useimmiten hiukset harjaamatta. Mulla on tosin 24/7 verhot ikkunoiden edessä siitä hetkestä lähtien, kun puista ja pensaista tippuu lehdet, aina siihen asti, kun ne on taas lehdessä.
Kuvittelen olevani tyyliin Idolsissa ja vedän "lip syncinä" kaikkia mahdollisia biisejä Youtubesta niin et mulla on mikrofoonina kaukosäädin. Ruokaa laittaessa elehdin ja puhun kun oisin joku kokkiohjelman vetäjä. Luultavasti muuttaisin maasta jos joku näitä todistaisi.
Heti kun suljen kotioven takanani kiinni, riisun kaikki vaatteet pois. Enkä todellakaan laita verhoja kiinni, on kiihottavaa ajatella, että joku voi nähdä mut alasti.... :)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:58"]
Kuvittelen olevani tyyliin Idolsissa ja vedän "lip syncinä" kaikkia mahdollisia biisejä Youtubesta niin et mulla on mikrofoonina kaukosäädin. Ruokaa laittaessa elehdin ja puhun kun oisin joku kokkiohjelman vetäjä. Luultavasti muuttaisin maasta jos joku näitä todistaisi.
[/quote]
Ihana ihminen! Harkitse nyt edes että laittaisit kameran kuvaamaan sitä ruuanlaittoa ja sitten vaan Youtubeen.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:05"]Tykkään siivota alasti.
[/quote]
Vahinko alapeukku, itsekkin harrastan tuota :D
Käy aamuisin suihkussa ennen viittä. Muutaman kerran olen yllättänyt itseni tissit paljaana tekemästä aamiaista täysvalaistussa keittiössä sälekaihtimet auki...
Tanssin usein keittiössä samalla kun laitan ruokaa tms. mutta ei minua haittaa, vaikka joku näkisikin
Meillä on ruokapöytä yleisen tien vieressä. Sen vuoksi tuntuu siltä että on "pakko" syödä terveellisesti.
Kerran työkaveri kommentoi töissä aamupalaani. Oli nähnyt sen kunnolla bussin ikkunasta katsoessaan.
Ollaan lapsenlapsia piilossa, ettei tarvi niitä jatkuvasti hoitaa
Joskus suljen verhot ja leikin roolileikkejä. Pukeudun 1800 luvun tyyliin ja tanssin ympäri huushollia. Juon teetä posliinikupeista ja kuvittelen itselleni leikkikavereita. Olisipa sellaisia. Terv. Salaa ikuinen lapsi, yleensä normaali aikuinen nainen
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:59"]
Joskus suljen verhot ja leikin roolileikkejä. Pukeudun 1800 luvun tyyliin ja tanssin ympäri huushollia. Juon teetä posliinikupeista ja kuvittelen itselleni leikkikavereita. Olisipa sellaisia. Terv. Salaa ikuinen lapsi, yleensä normaali aikuinen nainen
[/quote]
Ihana! :D
Tänään meillä on kaksi seksisessiota keittiönpöydän ääressä.
Kuljen reikäisissä kalsareissa ja kaivan persettäni :(
Yleensä ei mitään erikoista. Joskus tykkään meikata itselleni kunnon teatteripakkelit ja pukeutua hienoimpiin vaatteisiini, mitä kaapista löytyy. Meikkaan itseasiassa aika hyvin, mutten osaisi lähteä sen näköisenä kodin ulkopuolelle. Osaan tehdä eri aikakausille tyypilliset meikit. Suosikkini on flappertyttömeikki ja 20-luku.
Kaivan nenääni. Syön tartarpihviä (aka raakaa jauhelihaa, usein vielä suoraan purkista). Syön vaakatasossa sohvalla niin, että rasva tippuu kotivaatteille. Muuten kotini on aina siisti ja ulos mennessä olen huoliteltu.