Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas pakko syöty anoppilassa ja vatsa sekaisin.

Vierailija
09.11.2014 |

Hygieniasta ei mitään tietoa, ruokia säilytetään parvekkeella, lähes kaikki vanhaa. Syö syö syö jankkaaja johti siihen että söin piirakkaa. Ja vatsa pahasti sekaisin.

Miten tämän saisi kuntoon, sanominen ei auta

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:11"]

Kuulostaa aivan samalta ! Miten voit olla syömättä siellä? Ap

[/quote]

Me aina vannotetaan, että älä tee meille ruokaa, ollaan syöty just ennen kotoa lähtöä tai ruoka jo odottaa kotona ja menis hukkaa. No, tekee aina kuitenkin, mutta laittaa sen sitten meille mukaan. Kahvit keittää väkisin ja niitä kahvitarjoiluja sitten näykitään. Olen todennut, ettei tosiaan se puhuminen auta mitään, joten olen antanut olla. Mulla oli usein lapsena oksennustauti tai ripuli ihan siihen asti kunnes 18v muutin pois kotoa. Kun kotoa muutin, niin siihen loppuivat. Ei ole kumpaakaan tullut edes lapsien kautta vaikka lapsilla tauti olisikin.  Äitini usein mainitsee, että oli taas vatsa kuralla tai piti yöllä käydä oksentamassa, kun oli niin huono olo. En yhtään ihmettele, koska säilytti esim. heinäkuun helteillä HERNEKEITTOA parvekkeella, kun kattila ei jääkaappiin mahtunut ja ihan mahdotontahan on keitto siirtää vaikka pienempää kulhoon. Joten joo, me varotaan syömisiä...

t. 2

Vierailija
22/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitsi, voikohan tuollaisesta olla jotain pahempaakin haittaa jos on pysyväluontoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla