Miksi vanhempi nainen VIHAA nuorempaa naista?
Haluaisin nyt herättää keskustelua tästä aiheesta ja pistää kaikki ihmiset miettimään.
Mä oon nuoresta pitäen, jo 13-vuotiaasta lähtien, vaan ollut sellanen että oon oman ikästen poikien lisäksi kiinostunut vanhemmista miehistä. En tarkota mistään isän ikäsistä tai vanhoista papparaisista, vaan nuorista, komeista, mutta kuitenkin aikuisista miehistä. Olen ollut nuoresta iästä saakka myös aina hyvin naisellinen ja seksuaalinen. Eikä isäsuhteessa minulla ole mitään ongelmaa, olen puhtaasti vaan kiinostunut seksuaalisessa mielessä vanhemmista kundeista.
Mulla on esim ollu. 13-15vuotiaana 20-22vuotiaita miehiä. 16-19vuotiaana 28-31vuotiaita miehiä.
Eikä niiden kanssa ole päässyt tapahtumaan mitään pahaa. Eikä minua ole painostettu mihinkään. Silkkaa ihastumista ollut molempien puolelta.
No kun mä tossa 16-19vuotiaina tapailin noita 28-31vuotiaita miehiä ja seurustelinkin muutaman sellasen kanssa. Niin ne miehen ikäset naispuoliset kaverit, etenkin siis naiset, oli tottakai myös joitakin miehiä, ei millään meinanneet hyväksyä mua, eikä mun ja sen miehen suhdetta ja tuntu että oikeen painostamalla yrittivät romuuttaa sen suhteen alas !
Ja siinä vaiheessa mulla oli aika SEKAVAT FIILIKSET.
Mä oon saanu kuulla olevani pikkupillu, teinipillu, ****, lutka, pikkuhoro, minilutka, pelkkä lapsukainen, tyhmä ja naiivi vaan...
Ja olen monta kertaa itkenyt noiden tuollasten kommenttien takia, ilkeyden takia, kun mä olen kuitenkin kiltti ja herkkä tyttö, jolla on oma tapansa elää tätä elämää ja välillä se mun tapa elää asioissa kun asioissa näyttää aika paljon poikkeavan yleisestä muotista ja mä en valitsemalla valitse, että elämpä nyt näin... Vaan elän oman luonteeni mukaan ja mun luonne on ehkä hiukan omituinen. Mutta pitääkö sen takia kärsiä - jos ei tietoisesti ole ainakaan tarkotusta teoillaan satuttaa, eikä niiden tekojen PITÄIS satuttaa muita? korkeintaan vaan ihteäni !
Kaikista pahimpia on nämä ihmiset jotka laittaa tämän seläntakana haukkumisen, halveksunnan ja ilkeät katseet huolehtivaisuuden taakse ! SIINÄ ON TODELLINEN SUSI, OLEVINAAN LAMPAAN VAATTEISSA.
Samalla muuttuu se kuva siitä omasta ystävästä. Yhtäkkiä se onkin pedofiili koska on rakastunut nuorempaan tyttöön, kun aiemmin se oli vielä sika hyvä tyyppi ja samalla siitä nuoresta tytöstä leivotaan hirveä paholainen, koska hän on vain sattunut rakastumaan vanhempaan mieheen.
Joskus vaan käy näin, että ihminen rakastuu johonkin toiseen henkilöön - jonka kanssa alunperin vois kuvitella ettei löytyis mitään yhteistä. Jos jotkut ihmiset ei kykene tai halua tätä ymmärtää, niin se on heidän ongelmansa.
Sitten jos vanhempi nainen / nuorempi poika/mies seurustelee, sen pitäis olla niin pyhä asia ettei siitä sais sanoo yhtään pahaa asiaa, aina vaan niitä vanhempia miehiä haukutaan ja syytellään pedareiksi !
Sen mä vielä JOTENKIN ymmärsin, et mun oman ikäset, jotkut satunnaiset idiootit, halveksu ja haukku sen takia kun mulla oli parisuhteessani vähän enemmän ikäeroa, koska olivat niin kypsymättömiä.
Mutta jotkut aikuiset miehet ja naiset, haukkuu heidän silmissä kypsymätöntä melkeen lapsen ikästä tyttöä tai nuorta naista !!! niin HEI HALOO. ?
Ja etenkin jos se rakkaus on vielä ihan puhdasta ja viatonta molemmin puolin... OIKEASTI, MOLEMMIN PUOLIN.
Kommentit (106)
Homevitut ovat kateellisia kun miehet eivät pidä sienistä ja hiivoista.
Vastaan nyt lukematta ketjua kokonaan. Olen vähän päälle kolmekymppinen nainen, ja itsekin seurustellut vielä vähän aikaa sitten 10v itseäni vanhemman miehen kanssa. Tiedän siis minkälaista miehen kaverien ja heidän puolisoidensa suhtautuminen voi olla. Ei puhettakaan, että kenestäkään näistä olisi 5 vuoden aikana tullut mun kaveri, olin selvästi se ulkopuolinen aina.
Mutta ymmärrän kyllä. Omassakin tuttavapiirissä on näitä itseä selvästi nuorempia naisia, jotain 80-90-lukujen taitteessa syntyneitä. Kyllä, he ovat lapsellisia. Jutut ovat aika..hmmm..mielenkiintoisia välillä (aloittajankin teksti on, anteeksi vaan, todella teinimäistä, ei oikeasti aikuinen ja kypsä ihminen ilmaise itseään tuolla tavalla) ja käytös usein sellaista lapsekasta kikattelua ja varauksetonta miehen ihailua. Monet suhteet, joissa on iso ikäero, vaikuttavat vähän hyväksikäyttösuhteilta. Näkee vaan niin selvästi, että se tyttö/nainen on nimenomaan "muija", ei tasaveroinen kumppani, ystävä tai kaveri. Nuorempana ihminen heittäytyy suhteeseen helpommin ja enemmän ja koska ei vielä ole löytänyt suuntaansa elämässä, sellaista tosiolemustaan, on hän aika helposti muokattavissa halutunlaiseksi ja toimii sellaisena miehen (tai miksei naisenkin jos puhutaan käänteisestä ikäerosta) sidekickinä. Nuoriin on myös niin helppo tehdä vaikutus. Moni opiskelija voi olla hyvinkin otettu siitä, että miehellä on omistusasunto, hyvä auto ja varaa viedä leidi syömään 100euron illallinen tai tarjota ilta baarissa. Vähän vanhempaan naiseen tuollainen ei enää tee vaikutusta, ja on joskus surullista katsoa kun joku ihan kivan oloinen nuori tyttö pyörii jonkun idiootin kanssa ja on tohkeissaan kun pääsee osallistumaan joihinkin "aikuisten juttuihin" jotka ovat muille itsestäänselvyyksiä, ja on selvästi se alistuva osapuoli suhteessa.
Myönnän myös, että kateus/katkeruus on yksi tekijä nuivassa suhtautumisessa. Itse sitä alkaa jo olla mennen talven lumia, ei miehiä enää kiinnosta. Miehet tuntuvat aina vaan tavoittelevan niitä parikymppisiä, oli heillä itsellään ikää sitten 23v tai 43v. Itse olen ainakin ihan parin vuoden sisään eli kolkyt täytettyäni muuttunut täysin näkymättömäksi miehille. Ei hymyjä tai flirttiä, treffipyynnöistä puhumattakaan. Kukaan ei edes baarissa purista perseestä :) Omanikäiset miehet, jotka vielä 5 vuotta sitten lähestyivät aktiivisesti, laittavat nykyään deitti-ilmoituksiinsa naisen maksimi-iäksi 28v.
Ja onhan se uusi huomattavasti nuorempi tyttis aina muistutus itsellekin siitä, että oma mies saattaa tehdä saman tempun. Tai ehkä haluaisi muttei uskalla. Uusi omanikäinen naisystävä ei ole sillä tavalla "uhka" kuin se, että näkee, että miehet pyrkivät kaikin keinoin vaihtamaan nuorempaan. Hyvästi 15 vuoden parisuhde, yhteiset lapset ja yhdessä rakennettu muu elämä, hyvästi fiksu, koulutettu ja hyvin tienaava vaimo, jos tyrkyllä on nuorta lihaa. Niin se vaan tuntuu menevän ja kyllä se ottaa koville. Kyllä mäkin haluaisin parisuhteen, paijausta, seksiä, kauniita sanoja, kumppanuutta jne, vaikka olen kaikinpuolin omillani toimeen tuleva ihminen. Mutta tuntuu että mulle ei enää niitä suoda, se juna meni jo, ellen tyydy johonkin viiskymppiseen äijään, mitä en todellakaan aio tehdä. Mutta ne miehet, joita minä katselen sillä silmällä, katselevat sillä silmällä näitä 20-25-vuotiaita, kuten tekivät tosiaan jo 10v sitten. Kyllä aloittajallekin valitettavasti koittaa se aika, jolloin mies ei vastaa hymyyn eikä halua baarissa jutella, vaan kääntyy tympeänä pois. Se on oikeasti aika järkyttävää huomata kuinka paljon miesten suhtautuminen suhun on kiinni siitä kuinka nuori ja nätti olet. Kakskymppinen voi käyttäytyä vaikka miten ja puhua mitä sylki suuhun tuo ja miehet pyytävät kanssaan istumaan ja hakevat tanssimaan ja tuntuvat tykkäävän heittää läppää. Mutta se ei ole todellista, eivät he pidä naisesta, mutta ovat vaan kiinnostuneet nätistä paketista. Kolmekymppisenä kun lähestyt miestä samalla tavalla niin saat kylmän suihkun niskaan, huomaat ettei ketään kiinnosta ja he haluavat, että häivyt pikaisesti maisemista.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:27"]
Muotoilin tuon varmaan aika epäluettavasti, mutta pointti oli, että joistain naisista nyt vain on ikävää, että 20- 30- vuotiaana sai paljon huomiota miehiltä, ja sitten se huomio pikkuhiljaa hiipuu kunnes loppuu kokonaan. Ei kai tuossa mitään kummallista ole. Ja jotkut sitten kohdistavat sen "luopumisen tuskan" niihin joilla sitä huomiota vielä on. Epäreiluahan se toki on, mutta ei varmaan hirveän yleistä ja/tai näkyvää kuitenkaan. Tässä kolmekymppisenä on siitä hauskassa välivaiheessa, että vähän sitä nuoruuden vetovoimaa on, mutta näkee kyllä mihin on menossa ja rupeaa kyseenalaistamaan että oiskohan sitä nyt oikeesti niin ihku kuitenkaan vai onkohan se nyt vaan tämä väliaikainen olomuoto mikä niitä miehiä kiinnostaa..
[/quote]
Mä olen saanut huomiota enemmän 38-45v. Eikä ole vielä loppunut. Minusta kiinnostuu kaiken ikäiset.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:09"]
Suhtaudun TODELLA varauksellisesti siihen, että 16-vuotias seurustelee kolmekymppisen kanssa.
Siltikin on outoa, miten tylysti jotkut vanhemmat naiset suhtautuvat itseään nuorempiin naisiin. Itse olen päälle kolmekymppinen, mutta olen huomannut, että joillain vanhemmilla naisilla on tarve tylyttää minua ja muita nuoria tai nuorehkoja naisia. Nämä vanhemmat naiset rakastavat nolata muita ihmisiä julkisesti esim. tytöttelemällä tai kommentoimalla nuoremman naisen lapsettomuutta kovaäänisesti. Alkuun se satutti, nyt lähinnä ihmetyttää ja huvittaa. Olen tullut siihen tulokseen, että nuo rupsahtaneet plösöt ovat minulle kateellisia. Minulla on vielä monta hyvää vuotta edessäpäin. Noilla kurppaisilla vanhoilla kävyillä sen sijaan ei ole enää kenellekään mitään tarjottavaa. Voivat leuhkia ainoastaan korkealla iällään ja lapsillaan. Vitun emakot.
[/quote]
Se on tuo sun asenne. Olen työni puolesta todella paljon tekemisisssä itseäni vanhempien naisten kanssa ja jos joku harva yksilö on tytötellyt tai muuten ollut epäkunnioittava niin omalla asenteellani olen saanut suhtautumisen itseeni muutettua eikä kummallekaan ole jäänyt huono fiilis.
Vanhempi nainen tietää jo miesten kieroutuneen ajatusmaailman. En minä vihaa nuorempia. Ottaa vaan päähän ja tekee mieli ravistella todellisuuteen. En halua että muut joutuvat kokemaan saman kuin minä nuorena ja hyväksikäytettynä.
Ap, luulen, että se on sääliä ennemminkin kuin vihaa. Jos oma 13-v aikuiselta naiselta jo näyttävä tyttäreni seurustelisi aikuisen miehen kanssa, niin se loppuisi lyhyeen. En hyväksyisi sitä ja mieheni vielä vähemmän. Tuon ikäinen on henkisesti vielä ihan lapsi vaikka voikin olla fyysisesti naiselta näyttävä.
Sua on säälitty, koska on ajateltu, että sulta menee parhaat nuoruusvuodet hukkaan paljon vanhemman miehen kanssa. Sinänsä 10 v ei minusta ole mikään valtaisa ikäero puolin eikä toisin, mutta jos toinen on alle 20 ja toinen yli 30 v, niin ovathan he ihan eri maailmoista.
Mitä tuohon tulee, että vanhat naiset eivät kelpaa miehille, niin se on kyllä suuren luokan potaskaa. Naiset kelpaavat miehille aina, minkäikäisenä tahansa. Tietysti valinnanvara pienenee iän myötä, ihan jo siitä syystä, että miehet kuolevat nuorempina. Tietysti suurin osa miehistä ihailee nuoria naisia ja ihan samalla tavalla naiset ihailevat nuoria miehiä, se on ihan luonnollista. Mutta aniharva haluaa kuitenkaan elämänkumppanikseen itseään kovin paljon nuorempaa. Ihmisessä kun on paljon muutakin kuin ulkonäkö.