Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhempi nainen VIHAA nuorempaa naista?

Vierailija
09.11.2014 |

Haluaisin nyt herättää keskustelua tästä aiheesta ja pistää kaikki ihmiset miettimään.

Mä oon nuoresta pitäen, jo 13-vuotiaasta lähtien, vaan ollut sellanen että oon oman ikästen poikien lisäksi kiinostunut vanhemmista miehistä. En tarkota mistään isän ikäsistä tai vanhoista papparaisista, vaan nuorista, komeista, mutta kuitenkin aikuisista miehistä. Olen ollut nuoresta iästä saakka myös aina hyvin naisellinen ja seksuaalinen. Eikä isäsuhteessa minulla ole mitään ongelmaa, olen puhtaasti vaan kiinostunut seksuaalisessa mielessä vanhemmista kundeista.

Mulla on esim ollu. 13-15vuotiaana 20-22vuotiaita miehiä. 16-19vuotiaana 28-31vuotiaita miehiä.

Eikä niiden kanssa ole päässyt tapahtumaan mitään pahaa. Eikä minua ole painostettu mihinkään. Silkkaa ihastumista ollut molempien puolelta.

No kun mä tossa 16-19vuotiaina tapailin noita 28-31vuotiaita miehiä ja seurustelinkin muutaman sellasen kanssa. Niin ne miehen ikäset naispuoliset kaverit, etenkin siis naiset, oli tottakai myös joitakin miehiä, ei millään meinanneet hyväksyä mua, eikä mun ja sen miehen suhdetta ja tuntu että oikeen painostamalla yrittivät romuuttaa sen suhteen alas !

Ja siinä vaiheessa mulla oli aika SEKAVAT FIILIKSET.

Mä oon saanu kuulla olevani pikkupillu, teinipillu, ****, lutka, pikkuhoro, minilutka, pelkkä lapsukainen, tyhmä ja naiivi vaan...

Ja olen monta kertaa itkenyt noiden tuollasten kommenttien takia, ilkeyden takia, kun mä olen kuitenkin kiltti ja herkkä tyttö, jolla on oma tapansa elää tätä elämää ja välillä se mun tapa elää asioissa kun asioissa näyttää aika paljon poikkeavan yleisestä muotista ja mä en valitsemalla valitse, että elämpä nyt näin... Vaan elän oman luonteeni mukaan ja mun luonne on ehkä hiukan omituinen. Mutta pitääkö sen takia kärsiä - jos ei tietoisesti ole ainakaan tarkotusta teoillaan satuttaa, eikä niiden tekojen PITÄIS satuttaa muita? korkeintaan vaan ihteäni !

Kaikista pahimpia on nämä ihmiset jotka laittaa tämän seläntakana haukkumisen, halveksunnan ja ilkeät katseet huolehtivaisuuden taakse ! SIINÄ ON TODELLINEN SUSI, OLEVINAAN LAMPAAN VAATTEISSA.

Samalla muuttuu se kuva siitä omasta ystävästä. Yhtäkkiä se onkin pedofiili koska on rakastunut nuorempaan tyttöön, kun aiemmin se oli vielä sika hyvä tyyppi ja samalla siitä nuoresta tytöstä leivotaan hirveä paholainen, koska hän on vain sattunut rakastumaan vanhempaan mieheen.

Joskus vaan käy näin, että ihminen rakastuu johonkin toiseen henkilöön - jonka kanssa alunperin vois kuvitella ettei löytyis mitään yhteistä. Jos jotkut ihmiset ei kykene tai halua tätä ymmärtää, niin se on heidän ongelmansa.

Sitten jos vanhempi nainen / nuorempi poika/mies seurustelee, sen pitäis olla niin pyhä asia ettei siitä sais sanoo yhtään pahaa asiaa, aina vaan niitä vanhempia miehiä haukutaan ja syytellään pedareiksi !

Sen mä vielä JOTENKIN ymmärsin, et mun oman ikäset, jotkut satunnaiset idiootit, halveksu ja haukku sen takia kun mulla oli parisuhteessani vähän enemmän ikäeroa, koska olivat niin kypsymättömiä.

Mutta jotkut aikuiset miehet ja naiset, haukkuu heidän silmissä kypsymätöntä melkeen lapsen ikästä tyttöä tai nuorta naista !!! niin HEI HALOO. ?

Ja etenkin jos se rakkaus on vielä ihan puhdasta ja viatonta molemmin puolin... OIKEASTI, MOLEMMIN PUOLIN.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:55"]

En tiedä tuosta haukkumisesta, mutta ymmärrän ettei ne halua olla sun kavereita, ei teillä ole kuitenkaan paljon yhteistä.

[/quote]

Mitä yhteistä meillä ei voisi muka sitten olla? ei ainakaan tähän asti ole tuottanut ongelmia ja nykyisin ollaan hyviä ystäviä. :) olen siis nyt jo 21-vuotias.
[/quote]
Onko sinulla esim. 8-vuotiaita ystäviä, koetko teillä olevan paljonkin yhteistä?

Vierailija
22/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:00"]

Saat ehkä itse jossain vaiheessa tietää vastauksen kysymykseesi.

Mä en siihen osaa vastata, koska vaikka olen nainen en vihaa nuorempia enkä vanhempiakaan naisia kategorisesti. Suurin osa naisista ei halveksi toisia naisia, minkä tietty jo tiesitkin.

[/quote]

Toivon mukaan en saa, koko asia puistattaa. ;S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudasta ja viatonta ja yltiöseksuaalista suhdetta on hieman hankala samaan tarinaan ympärä. Jos olet koko ajan reva levällään, niin hankala sua on muuksi kuin pikkupilluksi kutsua, vaikka itse miten ajattelisit vain ilmentäväsi puhdasta rakkautta riettailullasi.

Vierailija
24/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:00"]

En minä vihaa nuorempia naisia, hassu kysymys. Mutta ap:n vuodatuksen luettuani, en ihmettele, jos on jotain hankaluuksia yleensä ihmisten kanssa. ei vaikuta ihan täysipainoiselta henkilöltä.

[/quote]

Niin, kaikkihan täällä av:lla diagnosoidaan vähän väliä hulluksi. :)) oikun söpöä! *puss*

Vierailija
25/106 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on taas yksi valtavan hieno perustelu sille, miksi naiset eivät IKINÄ tule pääsemään samaan asemaan, kuin miehet. Voitteko kuvitella aikuiset miehet keskustelemaan tällä tavalla? Haukkumaan toisiaan anonyymisti lerppakulleiksi, harmaapanttereiksi, ties miksi? En minäkään.

Häpeäisitte. Koittaisitte käyttytyä sivistyneesti edes sen takia, että joskus päästäisiin jonkuntasoiseen tasa-arvotilanteeseen.

Joskus hävettää olla nainen.

Vierailija
26/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kyllä mä tosiaan itse toisinaan kadehdin nuorempia naisia ja herättää se ikäviä tunteita jos joku omanikäinen on 10 v nuoremman kanssa- juuri siksi, että se herättää ajatuksen, että kohta sitä ei enää itse kelpaa kenellekään ihan vain siksi kun on liian vanha. Riippumatta siitä mitä pään sisällä on. Mutta nämä tunteet lienevät jollain lailla järjenvastaisia, koska suurin osa tuntemistani pariskunnista on suurin piirtein samanikäisiä keskenään. Toisaalta olen kyllä sahannut omaakin oksaani flirttailemalla (en mitenkään tyrkysti mutta kuitenkin) itseäni paljonkin vanhempien miesten kanssa ja siitä on tullut sitten semmoinen olo että no nuorempia naisia ne kuitenkin kaikki vaan haluaa ja joutuvat tyytymään omanikäisiinsä- mutta ei se nyt varmaan ihan näinkään ole, toivottavasti..mutta onhan se vittumaista, että sama ihminen (sekä mies että nainen) on nuorena ihmisten mielestä huippu ja ihana ja valovoimainen ja älykäs ja mielenkiintoinen ja väistämättä sitten iän myötä karistaa suurimman osan näistä ominaisuuksistaan esim. vastakkaisen sukupuolen silmissä ihan vain siksi että iho on ryppyisempi ja hiukset harmaantuu. Että se sisäänrakennettu ihmisen pinnallisuuskin ahdistaa ainakin itseäni.

Vierailija
27/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:55"] En tiedä tuosta haukkumisesta, mutta ymmärrän ettei ne halua olla sun kavereita, ei teillä ole kuitenkaan paljon yhteistä. [/quote] Mitä yhteistä meillä ei voisi muka sitten olla? ei ainakaan tähän asti ole tuottanut ongelmia ja nykyisin ollaan hyviä ystäviä. :) olen siis nyt jo 21-vuotias. [/quote] Onko sinulla esim. 8-vuotiaita ystäviä, koetko teillä olevan paljonkin yhteistä?

[/quote]

Ei ole, mutta olen lapsenlikkana kyllä ollut monille sellaisille, suurin osa mukavia pikkusia. :)

Teini-ikäinen on kuitenkin jo eriasia kuin pikkulapsi. Joten järjetöntä rautalangasta vääntöä!

Nuorten aikuisten kanssa koin, että mulla oli teininä paljonkin yhteistä. Koska teini on myös itse NUORI.

Vierailija
28/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että tässä on kyse siitä, että naiset vihaavat nuorempia naisia ja siksi eivät hyväksy ikäerosuhteita. Pikemminkin siitä, että nämä naiset eivät hyväksy/arvosta ikäerosuhteita, ja tämä viha heijastuu siihen osapuoleen joka ei ole heidän kaverinsa ja josta he eivät ehkä muutenkaan tykkää. En mäkään ymmärtäisi jos joku kolmekymppinen kaveri haluaisi seurustella teinin kanssa, mutta haukkuminen ja sen teinin syyttäminen muutenkin on asiatonta.

Vierailija
29/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:41"]

Kerron sinulle miksi. Siksi, että vanhemmista naisista tuntuu epätoivoiselta, että miehet ajattelevat vain ulkonäön perusteella, kenen kanssa haluavat olla. Se on naisille pelottavaa, sillä se muistuttaa alati siitä, että kun itse vanhenee, oma kiinnostavuus laskee. Sitä toivoo, että olisi arvokas sellaisena kuin on. Että miehille riittäisi sisäinen kauneus. Mutta pelottavaa, ahdistavaa ja vihastuttavaa on se, että miesten vetovoima ei katoa samalla tavalla vanhetessa kuin naisten. Miehet saavat ikääntyessään enemmän statusta nuorten naisten näkökulmasta. Heillä on iäkkäämpänä enenmmän rahaa ja sitä kautta valtaa naisiin. Vanhenevalla naisella näin ei ole. Siksi nuorta naista vihataan. Nuori nainen ei ole vanhemman naisen näkökulmasta älykäs. Nuori nainen on vain kaunis (sitä ei voi kukaan kieltää). Hän on kuitenkin usein aika tyhmä ja mentaalisesti kehittymätön. Vanhempi nainen sen sijaan on nähnyt ja kokenut monenlaista, joten hän on mentaalisesti älykkäämpi. Mutta naisen älyllä ei monen miehen maailmassa ole mitään käyttöarvoa. Siitä kumpuaa vanhemman naisen katkeruus, joka ei voi kanavoitua miehiin (koska hänkin tarvitsee miehiä) ja siten se viha, jonka kuuluisi kohdistua miehiin, kohdistuukin toisiin nuorempiin naisiin.

[/quote]

Justjust...

No nyt tuli taas ihan puppua.

Ei miehet ole mitään tunteettomia robotteja, jotka ajattelee pelkän ulkonäön perusteella ja kyllä heidänkin ulkonäöstä vanhenemisen huomaa, toiset vanhentuu komeasti, toiset rumasti. Toiset naiset vanhentuu myös kauniisti, toiset rumasti. Tää on vain faktaa. Ja moni tuon ikäinen nuori aikuinen nainen, esim. 30-39vuotias on vielä nuoren naisen tavoin kaunis, mistä siis viha? ja onko kauneuden ainut prioriteetti se että täytyy näyttää parikybäseltä?

Bitch please...

Eikö 40-vuotias nainen voi olla aikuisella ja kauniilla tavalla seksikäs? jos on vaikka itsestään huolta pitävä bisnes nainen.

KYLLÄ VOI.

Ei tarvitse näyttää välttämättä parikymppiseltä, ollakseen kaunis tai seksikäs !

Millä tämän saisi teidän päähän taottua.

Ja kyllä nuori nainen voi olla myös fiksu, vaikka ei ole samanlaista elämänkokemusta, se fiksuuskin lähtee paljolti myös ihmisen omasta luonteesta.

Joten ei nuoret naiset ole pelkkä ulkonäkö. On rumaa ja kuvottavaa sanoa noin ! Eikö edes hävetä?

[/quote]

Tässä keskustelussa kiteytyy juuri kuvaamani ilmiö yllä. En puhunut ap:sta tai muista nuorista naisista henkilökohtaisesti, vaan kerroin vanhemman naisen näkökulman alkuperäiseen kysymykseen. Puhun ilmiöstä, miksi vanhemmat naiset kokevat nuoremman naisen uhkaavana ja miksi heihin kulminoituu paljon vihaa. Vanhempi nainen siis kokee nuoren uhkaavana, koska tällä on enemmän seksuaalista vetovoimaa miesten mielestä. Se ei tietenkään poissulje sitä, että myös vanhemmalla naisella voi olla näitä avuja jäljellä, mutta väistämättä naiseuteen kuuluu se, että joutuu luopumaan ihastuttavasta ulkonäöstään iän myötä eikä enää ole siksi miesten mielestä niin kiinnostava. Kun itse vanhenet, tulet huomaamaan tämän. Miehet eivät enää viheltele perääsi tai katso sinun ulkonäköäsi ihaillen, kuten ehkä nyt. Sinun seksuaalinen valtasi tulee vähenemään ja joudut miettimään muita keinoja voittaa miehet puolellesi.

En puhunut suoraan sinun älykkyydestäsi tai henkevyydestäsi. En tunne sinua, joten en pysty sanomaan niistä mitään. Mutta tiedän, millainen olin itse 20-30 -vuotiaana. Olin vetävä ja muodokas hyvännäköinen nainen, joka käänsi konkreettisesti miesten päät ja sain valtavasti huomiota, missä ikinä kuljinkin. Miehet lähestyivät minua aina. Nyt olen lähellä 50 vuotta ja päät eivät enää käänny. Se on fakta. Olen yhä hyvännäköinen, urheilullinen bisnesnainen. Herätän huomiota, kun miehet tutustuvat minuun paremmin. Olen kiinnostavaa seuraa ja olen ihan tyytyväinen elämääni ja menestykseeni. Mutta kerroin vain, mikä dynamiikka siinä on, kun vanhemmat naiset vihaavat nuorempia tai halveksuvat heitä. Kiteytettynä siis vanhempi nainen näkee nuoremmassa nimenomaan seksuaalisen uhan, joka on voimakas uhka, sillä miehet hyvin usein ajattelevat enemmän munillaan kuin aivoillaan.

Vierailija
30/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kokee nuoren uhkana, toiset yrittävät suojella ja jotkut nyt vain vihaavat kaikkia. Jokaisella on omat syynsä, mutta pakko sanoa että pelkän aloituksen perusteella ap:sta jäi kyllä melko ärsyttävä mielikuva joten en nyt näitä "vihaajiakaan" lähtisi kivettämään..

Vierailija
31/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että ehkä ap:n kysymys johtuu siitä, että nuorena kuvittelee ikuisesti olevansa nuori, että on  saanut tässä elämässä kuolemaansa saakka kategorian "nuori nainen", mutta jos kykenee miettimään itseään esim. viisikymppisenä niin vastaus tähänkin kysymykseen olisi ehkä löytänyt itsekin ajattelemalla. 

Vierailija
32/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:04"]

Pudasta ja viatonta ja yltiöseksuaalista suhdetta on hieman hankala samaan tarinaan ympärä. Jos olet koko ajan reva levällään, niin hankala sua on muuksi kuin pikkupilluksi kutsua, vaikka itse miten ajattelisit vain ilmentäväsi puhdasta rakkautta riettailullasi.

[/quote]

No voi kuule, empä ole ollut. Ihminen voi olla muutenkin seksuaalinen ja erotiikasta nauttiva henkilö, ei se tarkoita sitä että pitäisi olla haarat auki jokaiseen suuntaan.

MUTTA HEI, MITÄ PAHAA SIINÄ OLISI JOS SEKSISTÄ TYKKÄÄ?

On mulla aikuisella iällä nyt ollut paljonkin seksisuhteita ja aion harrastaa seksiä paljon myös jatkossa. ;) ihan silkasta nautinnosta.

Vierailija
33/106 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa uskoa, että kolmekymppiset olisi jotenkin kateellisia parikymppisen nuoruudesta. Kolmekymppinen pitää itseäänkin nuorena ja näyttää usein nuorelta.... ja oikeasti kolmekymppisenä on paljon coolimpaa kuin parikymppisenä. En osaa sanoa ap, miksi sinulla on tuollaisia kokemuksia. Itse joskus väsyin jo kolmekymppisenä parikymppisten lapsillisuuteen, mutta tuo nimittely ja huono käytös. Mitä lie wt-porukkaa...? Ei normaalit ihmiset käyttäydy tuolla tavoin!

Nyt kun olen neljäkymmentä, en ole vieläkään kateellinen nuoremmille. Miksi olisin? Olen itsekin ollut joskus sitä ja elänyt sen elämänvaiheen jo. Ehkä naama alkaa roikkua ja silmäpussit vaivaa, mutta toisaalta elämä on paljon mukavampaa muuten. Ja ikä tekee sen, että haluaa helppoutta, vakautta, ihmissuhteita jne. Niitä on enemmän nyt kuin parikymppisenä. Se, että näyttää miesten silmissä keski-ikäiseltä, ei oikeastaa merkitse mitään. Hädin tuskin sitä huomaa, koska oikeasti sillä ei ole enää väliä. Sen tiedän, että jotkut kriiseilevät ja muuttuvat keski-iässä "teineiksi" ja sitten ovat katkeria niille oikeille teineille. Mutta suurin osa ei.

Vierailija
34/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämän ketjun perusteella vaikutat ap ihan vajaalta, ehkä ne ei siksi tykkää sinusta.
Terv saman ikäinen

Vierailija
35/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet vähän vanhempi ja käynyt riittävästi terapiassa, niin ymmärrät, miksi nuo ikäerot eivät ole ok. Ne naiset eivät ole vihanneet sinua, vaan paheksuneet suhdetta, joka ei ole ollut normaali ja terve.

Vierailija
36/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:07"]

Niin no kyllä mä tosiaan itse toisinaan kadehdin nuorempia naisia ja herättää se ikäviä tunteita jos joku omanikäinen on 10 v nuoremman kanssa- juuri siksi, että se herättää ajatuksen, että kohta sitä ei enää itse kelpaa kenellekään ihan vain siksi kun on liian vanha. Riippumatta siitä mitä pään sisällä on. Mutta nämä tunteet lienevät jollain lailla järjenvastaisia, koska suurin osa tuntemistani pariskunnista on suurin piirtein samanikäisiä keskenään. Toisaalta olen kyllä sahannut omaakin oksaani flirttailemalla (en mitenkään tyrkysti mutta kuitenkin) itseäni paljonkin vanhempien miesten kanssa ja siitä on tullut sitten semmoinen olo että no nuorempia naisia ne kuitenkin kaikki vaan haluaa ja joutuvat tyytymään omanikäisiinsä- mutta ei se nyt varmaan ihan näinkään ole, toivottavasti..mutta onhan se vittumaista, että sama ihminen (sekä mies että nainen) on nuorena ihmisten mielestä huippu ja ihana ja valovoimainen ja älykäs ja mielenkiintoinen ja väistämättä sitten iän myötä karistaa suurimman osan näistä ominaisuuksistaan esim. vastakkaisen sukupuolen silmissä ihan vain siksi että iho on ryppyisempi ja hiukset harmaantuu. Että se sisäänrakennettu ihmisen pinnallisuuskin ahdistaa ainakin itseäni.

[/quote]

Toivottavasti pääsisit noista turhista tuntemuksista jotenkin eroon. Kuulostaa tosi surulliselle.

Itse toivon että tunnen vanhempanakin itseni upeaksi! Siihen olisi tarkotus pyrkiä.

t. ap

Vierailija
37/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tuo on ihan totta, että se on nimenomaan se seksuaalinen vetovoima mikä siinä nuoressa naisessa saattaa ärsyttää- vaikka itse pitäisi itseään tosi hehkeänä vaikkapa juuri viisikymppisenä niin ei ne miehet näe asiaa kuitenkaan samalla tavalla. Eihän kaikki nyt olekaan koskaan niin hirveästi miehisen huomion perään, mutta varsinkin jos on nuorempana saanut miehiltä paljon huomiota niin kaippa se nyt herättää tietynlaista surua ja vihaa ja katkeruuttakin kun sen menettää- sitä kun nuorena ei edes tajua, että se on suurimmaksi osaksi se ulkonäkö ja nuoruus mikä miehiä miellyttää, eikä ne omat sisäiset kivat ominaisuudet, jolloin sitä kuvittelee ettei se huomiokaan koskaan lopu kun on niin hauska ja kiva. Äskettäin juuri luin jonkun miehen kirjoituksen nuorille naisille, että jossain vaiheessa huomaatte, ettei maailma olekaan niin ihana ja kiva paikka vaan sitten kun se nuoruus ja hehkeys katoaa niin tajuatte, millaisessa maailmassa kaikki muut ovat koko ajan eläneet..

Vierailija
38/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:04"]

[/quote]

No voi kuule, empä ole ollut. Ihminen voi olla muutenkin seksuaalinen ja erotiikasta nauttiva henkilö, ei se tarkoita sitä että pitäisi olla haarat auki jokaiseen suuntaan.

MUTTA HEI, MITÄ PAHAA SIINÄ OLISI JOS SEKSISTÄ TYKKÄÄ?

On mulla aikuisella iällä nyt ollut paljonkin seksisuhteita ja aion harrastaa seksiä paljon myös jatkossa. ;) ihan silkasta nautinnosta.

[/quote]

Seksi on mukavaa, mutta vanhoista kääkistä ei ole sinulle itsellesi kovin turvallista, että olet ilman pikkupöksyjä ja nostelet helmojasi jokaiselle vastaantulijalle. Heitä säälittää se suuri rakkautesi, joka joutuu sivusta seuraamaan, miten suuri jaettavaksi puhdas rakkautesi on.

Vierailija
39/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:10"]

Mä en usko että tässä on kyse siitä, että naiset vihaavat nuorempia naisia ja siksi eivät hyväksy ikäerosuhteita. Pikemminkin siitä, että nämä naiset eivät hyväksy/arvosta ikäerosuhteita, ja tämä viha heijastuu siihen osapuoleen joka ei ole heidän kaverinsa ja josta he eivät ehkä muutenkaan tykkää. En mäkään ymmärtäisi jos joku kolmekymppinen kaveri haluaisi seurustella teinin kanssa, mutta haukkuminen ja sen teinin syyttäminen muutenkin on asiatonta.

[/quote]

No mutta eikö ole aikuisella ihmisellä minkäänlaista suodatinta, että muiden asiat ei ehkä heille kuulu ja heidän mielipiteitään ei kaivata?

t. ap

Vierailija
40/106 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:07"]

[/quote]

Toivottavasti pääsisit noista turhista tuntemuksista jotenkin eroon. Kuulostaa tosi surulliselle.

Itse toivon että tunnen vanhempanakin itseni upeaksi! Siihen olisi tarkotus pyrkiä.

t. ap

[/quote]

Ap on näköjään todellakin lapsellinen ja vielä henkisen kehityksen alkuvaiheessa, sillä hän ei näytä tajuavan asiaa, vaikka rautalangasta väännettäisiin. Mutta eipä hätää, 30 vuoden kuluttua hän ehkä muistaa tämän ketjun ja ymmärtää, mistä on kyse. Hyvää jatkoa sinulle, ap. Elämä opettaa.