Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasmin M:n äidistä tuli mieleen anoppi...

Vierailija
09.11.2014 |

Tuossa yhdessä ketjussa ihmetellään Jasmin Mäntylää & brittikääkkää, ja sitä ettei J:n äiti mennyt häihin oman äitinsä huonon kondiksen (?) takia.

Mun anoppi jätti pojanpoikansa ristiäiset väliin, kun sen oma äiti oli saanut mahataudin eikä päässy mukaan. Ei ollu mikään "kuolemantauti", mutta anoppia niin masensi, kun sen äiti ei päässy mukaan, vaikka oli niin kovasti sinne halunnut. Mua kieltämättä ihmetytti ja olis kenties semmonen loukannutkin, jos kyseessä olis ollu mun lapseni ristiäiset. Toisaalta anopin päähänpistot on muutenkin omaa luokkaansa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin se Jasminin äidistä tuohtunut ja todellakin, sitä ei tajua, ellei oma vanhempi ole tuollainen. Minunkin isäni on just tuollainen lapsellinen urpå, jolle oma äiti on edelleen se kaikkein tärkein maailmassa, minäkään en ole yhtä tärkeä. Se näkyy kaikenlaisissa isommissa ja pikkujutuissa ja pahinta siinä on se, että tällainen huolehtimaton vanhempi opettaa lapsenkin ajattelemaan, että se, ettei sinusta välitetä sen enempää on ihan normaali asia, eli nuorella saattaa olla se käsitys, ettei vanhempien kuulukaan välittää sen enempää.

Siis en hermostuisi siitä, jos jonkun vanhemmat eivät pääse tai tule lapsensa häihin, mutta silloin on oltava minusta joku todella hyvä syy. En käsitä, miten se, että on 95-vuotias äiti on hyvä syy. Minunkin mummini on nyt 94-vuotias ja pitäisin sitä tosi outona ellei isäni voisi järjestää hänelle hoitajaa minun häitteni ajaksi vaan pelkää, että äiti kuolee ja haluaa vahtia sitä Suomessa. Jos sairaalasta olisi annettu tieto, että kuolema tulee enää päivien päästä ymmärtäisin asian, mutta en tolleen, että "äiti on nyt vaan tärkeämpi kuin sinä", sori.

Vierailija
2/3 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko sattumaa, että minun mieheni on mua 21 vuotta vanhempi? Se on vielä köyhäkin ja ihan normimunainen! Mutta ihmisenä helmi, täyttä kultaa ja tosi välittävä ja rakastava isä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3= 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan