Mikä Jasmin Mäntylällä on hätänä?
http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1288764876370.html
Sairaalloisen huono itsetunto vai jotain pahempaa? Toi mies on viiden vuoden päästä kypsä hautaan. Jotain mätää tässä on.
Kommentit (88)
Siis... Tosta suhteen sivuttaen se mikä järkyttää eniten on se, että Suomessa tää kyseinen rouva on työskennellyt kokoomukselle. Englannissa hän tekee vapaaehtoistyötä Labourille. Siis mitä???!! Siis mitkä hänen arvonsa nyt oikein ovat?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:08"]
[
quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:02"]
[
quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:28"] http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1288764876370.html Sairaalloisen huono itsetunto vai jotain pahempaa? Toi mies on viiden vuoden päästä kypsä hautaan. Jotain mätää tässä on. [/quote] Se mätä on Jasminin oma "äiti". Ei ole tukenut tytärtään, ja niittää nyt mitä kylvää. Mutta Jasmin vaikuttaa onnelliselta, eikö se ole pääasia? Kuka haaska av-mamma voi mollata vielä päälle?? Onko oma äitinne välittänyt teistä kuinka paljon? Jätti häänne väliin, koska halusi olla oman äitinsä kanssa? [/quote] No,jos sä haet fyrkkaa tunkemalla friikkisuhdettasi iltasanomiin, voit 100% odottaa että ihmiset ihmettelee. Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta Jasminin äiti :D
[/quote]
No ei varmaan noilla älynlahjoilla. Sua kiinnostaa siis raha? Ja haukkuminen kaupanpäälle :D
[/quote]
En kyllä lähtis itkemään älynlahjoista jos oot oikeasti niin yksinkertainen, että päättelet tekstistäni että se olen minä ketä kiinnostaa raha. Aukasetko hieman ajatusmaailmaasi? Vai onko siis ihan pelkästä huomionkipeydestä tunkenut haastatteluun? Mikä on syynä?
[/quote]
Sua kiinnostaa raha = kirjoitit: "jos sä haet fyrkkaa..."
eli kaikista maailman asioista nostit esille rahan.
Ja tyhmä oot, kun oletusarvosi on, että kaikki ihmettelee. Ettet se ois vain sinä...
[/quote]
MITÄ?? Kaikista maailman asioista? :D Oletko tosissasi? Tottakai noi hakee rahaa, Jasmin on täysin kouluttamaton ja työtön, ei sillä ole mitään muuta annettavaa kuin haastattelut iltasanomiin ja seiskaan. Osaisitki mainita yhdenkin muun syyn (kun niitä on vissiin oikeen todrlla paljon sulla mielessä) tohon haadtatteluun kuin raha? Luuletko Jasminin olevan sen tason julkkis, että hänelle soitellaan ja pyydetään haastattelua? Luuletko, että Suomen jansan on vain pakko saada päivitys heidän suhteestaan ja Jasmin teki vain kansalaisvelvollisuutensa? Asiajutusta ei ollut kyse, missä keskusteltaisiin ikäeron vaikutuksesta suhteeseen. Haloo, se on itsestään selvää et tää mamma on soittanut iltasanomiin itse. Jollain ne häät on maksetava. Kerro mulle, mikä on syy tähän haastatteluun?
[/quote]
Yritä sinä vittupää hoitaa itsesi seiskan haastatteluun niin sitten nähdään kuka on kuka. Ennen sitä olet vain keskustelupalstalla länkyttävä nobody kansalainen, josta ei koskaan tullut julkkista.
Jättäisitte kauniin naisen rauhaan senkin haaskat.
-Mark-
Siis... Tosta suhteen sivuttaen se mikä järkyttää eniten on se, että Suomessa tää kyseinen rouva on työskennellyt kokoomukselle. Englannissa hän tekee vapaaehtoistyötä Labourille. Siis mitä???!! Siis mitkä hänen arvonsa nyt oikein ovat?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:23"]
[
[
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:28"] http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1288764876370.html Sairaalloisen huono itsetunto vai jotain pahempaa? Toi mies on viiden vuoden päästä kypsä hautaan. Jotain mätää tässä on. [/quote] Se mätä on Jasminin oma "äiti". Ei ole tukenut tytärtään, ja niittää nyt mitä kylvää. Mutta Jasmin vaikuttaa onnelliselta, eikö se ole pääasia? Kuka haaska av-mamma voi mollata vielä päälle?? Onko oma äitinne välittänyt teistä kuinka paljon? Jätti häänne väliin, koska halusi olla oman äitinsä kanssa? [/quote] No,jos sä haet fyrkkaa tunkemalla friikkisuhdettasi iltasanomiin, voit 100% odottaa että ihmiset ihmettelee. Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta Jasminin äiti :D
[/quote]
No ei varmaan noilla älynlahjoilla. Sua kiinnostaa siis raha? Ja haukkuminen kaupanpäälle :D
[/quote]
En kyllä lähtis itkemään älynlahjoista jos oot oikeasti niin yksinkertainen, että päättelet tekstistäni että se olen minä ketä kiinnostaa raha. Aukasetko hieman ajatusmaailmaasi? Vai onko siis ihan pelkästä huomionkipeydestä tunkenut haastatteluun? Mikä on syynä?
[/quote]
Ja tyhmä oot, kun oletusarvosi on, että kaikki ihmettelee. Ettet se ois vain sinä...
[/quote]
MITÄ?? Kaikista maailman asioista? :D Oletko tosissasi? Tottakai noi hakee rahaa, Jasmin on täysin kouluttamaton ja työtön, ei sillä ole mitään muuta annettavaa kuin haastattelut iltasanomiin ja seiskaan. Osaisitki mainita yhdenkin muun syyn (kun niitä on vissiin oikeen todrlla paljon sulla mielessä) tohon haadtatteluun kuin raha? Luuletko Jasminin olevan sen tason julkkis, että hänelle soitellaan ja pyydetään haastattelua? Luuletko, että Suomen jansan on vain pakko saada päivitys heidän suhteestaan ja Jasmin teki vain kansalaisvelvollisuutensa? Asiajutusta ei ollut kyse, missä keskusteltaisiin ikäeron vaikutuksesta suhteeseen. Haloo, se on itsestään selvää et tää mamma on soittanut iltasanomiin itse. Jollain ne häät on maksetava. Kerro mulle, mikä on syy tähän haastatteluun?
[/quote]
Yritä sinä vittupää hoitaa itsesi seiskan haastatteluun niin sitten nähdään kuka on kuka. Ennen sitä olet vain keskustelupalstalla länkyttävä nobody kansalainen, josta ei koskaan tullut julkkista.
Jättäisitte kauniin naisen rauhaan senkin haaskat.
-Mark-
[/quote]
sulla on ollu mielenkiintosia mielenterveysongelmaisen avautumisia tässä ketjussa, mutta paras tähä mennessä on "yritä hoitaa itsesi Seiskaan." Ei luoja.
Jospa asia onkin niin yksinkertainen, että Jasmin ja Dennis tykkäävät toisistaan.
[
[
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole lehtialalla, enkä tiedä, millaista sivujentäytettä he sinne hakevat itse vai pitääkö ihmisten itse soitella ja tarjota juttuja. Luulisin kyllä, että intressi on enemmän lehdellä, kuin Jasminilla. Mitä sulla on tämän kumoamiseksi sisäpiirin tietoa?
Miksei hän haluaisi kertoa omasta tilanteestaan lehdessä ihan vaan koska tykkää olla esillä ja millä lailla se on tämän asian kanssa paha? Tuollainen suuri ikäero ja onnellinen pari kiinnostaa kuitenkin ihmisiä. Olen kerran itse ollut lehdessä ja yhteyttä otti potilasjärjestön kautta lehti, kai nekin niitä lehtijuttuja ihan metsästää. En muostaakseni saanut siitä rahaa.
En ymmärrä miksi Iltis maksaisi Jasminille tuosta haastattelusta, ei kai hän sen tason julkkis ole.
Ihan oikeasti, ei kukaan itseään kunnioittava nuori nainen ole vanhan riippupallin kanssa jos ei ole päässä häikkää/ saa huomattavaa etua itselleen palkkioksi sellaisesta kärsimyksestä. Joko Jasmin on sekaisin tai sitten tällä papalla on piilossa omaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:30"]
Jospa asia onkin niin yksinkertainen, että Jasmin ja Dennis tykkäävät toisistaan.
[/quote]
Nyt oikeasti. Kuinka todennäköistä on että Jasmin Mäntylä olisi ihastunut kuusikymppiseen kaljupäiseen raksaukkoon vaikkapa Haukiputaalta? Kyllä se on tuo kansallisuus mikä on Se Juttu.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:04"]
Itseasiassa mun vahva veikkaus on Englannin kansalaisuus. Pappoja löytyy Suomestakin pilvin pimein.
[/quote]
1. Ei ole olemassa Englannin kansalaisuutta.
2. Brittikansalaisuuden saa kuka tahansa EU-kansalainen asuttuaan tarpeeksi monta vuotta Briteissä.
3. Brittikansalaisuudella on EU-kansalaiselle hyvin vähän hyötyä joten suurin osa saarella vakituisesti asuva ei koskaan hae sitä, vaikka sen helposti saisikin. Ja se maksaa.
Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi esim. Australia, USA tai Kanada.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:04"]
Itseasiassa mun vahva veikkaus on Englannin kansalaisuus. Pappoja löytyy Suomestakin pilvin pimein.
[/quote]
1. Ei ole olemassa Englannin kansalaisuutta.
2. Brittikansalaisuuden saa kuka tahansa EU-kansalainen asuttuaan tarpeeksi monta vuotta Briteissä.
3. Brittikansalaisuudella on EU-kansalaiselle hyvin vähän hyötyä joten suurin osa saarella vakituisesti asuva ei koskaan hae sitä, vaikka sen helposti saisikin. Ja se maksaa.
Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi esim. Australia, USA tai Kanada.
[/quote]
Ehkäpä kirjoittaja halusi viitata Englannin kansalaisuudella siihen että mies ylipäätään on ulkomaalainen..?
Muistelen, että Ike Kanerva koeajoi Jassun joskus vuonna 2000.
Oliko näin...
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:53"]
Muistelen, että Ike Kanerva koeajoi Jassun joskus vuonna 2000.
Oliko näin...
[/quote]
Kuka iken koeajoista kirjaa pitää? Eikä kuulu muuten meille muiden suhteet.
Hieno mies.
-Mark-
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:30"]Rahapula?
[/quote]
Todnäk koska tuo mies on ihan köyhä
[/quote]
Oisko vaan sitä, että on niin traumatisoitunut avioliitosta homon kanssa ja itsetunnoton ilman koulutusta.
[/quote]
Korjaan omaa tekstiäni. Ilmeisesti matkailualan koulutus. Vissiin ei oöe käyttänyt sitä kuitenkaan.
Mutta tosta lapsettomuudesta annan plussaa. Hienoa, että on ymmärtänyt olla tekemättä jos ei aidosti halua. Epäitsekäs teko.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:33"] Väittää että häntä ei haittaa vaikka isä ei ole elämässään.
No, siinähän sillä on isä nyt!
[/quote]
Mihin noin vanha ihminen isää enää tarviskaan?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:30"]Rahapula?
[/quote]
Todnäk koska tuo mies on ihan köyhä
[/quote]
Oisko vaan sitä, että on niin traumatisoitunut avioliitosta homon kanssa ja itsetunnoton ilman koulutusta.
[/quote]
Korjaan omaa tekstiäni. Ilmeisesti matkailualan koulutus. Vissiin ei oöe käyttänyt sitä kuitenkaan.
[/quote]
Oli se jossain vaiheessa ulkomailla matkailualan töissä. Asuuko tää ihminen vielä Oulussa?
Onpa täällä ikävää arvostelua. Tunnen itsekin läheisesti parin joilla on parikymmentä vuotta ikäeroa, ja eipä tuo kenenkään päätä vaivaa ja onnellinen pari. Ymmärrän senkin, että tuo Jasmin kertoi että viihtyy vanhemmassa seurassa, moni on vähän viisaampi vanhetessaan. Ei rakkaus katso monesti ikää, sukupuolta rotua tai varallisuutta. Veikkaan että moni nainen kuolaa esim. George Clooneya, nuoremmatkin. Kaikki eivät vain ole niin pinnallisia, se sisin on usein se mikä merkitsee. Ihmettelen vain ilkeitä kommentteja, sillä kun tuota naista katsoo niin varmasti saisi kyllä sen ikäisensä ja varakkaan miehen jos haluaisi...
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:33"] Väittää että häntä ei haittaa vaikka isä ei ole elämässään.
No, siinähän sillä on isä nyt!
[/quote]
Mihin noin vanha ihminen isää enää tarviskaan?
[/quote]
Isätrauma voi säilyä läpi elämän.
Muthei. Dennis on kuulemma rietas rakastaja ja Denniksen tytärhän sanoi hääjuhlassa, että isä saa kuoria Jasminin ensi yönä. Yack!
On se kumma että kukaan ei meuhkaa tälleen Saulista ja Jennistä tai Tommi ja Katri-Helenasta.
Veikkaan, että kun kaunis tyttö valitsee vanhan miehen kyseessä joko a)raha b) valta tai c)isähahmon/turvan etsiminen. Jasminin tapauksessa veikkaan syyksi c:tä.
Mutta pääasiassa että ovat onnellisia niin kauan kuin tuo kestää...