Mikä Jasmin Mäntylällä on hätänä?
http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1288764876370.html
Sairaalloisen huono itsetunto vai jotain pahempaa? Toi mies on viiden vuoden päästä kypsä hautaan. Jotain mätää tässä on.
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:37"]
En lukenut linkkiä, mutta mulla särähti pahasti korvaan, kun Jasmin joutui lehdessä selittelemään, että "äitini ei päässyt hääjuhlaani (britanniaan) koska hän ei olisi voinut antaa itselleen anteeksi, jos hänen 95-vuotias äitinsä olisi kuollut sillä aikaa." Wtf? Minkälaiselle äidille oman vanhan asiat menevät oman elämää täynnä olevan tyttären asioiden edelle? Että antaa itselleen anteeksi sen, ettei mennyt tyttärensä häihin, koska halusi olla 100% varmuudella paikalla kun oma äiti ehkä (mutta tuskinpa ees) kuolee?
Kuulosti NIIN pahasti tekosyyltä, että ihan kylmäsi ja Jasminparka lateli sitä totuutena lehdistölle, kuin äidin syy olisi ollut tärkeämpikin, kuin hänen häänsä.
Hyi vittu sanon sellaiselle äidille, sillä jutusta ei mitenkään käynyt ilmi se, että Jasminin mummi olisi todella ollut kuolemassa.
Niin, että sieltä ne kaikki mahdolliset ongelmat kumpuaa. Samoin kun Jasmin itsekin ihmetteli, ettei halua lapsia, mutta ei vaan halua. No en ihmettele yhtään, kun omalle äidille lastaan tärkeämpi on oma äitinsä. Sairasta. Siis saa oma 95-vee äiti tietenkin tärkeä olla, en mä sitä sano, mutta ihan kuin tuossa ei tyttärellä olisi mitään väliä, äidillä vaan. Hyi oksetus.
Mun isä on samanlainen, siitä omakohtainen tuohtumus. Symppaan Jasminia, toivottavasti on onnellinen!
[/quote]
Minun äidilläni on syöpä. Juuri nyt äiti on tärkein ihminen elämässäni.
Minulla on myös kolme lasta. MITEN sinä et ymmärrä tätä? SE on käsittämätöntä.
Jasmin ei todella oo penaalin terävin kynä.
Mutta iljettävä yhtälö,liika on liikaa ikäerossakin.
Parempi on ettei Jasmin ota sitten eroa koskaan :))
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:33"] Väittää että häntä ei haittaa vaikka isä ei ole elämässään.
No, siinähän sillä on isä nyt!
[/quote]
Mihin noin vanha ihminen isää enää tarviskaan?
[/quote]
Isätrauma voi säilyä läpi elämän.
[/quote]
Onko se ikinä tavannut isäänsä ja minkä maalainen se on? Ja miten joku ei muka ymmärrä, että 95-v voi oikeasti kuolla lähiaikoina? Harva sata vuotiaaksi elää...
Voihan se ukko olla kiltti ja mukava, mutta en kyllä itse ikimaailmassa voisi tuntea mitään fyysistä vetoa tuollaiseen 6-kymppiseen harvahampaiseen äijään. Puistattaa ajatuskin siitä, että tuollaisen kanssa joutuisi panemaan, hjyih! Jotenkin Jasmin Mäntylä vaikuttaa kyllä aika häiriintyneeltä tapaukselta. Johtuuko sitten isättömyydestä tuo, että etsii itselleen 30 vuotta vanhempia kumppaneita, en tiedä. Mutta ei se ihan normaaliakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:30"]
Jospa asia onkin niin yksinkertainen, että Jasmin ja Dennis tykkäävät toisistaan.
[/quote]
Nyt oikeasti. Kuinka todennäköistä on että Jasmin Mäntylä olisi ihastunut kuusikymppiseen kaljupäiseen raksaukkoon vaikkapa Haukiputaalta? Kyllä se on tuo kansallisuus mikä on Se Juttu.
[/quote]
Niinpä. Vaikka kuinka yritetään selittää että kauneudella/komeudella ei ole väliä, eikä omaisuudella, niin kyllä kaikki valitsevat kumppanin suurinpiirtein samalta tasolta kuin itse. Ei kukaan rikas mies valitse jotain puhkinussittua pirihuoraa eikä kaunis nainen vanhaa ja varatonta harmaahapsista ukkoa.
Veikkaan, että Jasminilla on jotain traumoja ja tarvii isähahmoa lohduttamaan. Mutta kyllä sitä tulee hävettämään jälkikäteen.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:30"]
Jospa asia onkin niin yksinkertainen, että Jasmin ja Dennis tykkäävät toisistaan.
[/quote]
Nyt oikeasti. Kuinka todennäköistä on että Jasmin Mäntylä olisi ihastunut kuusikymppiseen kaljupäiseen raksaukkoon vaikkapa Haukiputaalta? Kyllä se on tuo kansallisuus mikä on Se Juttu.
[/quote]
Niinpä. Vaikka kuinka yritetään selittää että kauneudella/komeudella ei ole väliä, eikä omaisuudella, niin kyllä kaikki valitsevat kumppanin suurinpiirtein samalta tasolta kuin itse. Ei kukaan rikas mies valitse jotain puhkinussittua pirihuoraa eikä kaunis nainen vanhaa ja varatonta harmaahapsista ukkoa.
Veikkaan, että Jasminilla on jotain traumoja ja tarvii isähahmoa lohduttamaan. Mutta kyllä sitä tulee hävettämään jälkikäteen.
[/quote]
No älä sinä siitä huolta kanna.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:47"]Mutta tosta lapsettomuudesta annan plussaa. Hienoa, että on ymmärtänyt olla tekemättä jos ei aidosti halua. Epäitsekäs teko.
[/quote]
Jasmin teki abortin toistakymmentä vuotta sitten.