Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotteko mitään itsellenne joululahjaksi ja mitä?

Vierailija
09.11.2014 |

Entä ostatteko miehellenne joululahjaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin vitsillä miehelleni, että hän voisi antaa minulle joululahjaksi uuden auton ja hän lupasi antaa.

En yleensä toivo joululahjaksi mitään. Ostan itse kaiken tarvitsemani.

Vierailija
22/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta haluan joululahjoja, oli se sitten lapsellista tai ei. Muutaman paketin haluan, enimmäkseen tarpeellista tavaraa. Tänä jouluna toivelistalla on aamutakki ja silitysrauta. Jotain hyvää myös, että saa suun makeaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni toivon opintojen helpottamiseksi Office-ohjelmistopakettia, ja tämän kuulemma myös saan. Tietysti olisi ihanaa saada jotakin minkä mies olisi ihan itseellisesti valinnut, vaikka uusi kirja tai lökäpöksyt kotisohvalle.

Miehelle ostan uudet converset, kun se ei ikinä raaski itse ostaa uusia, ja vanhat alkavat olla todella loppuunajetut. Ehkä jotain pientä kylkeen, onhan se kivampi isinkin saada useampi kuin yksi paketti.

Tärkeintä kuitenkin on tunnelma, yhdessäolo, hyvä ruoka ja iloiset lapset. :)

Vierailija
24/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme miehen kanssa, että emme osta toisillemme lahjoja. Lapsille vain. :)

Vierailija
25/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan toivo mitään. Mut ei poista sitä etteikö aina olisi kiva saada jotain :)

Tai hei, toivon saavani Kalevala Korun uusimman joulukoristeen. Mulla on ne kaikki yhtä lukuunottamatta ja ne näyttää aika kivalle kuusessa nyt kun niitä on useampia, aluksi oli vaan vähän tyhmän näköinen.

En tiedä mitä ostaisin miehelle.

Vierailija
26/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:13"]

Acnen nilkkureita pyysin avomieheltä. Hänelle aijon ostaa uuden iphone 6.

[/quote]

Aion. Ilman jiitä.

Vierailija
27/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa kahden, mutta kumpikin jouluihmisiä suurella sydämellä. Ehdotan joka joulu, että hankitaan toisillemme vain yhdet paketit, mutta vastaus on aina sama:EI! Paljon paketteja! Kehtaan toivoa paljon ja kaikenlaista kallistakin, mutta en oleta saavani niitä. Tänä jouluna toivon kelloa ja lahjakorttia kampaamoon. Lahjaksi ostin liput sirkukseen keväällä, mutta 5 pakettia pitää vielä keksiä ...

Vierailija
28/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin uutta peittoa, joku oikein paksu ja lämmin untuvapeitto olis ihana mun vilukintuille.

Vierailija
29/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontista löytyy minulle satiininen aamutakki, hihallinen viltti ja keittiövaaka. Koiralle possunkorvia. Miehelle ajattelin lahjakorttia (jalka-)hierontaan. Toivoisin vielä uusia saappaita, mutta ne ostan itse jos sopivat löydän. Omia lapsia ei ole, mutta kummilapsia on 2 kpl, poika 5v ja tyttö 3v. Mitähän niillekin keksisi...

Vierailija
30/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 jatkaa, että mieheltä toivoisin lahjaksi jotain nättiä korua tai rannekelloa.

Vierailija
31/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon Journeyn dvd:tä ja keraamista 5l kattilaa (3l kattila jo on ja se on kiva) ja sitä, että pääsisin joulupäivänä syömään ulos eli saisi olla osan joulusta kokkaamatta ja mies tiskaamatta.

Miehelle ostan kans lahjan, nyt en vielä tiedä, että mitä ostan.