Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aika erota?

Vierailija
09.11.2014 |

Riitelimme miehen kanssa eilen. Minua vaivaavasta asiasta. Miehen mielestä turhasta. Mies menetti totaalisesti hermonsa, koska haastan hänen mielestään riitaa väkisin (asia todella vaivasi mun mieltä ja olin pettynyt). Hän ilmoitti ettei halua olla mun kanssa missään tekemisissä. Pyysin anteeksi, vetäydyin ja jätin hänet rauhaan.

Siivoilin ja leivoin pullaa. Mies kävi ravintolassa lasten kanssa ja korjasin sillä välin miehen housut. Kun sain lapset nukkumaan n. klo 21.30, lähdin ulos kävelylle. Tästä kerroin molemmille lapsille ennen kuin menivät nukkumaan ja mainitsin myös miehelle. Mies ei ilmeisesti ollutkaan kuullut, mutta toinen lapsista kertoi että olen lenkillä. Mies suuttui, koska en saisi käydä niin myöhään yksin kävelyllä ja koska luuli että jätin ilmoittamatta mihin lähdin. Mies soitti perään, en vastannut koska pelkäsin että siitä tulee riita. Laitoin viestin että oon vielä lenkillä. Mies totesi, että hän lähtee nyt pois kotoa ja että mun on tultava kiireesti koska lapset voi herätä. Menin kotiin puolijuoksua. Mies ilmoitti viestillä menevänsä baariin tai jonnekin, ei kuulemma itsekään tiedä vielä minne eikä tiedä mitä siitä seuraa. Huomasin että sormuksen oli jättänyt yöpöydälle.

Mies ei vastannut puheluihin ja n. kahdelta yöllä sain vastauksen viestiin, että on ok. Odotin kunnes mies tuli kotiin ja meni nukkumaan. Aamulla mies kysyi olenko vihainen. Vastasin, että en, vaan surullinen. Mies ensin myönsi että baariin lähtö oli ylilyönti, mutta kun sanoin etten voi hyväksyä sitä, niin mies suuttui. Hän ei ole mielestään tehnyt mitään sen enempää väärin kuin minäkään. Asiat vaan johtivat toiseen. Nyt en enää tiedä mitä tekisin. Annanko vaan olla vaikka tuntuukin tosi pahalta? Onko miehen rektio vain luonnollinen seuraus riidasta. Mies on itsevarma ja on aivan varma asiastaan. Häntä ärsyttää, kun ei vaan voi jatkaa niin kuin mitään ei olis tapahtunut. Itse mietin onko tässä mitään järkeä.

Riidat on meillä aina hankalia. Mies ei suututtuaan meinaa leppyä millään ja siihen voi mennä päiviäkin. Hänen mielestään kaikki riidat on vältettävissä. Lähinnä tämä tarkoittaa sitä, että minä olen aina se joka on syyllinen siihen että ylipäätään tulee riita ja mun pitäis muuttua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään, kun emme tiedä mistä riita lähti liikkeelle. Sinua asia vaivasi, miehesi mielestä oli kyse turhasta asiasta. Me emme tiedä oliko asia vaivaamisen arvoinen.

Vierailija
2/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ärsyttää, mutta ei tuollainen ole syy eroon. Tiedän, että on turhauttavaa, kun jotkut asiat vaivaavat päivästä toiseen ja kun ne kertoo toiselle niin tämä suuttuukin.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:06"]

Vaikea sanoa mitään, kun emme tiedä mistä riita lähti liikkeelle. Sinua asia vaivasi, miehesi mielestä oli kyse turhasta asiasta. Me emme tiedä oliko asia vaivaamisen arvoinen.

[/quote]

Riidan syyllä ei todellakaan ole väliä. Jos asia vaivasi Ap:ta, niin tottakai tämän on saatava kertoa asiansa ja toisen pitää yrittää ymmärtää eikä vaan alkaa raivota.. Eksäni oli juuri tuollainen, että kun sanoi jostain asiasta mikä vaivasi, niin tämä alkoi raivota/ mököttää eikä asioita saatu selvitettyä.

Vierailija
4/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saisi käydä niin myöhään yksin kävelyllä....miksi ihmeessä et saa, onko siihen joku syykin?

Mies kyllä vaikuttaa todella kusimulkulta, itse miettisin todellakin eroa.

Vierailija
5/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sinun pitää pystyä puhumaan miehellesi asiasta joka sinua painaa ilman, että hän suuttuu. Asioista pitää pystyä keskustelemaan. Tuo baariin lähteminen todellakin ylilyönti. Ei tainnut olla eka kerta. Minä miettisin että haluanko tuollaista suhdetta vai olenko mielummin yksin tai saatathan löytää jonkun oikein mukavan miehen tuollaisen tilalle.

Vierailija
6/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita liittyi siihen että olin jo viikon ajan ollut tosi väsynyt, nukkunut huonosti. Mies oletti että vietämme perjantai-iltaa yhdessä ja sanoin että mun on ihan pakko saada ottaa päiväunet töiden jälkeen jotta jaksan olla seurana illalla. Mies meni töiden jälkeen katselemaan itselleen uutta puhelinta (ei ostanut) ja unohti että lapsella oli kaverisynttärit, joihin piti kuljettaa. Mä sitten hoidin lapsen synttäreille enkä saanut tarvitsemaani lepoa. En sitten jaksanut valvoa illalla. Tässä se mistä kaikki lähti ja loppu onkin sitä mitä riitely nyt on.

Ap

Vierailija
7/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa käydä kävelyllä, koska se ei mieheni mielestä ole turvallista. Kävelin siis ihan tässä meidän pientaloalueella. Tietysti ollaan sovittu, että ilmoitetaan kun lähdetään.

Ap

Vierailija
8/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et saa käydä kävelyllä mutta hän saa lähteä baariin. Joo eiköhän toi kerro jo jotain huh...

Vierailija
9/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, nyt on peiliin katsomisen paikka. Jos mies unohti synttärikuljetuksen, harmi toki, mutta sellaista sattuu. Koko riitely mitättömistä asioista. Menkää terapiaan, ja opetelkaa kommunikoimaan. Eroa älä edes mieti.

Vierailija
10/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:22"]

En saa käydä kävelyllä, koska se ei mieheni mielestä ole turvallista. Kävelin siis ihan tässä meidän pientaloalueella. Tietysti ollaan sovittu, että ilmoitetaan kun lähdetään. Ap

[/quote]

Miehesi haluaa vaan kontrolloida sinua, ja pukee sen tuollaiseksi huolehtimiseksi....juuri tuollaiset tapaukset on pahimpia, jaiks. 

Vierailija
12/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kai kukaan suunnittele riitelevänsä. Mä ilmaisin harmistukseni ja miestä ärsytti. Useimmat riidat on ihan tyhmiä ja turhia. Kyse olikin siitä, että onko ok että riitely johtaa siihen että mies lähtee kostoksi baariin. Ap

Vierailija
13/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tu että kuulostaa ahdistavalta suhteelta, ja ihan kummankin puolelta.

Vierailija
14/14 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:20"]...tu että kuulostaa ahdistavalta suhteelta, ja ihan kummankin puolelta.
[/quote]

Mulla on ihan yhtä paska aviosuhde, tietäisittepä vaan mistä äsken riideltiin! Ukko skitsos, mä en jaksanut kuunnella niin laitoin ripaskaksi keskellä olkkaria. Lapsia nauratti. Mä en jaksa enää välittää mistään mitä toi mies jauhaa, pelkkä tyhjäntoimittaja koko tyyppi.