Mitä tilaat Subwaysta?
Itse otan kana teryakin juusto-oregano leivällä :)
Kommentit (22)
Kalkkunaa/tonnikalaa moniviljaleivällä, juustoa ja ns "perus kasvikset", kevytmajoneesi. Harvemmin tulee mitään tilattua kun tosta tulee ihan äklön täyteen.
En mitään, ei viitti lähtee ku matkaa on 50km.
En yhtään mitään ennen kuin se Vuosaaren Subwayn kiusaamisjuttu on selvitetty loppuun ja kunnolla. En halua tukea rahoillani sellaista.
Meltin tuplajuustolla ja hunajakauraleivällä.
Sillon kun käyn niin kana teryaki hunajakauraleivällä.
Liian vaikeata minulle, käyn mielummin mäkissä, kun siellä ei tarvitse osata vastata 10 kysymykseen...
Hunajakauraleipä, spicy italian täyte, kevytmajoneesi ja valkosipulikastike, oregano ja kaikki kasvikset tietysti paitsi oliivit ja jalapenot :P kannattaa maistaa..ja noi kastikkeet..aaah :3
italian bmt vaalea sesam-leivällä, juusto ja paahto, kurkku, tomaatti, salaatti, punasipuli ja oliivi, kevytmajo ja pippuria :)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:10"]Liian vaikeata minulle, käyn mielummin mäkissä, kun siellä ei tarvitse osata vastata 10 kysymykseen...
[/quote]
No ei oo mun mielestä edes vaikea, kun lukee tekstit suoraa siitä nenän edestä :D ja mielummin syön subissa, kun mäkissä jotain vehnäpullaa yhdellä pihvilla ja tilkalla ketsuppia
En mitään, sieltä saa vatsataudin.
Grillattu kananrinta täysjyväleivällä, juusto ja paahto, kaikki rehut paitsi jalapeno, kastikkeiksi kevytmajoneesi ja makeasipuli. Ja tottakai 30 cm.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:10"]Sillon kun käyn niin kana teryaki hunajakauraleivällä.
[/quote]
Samoin, lisäksi juusto ja paahto, kaikki kasvikset, makea sipulikastike, öljyä ja oregano...
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:16"]Grillattu kananrinta täysjyväleivällä, juusto ja paahto, kaikki rehut paitsi jalapeno, kastikkeiksi kevytmajoneesi ja makeasipuli. Ja tottakai 30 cm.
[/quote]
Mahdat olla läski.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:13"]En mitään, sieltä saa vatsataudin.
[/quote] mua ällötti ne jutut hygieniaongelmista ja uunin alla lämpimässä säilötyistä lihoista ja suolakurkuista.
Puolikas kokojyvä tonnikalalla, juusto muttei paahtoa, majoneesi, kurkku paprika salaatti. (Joskus saatan vaihtaa tonnikalan kinkuksi, kun se on halvempi.)
Kokojyvä, steak and cheese, paahdettuna, juustolla kaikki kasvikset paitsi oliivi ja jalapeno, hunajasinappikastike. 30 cm kotiin ja puolikas paikan päällä
30cm juusto/oregano Leipä.Vegepihvillä,juustoa,paahdettu,vihannekset kaikki paitsi,ei sipuli ja oliivi.Valkosipuli kastike,oregano ja pippuria myös.
Nyt iski nälkä kun näitä luki,nami,nami..Ei auta.Lähin subi 90km päässä.
Semmosen leivän.