En kuulemma ole OIKEA nainen? :D
Eksyin sitten eilen baariin pitkästä aikaa kaverini kanssa. Pikkujouluväkeä paljon liikkeellä, viereisessä pöydässä joku naisporukka ja pari miestäkin. Toinen miehistä tuli sitten kysymään minulta ja miespuoliselta ystävältäni vinkkejä mihin kannattas jatkaa seuraavaksi, olivat jostain muualta kotoisin. Ja siitäkös seurueen naiset riemastuivat; huutelivat ja naureskelivat minulle, täysin tuntemattomalle ihmiselle päin naamaa"Tule Pekka pois sen RITSAPILLUN luota, tule tänne OIKEIDEN naisten luokse" jne. paskaa. Minun ja ko.naisten ero? Noin 50 kg. Ikä arviolta sama, 35 vuoden molemmin puolin mutta eukot olivat jokseenkin reheviä. Enpä olis tuohon painoasiaan edes kiinnittänyt huomiota jos ei sieltä päästä olis tullu tuollaista käytöstä. Siitäkään huolimatta en huudellut että "mites se tuommosen sotanorsun alla tuolikaan kestää" tai "on se sullaki tuo perse kuin seitsemän leivän uuni". Voi jessus mitä käytöstä ja ei ollut muuten ensimmäinen kerta.Eikä naiset edes ainakaan minun silmääni vaikuttaneet olevan räkä poskella.
En ole aiemmin jaksanut ottaa itseeni mutta nyt rupes vituttaan, jotenki mun fiilikset lässähti koko hyvin alkaneelta illalta.Siis onko nyt niin että oikea nainen on ylipainoinen?Vai onko se nykyään ihan normaalikäytöstä että ämmäporukat yksissä tuumin huutelee ja haistattelee vieraille ihmisille?
Muistin kyllä taas miksi en käy baarissa.
N36
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 01:34"]mitä tarkottaa "wt" ?
T: toinen "ei OIKEA nainen" :D
[/quote]
Junttia näin karkeasti suomennettuna
[/quote]
Oikeastaan ei. Juntit ovat niitä ns maalla asuvia maalaistolloja, weeteet ns kaupunkilaisversio, yleensä höystettynä siiderillä, siiderimahalla ja mahdollisesti tatuoinneilla ja läväreillä.
Haukuilta olen toistaiseksi säästynyt, mutta olen ollut siinä absurdissa tilanteessa, että 40+ nainen kertoi kuinka hänen lähettyvillään olevia miehiä ei kannata yrittää, kun hänellä on niin hyvä pillu. Niin hyvä, että sillä on tillitalokin rakennettu. Joo-o, mikäs siinä, reipas pillu. Miehiä ympärillä kyllä hieman nolotti.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:32"]Haukuilta olen toistaiseksi säästynyt, mutta olen ollut siinä absurdissa tilanteessa, että 40+ nainen kertoi kuinka hänen lähettyvillään olevia miehiä ei kannata yrittää, kun hänellä on niin hyvä pillu. Niin hyvä, että sillä on tillitalokin rakennettu. Joo-o, mikäs siinä, reipas pillu. Miehiä ympärillä kyllä hieman nolotti.
[/quote]siellä se tiiliä kanniskeli:,D
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:08"]
Jotkut vaan on idiootteja ja humalassa ei sitten mitään rajaa. Itse olen tullut haukutuksi miesystävän syntymäpäivillä aika ilkeillä basillipillu-nimityksillä yms. miehen siskon toimesta, ja kaikki naisvieraat komppasivat siinä. Kukaan ei tuntenut edes minua, tapasin ensi kertaa tämän siskonkin, joka oli vieläpä joku mielenterveyshoitaja. Ja ihan päällisin puolin tavallisia (ja hoikkia) naisia olivat, osa keski-ikäisiä ja osa parikymppisiä. Siinä annettiin tuomio kymmenessä minuutissa, kuinka on päivänsankari valinnut väärän naisen.
[/quote]
Ei helkkari, ihan sairasta!!Ootko vielä tuon miehen kanssa, miten välit siskoon sitten tuon jälkeen?
[/quote] No vähän aikaa vielä tuon jälkeen katselin, mutta eipä se mieskään oikeastaan siskoaan fiksumpi ollut. Oli tuolloinkin niin tillin tallin ettei tajunnut mitään, olivat sisko ja äiti ilmeisesti tilanneet entisen naisystävän synttäreille, ja miehen oli pitänyt perua minun tuloni. No eipä perunut, minä sitten soitin exälle että mikäs on homman nimi ja tämä kääntyi kotia kohti.
Olipa kyllä ikävä tapaus :( Minulle on käynyt vähän samalla tavalla. Olin erään itseäni vähän vanhemman sukulaiseni juhlissa, joissa olin selvästi nuorin. Olin noin 25-vuotias tuolloin, ja varmaan ihan viehättävän näköinen. Toki sitten sain myös paikalla olleilta miehiltä huomiota ihan pyytämättä, mistä yksi noin 40-vuotias nainen hermostui minulle ja alkoi haukkua minua juuri tuollaisilla ritsapillunimityksillä. En varmasti ollut rohkaissut hänen miestään flirttailemalla - miksi minä, tahollani seurusteleva nainen edes olisin ollut kiinnostunut kaljamamaisesta, kaljuuntuvasta keski-ikäisestä miehestä? Saamani kohtelu tuntui todella kohtuuttomalta, ja päätin, että itse aion vanheta arvokkaasti ja kohdella itseäni nuorempia ja viehättävämpiä naisia asiallisesti. Päätös on myös pitänyt, ja uskon, että annan näin itsestänikin paremman vaikutelman kuin aloittajan kuvaamalla kateudesta kumpuavalla "oikea nainen" tai "aikuinen nainen" -itsetehostuksella.