Missä turistikohteessa olet syönyt huonoimmat ruoat?
1. Kroatia
täysin mautonta paskaa, surkeaa lihaa, ei kastiketta ei salaattia pari perunaa joka paikassa
ainoa tapa selviytyä Kroatiassa oli etsiä kebab-kioski, jossa oli sentään syötävää ruokaa
2. Goa ja vielä pahempi MUMBAI
verrattuna etelä-Intian mausteisiin ja mahtaviin 10-20 eri maustekastikkeen south indian thaliin, oli mautonta ruokaa ja mumbaissa ei löytynyt oikein missään kunnon ruokaa
3. Ruotsin laiva.
aivan liian kallista suomalaista perusruokaa
Kommentit (27)
Keflavikin lentokenttä!
Miniburgeri suunnilleen pelkällä ketsupilla, vetiset lössöranut ja 0,33 purkki kokista 27e.
..ttu!
Seychellit. Suomen hintataso ja vähän ylikin ja ruoan taso sama kuin Suomen keskinkertaissa paikoissa tai vähän alikin.
Sloveniassa oli kovin lihapitoista ruokaa, ainakin vuoristoseudulla.
No, ei varsinainen turistikohda, mutta olin kommunistisessa Tsekkoslovakiassa pari viikkoa urheilemassa 1989. Välillä ruoka oli ihan ok mutta välillä ihan kuraa. Mutta pakko oli syödä, että jaksoi urheilla.
Tallinna Hotel Express. Kumimaisia perunoita jotka olivat jotain keitetyn ja paistetun väliltä. Sitkeä pihvi . Jokin maustettu kasvishässäkkä joka todella pahan makuinen.
Mä söin Goassa ihan hyvää ruokaa. Ainoa mikä ärsytti oli se, että kunnon liharuokia ei saa mistään. Joka paikassa iänikuista kanaa, kalaa tai vegeä. En voisi asua maassa josta ei saa salamipizzaa, Big Macia, pihviä eikä makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Linnanmäki
Elämäni paskimman hampurilaisen olen syönyt Lintsillä. Eikä muuten ollut halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnanmäki
Elämäni paskimman hampurilaisen olen syönyt Lintsillä. Eikä muuten ollut halpa.
TET -pentu työntää kaupan pussiburgerin mikroon ja lähmää ketsupin väliin. Herkku valmis. 11,50e, kiitos! Päälle kaunis hammastuki hymy!
Kroatia. Siis kuiva pihvi, ei kastiketta ja lisuke: MAKAROONIA
siis v i t t u MAKAROONIA pihvin kanssa, ei voi olla totta!
Espanjan Mallorca ja Turkissa Marmaris. Näissä siis huonommat ruuat koskaan syönyt turistitavintoloissa. Hyviäkin löytynyt vähän kauempaa.
Thaimaassa myös rantakaduilla kalliimmat turistitavintolat ei ole ollut niin hyviä kuin muovituolikojut.
Vierailija kirjoitti:
Roomassa
Anna kun arvaan.. jokainen ateria jonkun nähtävyyden kyljessä? Tyypilllinen aloittelevan turistin moka.
Toi Linnanmäki on kyllä aika hyvä. samoin kaikki muutkin vastaavat, huonoin omalle kohdalle osunut oli Puuhamaa. Maailmalla matkaillessa huonoa ruokaa saa kaikkialta sieltä, missä on paljon turisteja ympärillä. Siksi joku Cran Canarian turistirysän rantabulevardi on yleensä aivan hirveää sotkua joka ravintolassa. Kolme korttelia sisämaahan, ravintola, jossa pelkästään paikallisia, ruoka on AINA erinomaista.
Halvan hotellin all inclusive -paketin ruoka on yleensä mahtava resepti uskomattomaan kuraan. Siihen vielä päälle joku viinihana jossain itäeuroopan surkeassa viinimaassa niin makuelämys on täydellinen!
"Missä turistikohteessa" on kysymys ja ekana on listattu "Kroatia". Aikoinaan tykästyin jugoslavialaiseen ruokaan, kai joka paikassa on sekä hyviä että huonoja ravintoloita.
Vierailija kirjoitti:
Mä söin Goassa ihan hyvää ruokaa. Ainoa mikä ärsytti oli se, että kunnon liharuokia ei saa mistään. Joka paikassa iänikuista kanaa, kalaa tai vegeä. En voisi asua maassa josta ei saa salamipizzaa, Big Macia, pihviä eikä makkaraa.
Menen Intiaan ja yllätyn kun en saa naudanlihaa.
Linnanmäki