Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin surkea olo etten tiedä mitä tehdä :(

Vierailija
02.12.2014 |

Minulla ei ole mitään muuta paikkaa mihin avautua, joten av kelvatkoon. Oloni on todella surkea ja lohduton, ja tuntuu että järki lähtee tämän yksinäisyyden johdosta.

Asun yhdessä miehen kanssa, jonka kanssa yhteiselo on ollut varsinaista kissa ja hiiri -leikkiä. Riitelemme todella usein, mutta sen jälkeen aina lähennymme, kunnes välillemme kasvaa kuilu taas ja tilanne räjähtää käsiin. Nyt olen vasta huomannut, että oireilen koska mies suhtautuu ajoittain niin täydellisen välinpitämättömästi, kuin en olisi olemassa, mikä saa minut tietysti tuntemaan oloni epärakastetuksi. Tämä johti siihen että yritin saada läheisyyttä seksin avulla, mutta mies alkoi torjua nekin ehdotukset kylmästi. Yritin tehdä kaikkeni saadakseni mieheni rakastamaan minua, mutta nyt tajusin että olen ollut vain ilmainen lastenhoitaja miehen lapselle, kodinhoitaja ja panopuu kun miestä sattuu haluttamaan. Ennen seksiä luritellaan ja lirkutellaan, mutta sen jälkeen mies vetäytyi aina omiin oloihinsa. Mies on myös minulle rahaa velkaa muutamia tuhansia euroja.

Mutta vasta nyt kun tajusin ettei mies koskaan ole esitellyt minua läheisilleen ja suuttui kun sai tietää vanhempieni tietävän suhteestamme, olen ymmärtänyt ettei hän minua rakasta vaikka mitä tekisin ja tämä suhde, miehen kanssa riitely ja hänen harrastama minun syyllistämisensä hajoittaa minua aina vain enemmän  ja enemmän. Vietän usein yöt yksin itkien ja olen hyvin onneton. Epäilen hänen myös pettävän. 

Mitä teen? Luotin mieheen täysin, ja hän on ainoa mies jota olen koskaan rakastanut. Vaikka hän kohtelee minua huonosti, hänen luotaan lähteminen sattuu. Toisekseen raahasin rakastuneena koko elämäni miehen luokse eikä minulla ole omaa kotia eikä oikein mitään jäljellä. Vanhempani eivät asu Suomessa. Kaduttaa, että annoin tälle suhteelle ja miehelle kaikkeni ja se kaikki olikin vain valhetta. Rakkaus ei vaan katoa vaikka koenkin lohdutonta surua kun ajattelen miten mies on minua pompotellut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään muuta sanoa kuin että LÄHDE. Se sattuu hetken, mutta lopulta sinulla on PALJON parempi olla kuin tuollaisessa suhteessa. Tuo on täysin sairas ja järjetön suhde.

Vierailija
2/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä todella typerä jos tohon "suhteeseen" jäät. Itsekkin olet ymmärtänyt oman roolisi, niin mikä tässä on ongelma? Kuspää ulos elämästä, äijältä velat hanskaan ja hyvää loppuelämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sä olet katsonut nyt tuon suhteen. Ei kannata marttyyriksi ruveta eikä itsesääliin vajota. Olethan sinäkin siinä  suhteessa ollut eikä vain se mies. Teitä on kaksi aikuista.

nyt kun se homma riittää sinulle...haluat tasapainoisemman suhteen. Olet oppinut näkemään omaaa arvoasi ja sen, ettet ole jonkun eteismatto...mihin jalat pyyyhitään ja otetaan pelkät hyödyt irti.

veikkaan, että ku kerrot miehelle lähteväsi..niin hän yrittää roikkuasinussa. Olethan jo lapsien hoidon kannalta tärkeä. Ja jos ei roiku, niin se on sinulle helpompaa.

sinulla on sinun elämäsi. Sinä teet ne ratkaisut. Kyllä sinä pärjäät ja osaat ja löydät oman kodin...jos sinä haluat. Usko itseesi. Tuo kirjottamasi kertoo, että näet tilanteen...nyt vain uskallat toimia ja huolehtia omasta hyvinvoinnistasi.

Toimi sen eteen mitä haluat.

Vierailija
4/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain aloitat vuokra-asunnon etsimisellä, kyllä se siitä sitten etenee ja ihmeen pian huomaat olevasi tyytyväinen elämääsi! Tsemppiä!

Vierailija
6/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mulla oli aivan sama tilanne siis ihan täysin. Erosin tästä ja mies on minulle. Olen uudessa suhteessa, mutta mies tuo tahallaan uuden naisensa minun eteeni kiusatakseen. Hän ei rakastanut minua aikoihin, mutta kun kuuli, että minul´la on toinen niin heti olisi halunnut minut takaisin. Minulla on jotain tunteita exää kohtaan, sillä taidan olla silti katkera kaikesta mitä hän minulle teki ja että vieläkin kiusaa, eikä maksa velkojaan. Ajatukset ovat aivan solmussa, vaikka uus mies on parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut, hän on täysin exäni vastakohta. Joku kuitenkin kaihertaa päivittäin, enkä tiedä, miten päästä eroon niistä ajatuksista. Surkeaa...

Vierailija
7/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiska pyytää anteeksi kirjoitusvirheitään...

Vierailija
8/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin aivan hyvin mitä tehdä. Lähde menemään. Jäämällä rikot vain itseäsi lisää.

Vierailija
9/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano tätä kovin helposti, mutta: LÄHDE. Ota vastaan kaikki se tuska ja suru, mitä lähteminen tuo tullessaan, ja tiedä, että nouset siitä entistä ehompana. Ajattele tulevaa vain sen verran, kuin käytännön järjestelyt vaativat, muutoin elä tässä hetkessä, koska se kuitenkin on ainoa, mitä meillä koskaan on. Ja koskaan et voi tietää, mitä ihanaa odottaa kenties jo nurkan takana. Halauksia.

Vierailija
10/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala heti etsimään omaa asuntoa. Kerro miehellesi sitten kun kämppä on löytynyt, jottet voi muuttaa mieltäsi jos hän alkaa lirkuttelemaan sua takasin. Tsemppiä!

Vierailija
11/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuvauksesi mies kuulostaa eksältä. Lapsi 5v, Helsinki? Lähde, oikeasti. Se ei siitä parane. Jos lapsen ikä osui oikeaan niin voit kysellä vaikka tätä kautta enempi tuntomerkkejä. Jos siis olet eksäni nyksä niin ilman muuta saat olla (jos vain haluat) lapsen kanssa eron jälkeenkin tekemisissä. En hae ilmaista lastenhoitajaa vaan haluaisin säilyttää sinun ja lapsen suhteen. Meillä lapsi puhuu paljon iskän naisystävästä.

Jos et tunnistanut itseäsi tuosta niin lähde kuitenkin pois suhteesta. Älä lainaa enään yhtään rahaa miehelle.

Vierailija
12/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh niin tutulta kuullostaa :/

Vierailija
13/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 11:19"]

Ap, kuvauksesi mies kuulostaa eksältä. Lapsi 5v, Helsinki? Lähde, oikeasti. Se ei siitä parane. Jos lapsen ikä osui oikeaan niin voit kysellä vaikka tätä kautta enempi tuntomerkkejä. Jos siis olet eksäni nyksä niin ilman muuta saat olla (jos vain haluat) lapsen kanssa eron jälkeenkin tekemisissä. En hae ilmaista lastenhoitajaa vaan haluaisin säilyttää sinun ja lapsen suhteen. Meillä lapsi puhuu paljon iskän naisystävästä.

Jos et tunnistanut itseäsi tuosta niin lähde kuitenkin pois suhteesta. Älä lainaa enään yhtään rahaa miehelle.

[/quote] Ei osu oikeaan. Mutta ikävä kuulla että joku törmännyt samanlaisiin miehiin.

Nytkin tekstailen miehelle ja huomaan ohittavani kaikki ne asiat joista minun kuuluisi mainita jotka ovat minua satuttaneet. En jotenkin uskalla. Yritän vaan olla diplomaattinen parhaani mukaan. ap

Vierailija
14/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme