Serkkuni tytär on niin kaunis!
Siis ihan todella kaunis lapsi! Ikää tällä tytöllä on 10 vuotta (serkkuni on siis 26v ja minä 28v). Hän on 3/4 ulkomaalainen, suuret tummat silmät ja paksut mustat hiukset.
Oma tyttäreni on myös 10v, eikä näytä todellakaan pikkuserkultaan (on muutenkin paljon vaaleampi), vaikka onhan minun lapsenikin suloinen. Mutta tässä serkkuni tyttäressä on vain jotain niin lumoavaa.
Aina, jos olemme jossain yhdessä (minä, serkkuni, tyttäreni ja serkkuni tytär), ihmiset ihastelevat tätä serkkuni lasta. Välillä lapseni kuitenkin kertoo, että hänestä tuntuu pahalta kun ei häntä ikinä kehuta. Minä ja mieheni kehumme lasta paljon, mutta kuulemma ulkopuolisen kehut tuntuvat erilaisilta ja kivoimmilta. Sanoo myös aina, että hänkin haluaisi näyttää pikkuserkultaan.
Mitä teen, ettei lapsellani olisi niin paha mieli tämän takia? Ja että lopettaa pikkuserkkunsa kadehtimisen?
Kommentit (33)
Älä nyt ainakaan lapsesi kuullen hehkuta tuota sukulaistytön ylivertaista kauneutta. Paitsi että taitaa olla jo myöhäistä. Oman tyttösi itsetunto on jo poljettu ojaan, kun äiti ihailee serkun tyttöä.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:32"]oletko rumempi kuin serkkusi? entä onko miehesi rumempi kuin serkkusi mies?
[/quote]
Minä ja serkkuni olemme hyvin erinäköisiä. Minä olen vaaleampi ja raskasrakenteisempi (en kuitenkaan lihava), ja serkkuni taas on tumma ja siro.
En oikein osaa vertailla miestäni ja serkkuni miestä (vaikka omissa silmissäni mieheni on tietenkin komeampi). Heilläkin on niin että mieheni on paljon vaaleampi ja serkkuni mies tumma. Heillä on myös aika suuri ikäero, senkään takia en pysty niin vertailemaan.
-ap
[/quote]
kuinka iso ikäero?
[/quote]
Mieheni on serkkuni miestä 18v nuorempi.
-ap
[/quote]
...ja minkä ikäinen miehesi on?
[/quote]
Mieheni on 29v.
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:44"]Älä nyt ainakaan lapsesi kuullen hehkuta tuota sukulaistytön ylivertaista kauneutta. Paitsi että taitaa olla jo myöhäistä. Oman tyttösi itsetunto on jo poljettu ojaan, kun äiti ihailee serkun tyttöä.
[/quote]
olin juuri tulossa kommentoimaan näin.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:32"]oletko rumempi kuin serkkusi? entä onko miehesi rumempi kuin serkkusi mies?
[/quote]
Minä ja serkkuni olemme hyvin erinäköisiä. Minä olen vaaleampi ja raskasrakenteisempi (en kuitenkaan lihava), ja serkkuni taas on tumma ja siro.
En oikein osaa vertailla miestäni ja serkkuni miestä (vaikka omissa silmissäni mieheni on tietenkin komeampi). Heilläkin on niin että mieheni on paljon vaaleampi ja serkkuni mies tumma. Heillä on myös aika suuri ikäero, senkään takia en pysty niin vertailemaan.
-ap
[/quote]
kuinka iso ikäero?
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
Mieheni on 29v.
-ap
[/quote]
eli 37vuotias on pannut 16vuotiaan paksuksi? hyi hitto!
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:42"]
Eikös femakot juurikin ole yhtenä laumana mankuneet ja demonstroineet kuinka vieraiden kehut on pahinta mahdollista RAISKAUSTA ja NAISTEN ALENTAMISTA.
Ja nyt täällä taas kysellään, että pitäisi kehua, kun harmittaa kun ei kehuta.
PÄÄTTÄKÄÄ JO HELVETIN HOROT MITÄ TÄSSÄ MAAILMASSA VOI TEHDA ILMAN VALITUKSIA!
[/quote]
Naiset ja tytöt rakastaa huomiota ja kehuja.
Femakot on ihan oma ryhmänsä, joiden mölinään ei kannata suhtautua liian suurella vakavuudella.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:50"]
2
[/quote]
mitä tää 2 tarkottaa?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:50"]
2
[/quote]
mitä tää 2 tarkottaa?
[/quote]
Mobiiliversio ei näytö sitä painiketta et pääsis kakkossivulle. Pitää kirjoittaa jotain että pääsee lukemaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:24"]
Miten joku voi olla 3/4 ulkomaalainen? Ihmettelen vain
[/quote]
mieti ;)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:32"]oletko rumempi kuin serkkusi? entä onko miehesi rumempi kuin serkkusi mies?
[/quote]
-ap
[/quote]
kuinka iso ikäero?
[/quote]
-ap
[/quote]