Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serkkuni tytär on niin kaunis!

Vierailija
09.11.2014 |

Siis ihan todella kaunis lapsi! Ikää tällä tytöllä on 10 vuotta (serkkuni on siis 26v ja minä 28v). Hän on 3/4 ulkomaalainen, suuret tummat silmät ja paksut mustat hiukset.

Oma tyttäreni on myös 10v, eikä näytä todellakaan pikkuserkultaan (on muutenkin paljon vaaleampi), vaikka onhan minun lapsenikin suloinen. Mutta tässä serkkuni tyttäressä on vain jotain niin lumoavaa.

Aina, jos olemme jossain yhdessä (minä, serkkuni, tyttäreni ja serkkuni tytär), ihmiset ihastelevat tätä serkkuni lasta. Välillä lapseni kuitenkin kertoo, että hänestä tuntuu pahalta kun ei häntä ikinä kehuta. Minä ja mieheni kehumme lasta paljon, mutta kuulemma ulkopuolisen kehut tuntuvat erilaisilta ja kivoimmilta. Sanoo myös aina, että hänkin haluaisi näyttää pikkuserkultaan.

Mitä teen, ettei lapsellani olisi niin paha mieli tämän takia? Ja että lopettaa pikkuserkkunsa kadehtimisen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua kiinnosta.

Vierailija
2/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkus on vittu teinimutsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla 3/4 ulkomaalainen? Ihmettelen vain

Vierailija
4/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva huomiohuora pissis in the making. 

Vierailija
5/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:24"]Miten joku voi olla 3/4 ulkomaalainen? Ihmettelen vain
[/quote]

No, ehkäpä siten että serkkuni on puoliksi ulkomaalainen ja miehensä kokonaan ulkomaalainen?
-ap

Vierailija
6/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:25"]Tuleva huomiohuora pissis in the making. 

[/quote]

ketä tarkoitat? ohis

Vierailija
7/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisit mennyt naimisiin sen serkkusi miehen kanssa!

Vierailija
8/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:27"]no olisit mennyt naimisiin sen serkkusi miehen kanssa!
[/quote]

Sori, ei yhtään tunteita sitä miestä kohtaan :/
-ap

Vierailija
9/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 on mustis kun ei teininä saanu munaa xD

Vierailija
10/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista lapsena (kaiken muun shitin lisäksi toki, ei ollut suurin ongelmani), että paras kaverini oli kuin enkeli ja kun liikuimme ihmisten ilmoilla niin minä jäin aina huomiotta kaikissa ulkonäkökehuissa. En tiedä, kiinnittäisikö kaikki lapset tuollaiseen huomiota tai haittaisiko se heitä? Jos lapsella on tosi hyvä itsetunto niin ehkei tuommoiset asiat niin häiritsisi. Sille kun ei voi kuitenkaan mitään, että maailma tulee aina olemaan täynnä paremmannäköisiä ja taitavampia jne ihmisiä kuin mitä itse on, osa ihmisistä vaan murehtii tätä huomattavasti enemmän kuin toiset. Onhan se surullista jos jo lapsikin toivoo näyttävänsä joltain toiselta ja käyttää aikaansa noin turhien asioiden miettimiseen- itsekin kun jälkikäteen olen katsonut esim. lapsuuskuviani niin olin minäkin kyllä nätti lapsi ja ihan turhaan toivoin olevani se kaveri..

Vierailija
11/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosiaan noin tyhmä? Ole esimerkki lapsellesi ja opeta hänet olemaan ylpeä siitä mitä on. Tai sitten älkää viettäkö aikaa lumoavan serkun tytön kanssa. 

Vierailija
12/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä auta muu kuin jatkaa sen oman lapsen kehumista ja kannustaa häntä tekemään asioita joissa hän on hyvä, sellaiset onnistumiset kasvattavat itsetuntoa enemmän kuin ulkonäön ihailu. Lapselle tuo on ikävää jos tuntee itsensä aina kakkoseksi joten yrittäkää löytää tekemistä jossa hän onkin paras ;)

Vierailija
13/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko rumempi kuin serkkusi? entä onko miehesi rumempi kuin serkkusi mies?

Vierailija
14/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan, et ole ensimmäinen!

Vierailija
15/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:32"]oletko rumempi kuin serkkusi? entä onko miehesi rumempi kuin serkkusi mies?
[/quote]

Minä ja serkkuni olemme hyvin erinäköisiä. Minä olen vaaleampi ja raskasrakenteisempi (en kuitenkaan lihava), ja serkkuni taas on tumma ja siro.

En oikein osaa vertailla miestäni ja serkkuni miestä (vaikka omissa silmissäni mieheni on tietenkin komeampi). Heilläkin on niin että mieheni on paljon vaaleampi ja serkkuni mies tumma. Heillä on myös aika suuri ikäero, senkään takia en pysty niin vertailemaan.
-ap

Vierailija
16/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pidän enemmän vaaleista lapsista. tyttäresi on varmasti hyvin suloinen! :)

Vierailija
17/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla päin maailmaa tumma olisi tylsä ja vaalea ihailtavaa.

Vierailija
18/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:32"]oletko rumempi kuin serkkusi? entä onko miehesi rumempi kuin serkkusi mies?
[/quote]

Minä ja serkkuni olemme hyvin erinäköisiä. Minä olen vaaleampi ja raskasrakenteisempi (en kuitenkaan lihava), ja serkkuni taas on tumma ja siro.

En oikein osaa vertailla miestäni ja serkkuni miestä (vaikka omissa silmissäni mieheni on tietenkin komeampi). Heilläkin on niin että mieheni on paljon vaaleampi ja serkkuni mies tumma. Heillä on myös aika suuri ikäero, senkään takia en pysty niin vertailemaan.
-ap
[/quote]

kuinka iso ikäero?

Vierailija
19/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:32"]oletko rumempi kuin serkkusi? entä onko miehesi rumempi kuin serkkusi mies?
[/quote]

-ap
[/quote]

kuinka iso ikäero?
[/quote]

Mieheni on serkkuni miestä 18v nuorempi.
-ap

Vierailija
20/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös femakot juurikin ole yhtenä laumana mankuneet ja demonstroineet kuinka vieraiden kehut on pahinta mahdollista RAISKAUSTA ja NAISTEN ALENTAMISTA.

Ja nyt täällä taas kysellään, että pitäisi kehua, kun harmittaa kun ei kehuta.

PÄÄTTÄKÄÄ JO HELVETIN HOROT MITÄ TÄSSÄ MAAILMASSA VOI TEHDA ILMAN VALITUKSIA!